طراحی اپلیکیشن در تهران-منطقه ۷

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در تهران-منطقه ۷ شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با توجه به گسترش شهر تهران و رشد جمعیت آن در سال‌های گذشته بر اثر مهاجرت‌ها از سرتاسر ایران، تقاضای خرید و اجاره خانه با افزایش مواجه شده است و این افزایش تقاضا منجر به افزایش نرخ قیمت آپارتمان و اجاره خانه شده است.

به طوری که صاحب‌خانه شدن برای خیلی از خانواده‌ها و به خصوص زوج‌های جوان به آرزویی تبدیل شده که اگر دست یافتنی هم باشد ساده نخواهد بود.

بدین ترتیب خرید خانه از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها است.

منطقۀ ۷ تهران که در نیمه شرقی تهران واقع شده است.

قیمت خانه در منطقه ۷ تهران طیف نسبتاً بزرگی را شامل می‌شود، چراکه محله‌های مختلف این منطقه از نظر قیمت بسیار با هم متفاوت هستند.

اگر قصد سکونت در نیمه شرقی تهران را دارید و به دنبال خرید آپارتمان در منطقه ۷ تهران هستید، این مطلب را بخوانید و با بازار مسکن در این منطقه بیشتر آشنا شوید.

منطقه ۷ تهران دارای ۵ ناحیه و ۱۶ محله و وسعتی حدود 09121442355 کیلومتر مربع است.

محله‌های بهار، گرگان، نظام آباد، عباس آباد، عشرت آباد و اندیشه از محله‌های مشهور این منطقه هستند.

منطقه ۷ تهران از شمال همجوار مناطق ۳ و ۴ است و از شرق با منطقه ۸، از غرب با منطقه ۶ و از جنوب با مناطق ۱۲ و ۱۳ شهرداری تهران همسایه است.

این منطقه از شمال به بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان‌های مجیدیه (استاد حسن بنا) و سبلان، از جنوب به خیابان‌های انقلاب و دماوند و از غرب نیز بزرگراه مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح منتهی می‌شود.

این منطقه دارای جاذبه های گردشگری از جمله باغ موزه قصر و موزه رضا عباسی است.

لازم به ذکر است مصلی امام خمینی و عمارت کلاه فرنگی عشرت آباد نیز در این منطقه قرار دارند.

منطقه ۷ تهران هم خانه‌های ویلایی و هم آپارتمان و مجتمع‌های مسکونی دارد.

اگر به دنبال خرید خانه‌های ویلایی در منطقه ۷ هستید باید سراغ محله‌هایی بروید که قیمت خانه در آن‌ها پایین‌تر است و در نتیجه ساخت و ساز آپارتمان در آن‌ها کمتر بوده است.

نکته بسیار مهمی که در رابطه با خرید آپارتمان در منطقه ۷ وجود دارد این است که به سادگی می‌توان در محله‌های مختلف آن مثل سبلان و نامجو آپارتمان‌هایی با متراژ پایین پیدا کرد.

قیمت آپارتمان در این محله‌ها نیز نسبت به سایر محله‌های منطقه ۷ پایین‌تر است.

وجود چنین گزینه‌هایی منطقه ۷ را به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های خریداران آپارتمان‌های کوچک و ارزان‌قیمت تبدیل کرده است.

در سال‌های اخیر مثل تمام مناطق تهران بیشترین تقاضای خرید آپارتمان در منطقه ۷ تهران نیز مربوط به آپارتمان‌های با متراژ پایین و کمتر از ۸۵ است که گاهی متراژ این آپارتمان‌ها به ۳۰ متر نیز می‌رسد.

  همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد قیمت خانه در منطقه ۷ تهران در یک طیف نسبتاً گسترده قرار دارد.

در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در محله‌هایی مثل خواجه نظام و نظام آباد که در منطقه ۷ واقع شده‌اند برای آپارتمان‌های قدیمی و بالای ۱۵ سال ساخت از حدود ۳ میلیون تومان آغاز می‌شود.

اما در بعضی فایل‌ها هر متر آپارتمان نوساز در منطقه ۷ در محله‌هایی مثل عباس آباد و اندیشه تا رقم ۱۵ میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری شده است.

منطقه ۷ تهران از نظر میزان بافت فرسوده در بین مناطق تهران رتبه ششم را دارد، این مسئله پتانسیل رشد نوسازی در منطقه را بالا برده است و همچنین وجود آپارتمان‌هایی با عمر بالا باعث شده مشتریان بتوانند واحدهای آپارتمانی با قیمت پایین را در این منطقه بیابند.

عمده بافت فرسوده منطقه ۷ در نیمه جنوبی آن قرار دارد.

همانطور که می‌دانید قیمت خانه و آپارتمان در یک سال گذشته در چندین مقطع با جهش ناگهانی مواجه شده است و قیمت خانه در منطقه ۷ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رشدی معادل رشد میانگین شهر تهران را تجربه کرده است.

میانگین قیمت هر متر خانه و آپارتمان در منطقه هم اکنون ۵٫۲۷ میلیون تومان است که این مقدار اندکی کمتر از میانگین این نرخ برای کل تهران یعنی ۵٫۵۸ میلیون تومان است.

