طراحی اپلیکیشن در تهران-منطقه ۴

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در تهران-منطقه ۴ کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افرادی که از ابتدای زندگی خود در منطقه ۴ تهران ساکن بوده‌اند، تمایل به خرید خانه در منطقه ۴ تهران دارند.

بسیاری از خانه‌ها در این منطقه همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند.

منطقه ۴ شهرداری تهران بخش شمال شرقی تهران را پوشش می‌دهد.

منطقه ۴ تهران از شمال با منطقه یک هم‌مرز است و از جنوب به خیابان رسالت محدود می‌شود.

در دوره تاریخی اواخر حکومت قاجار و ابتدای حکومت پهلوی، منطقه چهار تهران بخش وسیعی شامل باغ‌های کشاورزی بوده است.

پس از آن در اواسط دهه سی با ساخت ویلا و خانه‌های ییلاقی به یک منطقه تفریحی برای متمولین تبدیل شده است.

در سال‌های بعد بافت‌های مدرن شهری به تدریج به این منطقه اضافه شد و شروع آن از مناطق تهرانپارس و بخش‌های شمالی نارمک بوده است، این امر موجب گسترش فروش و خرید آپارتمان در منطقه ۴ شده است.

در حال حاضر منطقه چهار تهران شامل ۹ ناحیه و ۲۰ محله در سطح این منطقه می‌شود.

در این میان تهران‌پارس غربی پرجمعیت‌ترین محله و کوهک، به عنوان کم‌جمعیت‌ترین محله در شهرداری منطقه ۴ شناخته می‌شود.

  منطقه ۴ تهران شامل ۹ ناحیه است که هر کدام از این ناحیه‌ها شامل محله‌های مختلفی است.

شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ نیز در هر محله متفاوت است.

ناحیه ۱ از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به محور رسالت، از شرق به خیابان شهید استادحسن بنا و از غرب به خیابان شریعتی محدود می‌شود.

ناحیه ١ از دو محله مهران و کاظم‌آباد تشکیل شده است.

ناحیه ۲ از غرب به خیابان شهید استاد حسن بنا، از جنوب محور رسالت و از شمال و شرق به بزرگراه امام علی(ع) و خیابان شهیدصبوری و هنگام محدود می‌شود و شامل محله‌های کالاد، ‌شمس‌آباد و مجیدیه است.

ناحیه ٣ در میان بزرگراه شهید بابایی، خیابان پاسداران، بزرگراه شهید زین‌ا‌‌لدین و خیابان شهید طجرلو واقع شده است.

ناحیه ٣ با مساحتی حدود یازده هزار مترمربع، جمعیتی در حدود ۱۱۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

این ناحیه از سه محله به نام‌های ضرابخانه، پاسداران، مبارک آباد، حسین آباد، شیان و لویزان تشکیل شده و یکی از بزرگ‌ترین ناحیه‌های منطقه چهار تهران است.

بیشتر خانه‌ها در این منطقه خانه‌های سازمانی و مجتمع‌های بزرگ است.

ناحیه ۴ از شمال به بلوار دلاوران، از جنوب به محور رسالت، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به خیابان هنگام محدود می‌شود.

این ناحیه از دو محله نارمک شمالی و علم و صنعت تشکیل شده است.

بخشی از ناحیه چهار مربوط به فضای تجاری آن است و بخشی دیگر نیز به فضاهای مسکونی اختصاص دارد.

محله تهرانپارس غربی در ناحیه ۵ این منطقه واقع شده است و در این ناحیه تنها همین محله وجود دارد که میان بلوار شاهد و محور رسالت قرار دارد و از غرب به بزرگراه شهید باقری و بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

ناحیه ۶ از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از غرب به بلوار شاهد و از جنوب و شرق به خیابان‌های دماوند و احسان محدود می‌شود.

ناحیه ۶ از محله‌های خاک سفید، تهرانپارس شرقی و جوادیه تشکیل شده است.

ناحیه ۷ از شمال به بزرگراه شهید بابایی و از غرب به بزرگراه امام علی(ع) و از جنوب به بلوار دلاوران و خیابان شهید صبوری منتهی می‌شود.

ناحیه ۷ بعد از ناحیه ۳، وسیع‌ترین ناحیه در منطقه چهار است که دارای سه محله قاسم آباد، نارمک، اوقاف و شمیران نو است.

ناحیه ۸ در میان بزرگراه شهید بابایی و خیابان احسان از شمال و غرب، جاده تلو و خیابان دماوند از شرق و جنوب، محصور شده است، این ناحیه شامل منطقه حکیمیه می‌شود و شرقی‌ترین ناحیه در منطقه چهار است.

ناحیه نه از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از غرب به شهرک گلستان و از شرق و جنوب به خیابان شهید عباسپور و بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

این ناحیه شامل سه محله قنات کوثر، مجیدآباد و کوهسار است.

به طور کلی می‌توان گفت قیمت خانه در منطقه ۴ در طی سال های گذشته ثابت بوده و تغییر چندانی نداشته است.

اما با توجه به تحول بازار مسکن در سال ۹۷، قیمت خانه در تمام مناطق تهران افزایش داشته است و این امر شامل قیمت خانه در منطقه ۴ نیز بوده است.

خانه‌های نوساز شامل افزایش قیمت بیشتری بوده‌اند و دلیلی آن روند صعودی خرید متریال‌ ساختمانی بوده است.

به همین علت شاهد افزایش قیمت بیشتری در خانه‌های نوساز به نسبت خانه‌های قدیمی‌تر در تمام تهران هستیم.

قیمت خانه در منطقه ۴ تهران نیز  در تمام متراژ‌ها از روند صعودی قیمت‌ها در بازار مسکن عقب نمانده است.

شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ برای خانه‌هایی با بافت قدیمی‌تر نیز در همین حدود افزایش قیمت داشته است و خرید خانه در منطقه ۴ را برای افراد با هر بودجه‌ای مشکل کرده است.

با توجه به اینکه بافت بعضی از ناحیه‌ها در منطقه ۴ قدیمی است، همچنان قابلیت خرید خانه در منطقه ۴ برای علاقه‌مندان به بافت قدیمی با قیمتی متعادل وجود دارد.

  اگر بخواهیم شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ را در طی ۷ سال گذشته بررسی کنیم باید گفت قیمت خانه در منطقه ۴ برای متراژ‌های زیر ۸۵ متر با حدود ۱۷۷ درصد افزایش قیمت مواجه بوده است.

قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۴ به خصوص برای آپارتمان‌های زیر ۸۵ متر در طی این سال ها رشد چشمگیری داشته است، اما می‌توان گفت در طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ با ثبات بوده است.

در یک سال گذشته قیمت خانه‌های زیر ۸۵ متر در منطقه ۴ با افزایش ۲۵ درصدی قیمت به رقمی در حدود ۳۵۰ میلیون رسیده است.

قیمت آپارتمان‌ در منطقه ۴ اگر کمتر از ۵ سال از قدمت ساخت آن گذشته باشد رقمی در حدود ۳۵۰ میلیون معامله خواهد شد.

قیمت آپارتمان در منطقه ۴ در صورتی که بالای ۵ سال ساخت باشد، ۱۰۰ میلیون ارزان‌تر از خانه‌های نوساز معامله می‌شود.

۱۱ درصد از معاملات صورت گرفته در هفت سال گذشته مربوط به خرید آپارتمان در منطقه ۴ در شش ماهه گذشته بوده است و آمار نشان می‌دهد که در طی سال‌های گذشته با کم‌تر شدن علاقه افراد به خرید خانه‌های زیر ۸۵ متر تعداد معاملات ملکی برای خرید آپارتمان در منطقه ۴ با متراز ۸۵ متر کاهش یافته است.

شاخص کیلید قیمت خانه در منطقه ۴ برای خانه‌های ۸۵ تا ۱۵۰ متر دارای رشدی در حدود ۲۲۰ درصد بوده است.

افزایش قیمت خانه در منطقه ۴ در طی هفت سال گذشته با رشد عجیبی روبه‌رو بوده است و از دلایل آن می‌توان به پیشرفت این منطقه در طی سال‌های اخیر و تغییر بافت فرسوده به بافت‌های نوساز و جدید اشاره کرد.

از عوامل دیگر در رشد قیمت خانه در منطقه ۴، آب و هوای این منطقه و وجود فضاهای سبز بسیار است.

در شش ماه گذشته و با شروع سال ۹۷ قیمت خانه در منطقه ۴ با ۱۵ درصد رشد روبه‌رو شده است و قیمت آپارتمان‌های نوساز در این منطقه با متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر در حدود ۷۳۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

همین رقم برای خرید خانه در منطقه ۴ با متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر و بیش از ۵ سال ساخت ۶۲۸ میلیون تومان است.

تفاوت قیمت خانه‌های نوساز و خانه‌های قدیمی در این منطقه برای متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر نیز مانند خانه‌های زیر ۸۵ متر در حدود ۱۰۰ میلیون ارزان‌تر است.