همین عدد برای آپارتمان‌هایی با عمر کمتر از ۵ سال و متراژ بالای ۱۵۰ متر مربع، بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

شاخص قیمت خانه در منطقه ۷ برای آپارتمان‌های با عمر بالای ۵ سال و متراژ زیر ۸۵ متر مربع، در ازای هر متر اندکی کمتر از ۴ میلیون و پانصد هزار تومان است.

با توجه به آمار مربوط به قیمت واحدهای مسکونی معامله شده میانگین قیمت خانه در منطقه ۷ در بهار ۹۷، اندکی بیش از ۴۲۲ میلیون تومان بوده است و در این بازه ۴۵۰۷ معامله در این منطقه انجام شده است.

بیش از دو سوم معاملات مربوط به واحدهای زیر ۸۵ متر مربع بوده برای پاسخ به این سؤال در ابتدا باید با عوامل کلیدی تأثیرگذار در خرید مسکن آشنا شویم.

یک عامل مهم از عوامل مؤثر در انتخاب محل سکونت و خرید و اجاره خانه سهولت دسترسی به مقصدهای مهم برای خانواده مثل محل کار و یا مراکز آموزشی و تفریحی  و مرکز خرید است.

ولی عامل دیگری که تأثیر بیشتری بر تصمیم خریداران خانه دارد محدوده قیمتی واحد مسکونی و بودجه در اختیار آن‌هاست.

قیمت هر متر مربع زمین در منطقه ۷ بین ۳ الی ۱۵ میلیون تومان برآورد می‌شود و این باعث شده این منطقه طیف وسیعی از خانواده‌ها از قشر متوسط را در خود جای دهد.

همانطور که گفته شد دسترسی مناسب محله به سایر نقاط شهر از عوامل مهم انتخاب محله سکونت است و منطقه ۷ تهران از این منظر مزیت‌های بسیاری دارد، عبور پنج خط اصلی مترو تهران، هفت ایستگاه بهره برداری شده شامل ایستگاه های مصلی امام خمینی، شهید بهشتی، ایستگاه شهید مفتح، شهدای هفتم تیر، ایستگاه طالقانی، سبلان و شهید صیاد شیرازی از ویژگی‌های این منطقه است که دسترسی ساکنین منطقه را به مناطق مختلف تهران تسهیل کرده است.

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند در محله‌ای نزدیک به محل کار خود سکونت داشته باشند، با توجه به این امر منطقه ۷ تهران به علت وجود محله‌هایی که تراکم ادارات دولتی و خصوصی در آن‌ها بالاست و یا نزدیکی و دسترسی مناسب به محله‌هایی با این خصوصیات یک گزینه بسیار مناسب برای سکونت افراد شاغل در این ادارات است؛ محله‌هایی مثل عباس آباد، خیابان مطهری، بلوار آفریقا و ونک و میرداماد یا در منطقه ۷ واقع شده‌اند و یا دسترسی به آن‌ها از منطقه ۷ آسان است.

از دیگر نکات متمایز کننده منطقه ۷ برخورداری از سطح مناسبی از امکانات ورزشی، فرهنگی و آموزشی و مرکز خرید است.

در این منطقه ۵ سینما، ۱۵ کتابخانه، ۲۴ مرکز آموزش عالی و ۶۰ مجموعه ورزشی عمومی وجود دارد.

اهالی این منطقه تهران از امکانات بهداشتی و درمانی خوبی بهره‌مند هستند؛ در منطقه ۷ تهران ۱۱ بیمارستان، ۵۴ درمانگاه و ۶۹ داروخانه وجود دارد و خرید آپارتمان در منطقه ۷ از این حیث انتخاب خوبی به شمار می رود.

منطقه ۷ تهران از نظر پوشش فضای سبز وضعیت مناسبی دارد.

علاوه بر پارک اندیشه، همه محله‌های این منطقه از پوشش گیاهی خوبی برخوردار هستند.

همچنین به دلیل وجود مرکز خرید هایی مثل مرکز خرید اندیشه و تیراژه ۲ علاوه بر حضور جمع کثیری از شهروندان از سایر مناطق تهران، شاهد پویایی اقتصادی در این منطقه نیز هستیم.

    یکی از مسائل حقوقی مهم در امر خرید خانه تنظیم قولنامه یا سند موقت ملک است.

افرادی که قصد خرید خانه در تهران یا شهرستان‌ها را دارند، پس از […]   پیدا کردن خانه ایده‌آل، کاری پرزحمت است.

سر زدن به بنگاه‌های معاملات املاک، محاسبه هزینه‌ها و بررسی شرایط و انتخاب یکی از موارد، همیشه پر از چالش بوده و […]   در گوشه و کنار شهر املاکی تحت عنوان اوقافی وجود دارند که به صورت سند اوقافی به فروش می‌رسند.

خیلی‌ها نسبت به خرید و فروش این نوع ملک تردید […]   نام‌های انواع سند ملکی به کرات به گوش شما خورده است؛ اما شاید برای بعضی از افراد ماهیت معنایی و وجودی سند به درستی روشن نشده باشد.

آیا ملکی […]   تعهدات معامله و قول‌نامه ملک و نقل و انتقال اموال و انتقال سند و تنظیم قول‌نامه، همواره پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی داشته است.

بسیاری موارد در قراردادها وجود دارد که […] نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26     |     09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map