میانگین قیمت خرید خانه در منطقه ۴ در هفت سال گذشته رقمی در حدود ۵۰۰ میلیون بوده است و همین امر نشان‌دهنده افزایش قیمت خانه در منطقه ۴ در سال‌های اخیر است.

بیشتر تقاضاها برای خرید آپارتمان در منطقه ۴ بر روی خانه‌های ۸۵ تا ۱۵۰ متر بوده است و شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ برای این متراژ نیز از باقی ملک‌ها افزایش بیشتری داشته است.

  در شش ماهه ابتدای سال ۹۷ قیمت خانه در منطقه ۴ برای خانه‌های بالای ۱۵۰ متر چیزی در حدود ۱۱ درصد افزایش قیمت داشته است.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۴ برای خانه‌های بالای ۱۵۰ متر رقمی در حدود ۱میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز است.

در صورتی که این رقم برای خانه‌های قدیمی‌تر در حدود ۴۰۰ میلیون ارزان‌تر است.

در شش ماهه گذشته تعداد ۲۴۰ معامله برای خرید خانه در منطقه ۴ با متراژی بالای ۱۵۰ متر انجام شده است و این آمار تنها برای خرید خانه‌های قدیمی‌تر از ۵ سال بوده است.

در صورتی که این آمار برای خرید خانه‌های بالای ۱۵۰ متر و نوساز در منطقه ۴ به رقمی در حدود ۳۵۰ معامله می‌رسد و همین امر می‌تواند بیانگر تقاضای بالای افراد برای خرید آپارتمان در منطقه ۴ با متراژ بالای ۱۵۰ متر باشد.

در طی هفت سال گذشته شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ برای خانه‌های بالای ۱۵۰ متر در حدود ۲۲۰ درصد افزایش یافته است و قیمت ملک در این منطقه رو به رشد بوده است.

با افزایش جمعیت منطقه و رشد بافت‌های شهری، اماکن عمومی و امکانات شهری در این منطقه،‌تمایل افراد نیز برای خرید خانه در منطقه ۴ بالا رفته است.

  همانطور که گفته شد این منطقه شامل ۹ ناحیه است و محله‌های تهرانپارس غربی و شرقی، بخشی از پاسداران، شیان، لویزان، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، مجیدآباد، قنات کوثر، محله کوهسار، شمیران نو، حکیمیه و… است.

منطقه ۴ با گستره دید دامنه‌های البرز و فضاهای سبز گسترده در داخل این منطقه، یکی از سرسبزترین مناطق تهران محسوب می‌شود.

دره‌های سد لار، لتیان و دره‌های سرسبز فشم، اوشان و میگون و مناطق ورزشی تفریحی دربندسر ، شمشک و آبعلی در این منطقه واقع شده‌اند و به جذابیت‌های این منطقه افزوده‌اند.

این محله چشم‌انداز‌های طبیعی به شمال و شرق تهران دارد و دارای آب و هوای مطلوبی است.

محله تهرانپارس غربی یکی از محبوب‌ترین محله‌ها در منطقه ۴ محسوب می‌شود.

قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۴ در محله تهرانپارس نیز به نسبت کمی گران‌تر از دیگر محله‌های این منطقه است.

وجود بافت مسکونی با تراکم مناسب و بهره‌گیری از زمین‌های توسعه شهری منطقه برای ساماندهی بافت‌های فرسوده، باعث شده تا در سال‌های اخیر این منطقه با ساختمان‌های نوساز بسیار به یکی از محله‌های خوب برای خرید خانه در منطقه ۴ تبدیل شود.

در محله تهرانپارس غربی تعداد ۱۳ بوستان و فضای سبز توسط شهرداری احداث شده و با بهسازی معابر و پیاده‌رو‌ها، تردد در این محله بسیار راحت شده است.

  از ویژگی‌های حائز اهمیت در محله تهرانپارس شرقی، ساختار مناسب آن برای سکونت خانواده‌ها است.

همین امر موجب تمایل خانواده‌های پرجمعیت دارای فرزندان نوجوان به خرید آپارتمان در منطقه ۴ و محله تهرانپارس شرقی شده است.

وجود مراکز آموزشی و فرهنگی و ورزشی این امکان را برای خانواده‌ها فراهم نموده تا اوقات فراغت فرزندانشان را به فعالیت‌های این مجموعه‌ها واگذار کنند.

به منظور افزایش رفاه عمومی در این محله نیز شهرداری با هدف بالا بردن سطح رفاه عمومی شهروندان، اقدام به توسعه فضاهای سبز شهری و معابر نموده است.

محله جوادیه یکی از محله‌های قدیمی در منطقه ۴ تهران است.

از ویژگی‌های بارز این محله درختان کهنسال بسیار و قنات‌های قدیمی است که در بافت زیبای شهری آن تاثیر گذاشته است.

محله جوادیه نیز یکی از محله‌های بسیار مناسب برای خرید آپارتمان در منطقه ۴ است.

فعالیت‌های شهرداری در طی سال‌های گذشته باعث شده تا با رسیدگی به درختان کهنسال این منطقه، بافت مدرن و مسکونی آسیبی به این درختان نزند، در نتیجه همجواری خانه‌های مسکونی نوساز در کنار این درختان فضای زیبایی را پدید آورده است.

محله جوادیه یکی از محله‌های پرطرفدار برای خرید خانه در منطقه ۴ است و بیشتر ساکنین این منطقه را افراد مهاجر از استان‌های گوناگون تشکیل می‌دهند.

همین امر باعث شده تا خرده فرهنگ‌های بومی و قومی متفاوت در این محله زندگی کنند و بافت مسکونی این منطقه را با رویه مثبت تغییر دهند.

در این محله مساجد و امام‌زاده‌های بسیاری وجود دارد و همین امر این محله را به بخش مذهبی منطقه ۴ تبدیل کرده است.

همچنین بهره‌گیری بهینه از پارک جنگلی لویزان و دارا بودن مراکز فرهنگی، تفریحی، رفاهی، ورزشی و استفاده از پادگان کوهک برای امدادرسانی و ساماندهی بخش‌های مسکونی موجود و جدید موجب تقویت مراکز محله‌ای و مشارکت مردمی شده است.

دسترسی عالی به بزرگراه‌های اصلی در این محله و همچنین تغییر بافت فرسوده به بافت‌های نوساز مسکونی تمایل به خرید خانه در منطقه ۴ تهران در این محله‌ها را افزایش داده است.

میدان‌های اصلی فرخی‌یزدی، هروی، عقیلی، مریم، شهید شریفی و شیان در این ناحیه قرار دارند.

محله ضرابخانه پاسداران از لحاظ تقاضای خرید آپارتمان در منطقه ۴ به دلیل همجواری با چندین بزرگراه در شرایط مناسبی است.

از طرفی وجود مراکز فرهنگی، تجاری و گردشگری در این محله موجب افزایش رضایت ساکنین این محله شده است.

این امر با توجه به حضور و مشارکت اهالی در مراکز افتتاح شده در این محله قابل بررسی است و سطح رضایت آن‌ها را نشان می‌دهد.

همچنین کنترل میزان تراکم و بهره‌گیری از زمین‌های ذخیره توسعه شهری برای پروژه‌ها، نوسازی و بازسازی بافت مسکونی از دیگر اقدامات توسعه این محله بوده است.

این محله به لحاظ بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیشگام است که این امر خود یکی از دلایل افزایش میزان و مدت حضور مردم در محله بوده است.

افزایش بافت‌های نوساز در محله حکیمیه باعث شده تا تقاضا برای خرید آپارتمان در منطقه ۴ به خصوص محله حکیمیه افزایش پیدا کند.

برخورداری از هوای پاکیزه نیز از دیگر دلایلی افزایش تمایل خرید خانه در منطقه ۴ و محله حکیمیه است.

میدان‌های مهم این ناحیه، میدان فجر و میدان گل‌ها هستند.

  یکی از مسائل حقوقی مهم در امر خرید خانه تنظیم قولنامه یا سند موقت ملک است.

افرادی که قصد خرید خانه در تهران یا شهرستان‌ها را دارند، پس از […]   پیدا کردن خانه ایده‌آل، کاری پرزحمت است.

سر زدن به بنگاه‌های معاملات املاک، محاسبه هزینه‌ها و بررسی شرایط و انتخاب یکی از موارد، همیشه پر از چالش بوده و […]   در گوشه و کنار شهر املاکی تحت عنوان اوقافی وجود دارند که به صورت سند اوقافی به فروش می‌رسند.

خیلی‌ها نسبت به خرید و فروش این نوع ملک تردید […]   نام‌های انواع سند ملکی به کرات به گوش شما خورده است؛ اما شاید برای بعضی از افراد ماهیت معنایی و وجودی سند به درستی روشن نشده باشد.

آیا ملکی […]   تعهدات معامله و قول‌نامه ملک و نقل و انتقال اموال و انتقال سند و تنظیم قول‌نامه، همواره پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی داشته است.

بسیاری موارد در قراردادها وجود دارد که […] نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26     |     09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map