طراحی اپلیکیشن در شمالی ها انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در شمالی ها انگلستان در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. یکی از ایده های جدیدی که در کشور عزیزمان ایران به شدت رو به رشد است و بیتشر توسط جوانان انجام میگردد آن است که به صورت گروه تیم هایی رو تشکیل میدهند و با داشتن یک ایده بدنبال یک تیم برنامه نویسی میگردند تا آن را برایشان پیاده سازی کند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در راستای پیاده سازی و طراحی وب اپلیکیشن های اندرویدی و iOS است که میتواند در این امر به عنوان یک تیم قابل اتکا در کنار شما قرار گیرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

افرادی که می خواهند اپلیکیشن ها را بسازند، دو تا سوال در ذهن خود دارند: ” هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر می شود؟ ” و ” هزینه های طراحی اپلیکیشن موبایل به چه چیزی بستگی دارد؟ ” و این سوالها را در اینترنت جستجو می کنند.

اگر این سوال ذهن شما را هم به عنوان یک سفارش دهنده اپ موبایل درگیر کرده است پس ممکن است در سرچ گوگل به وب سایتهایی برخورد کنید که هدف آنها برآورد هزینه هایی برای توسعه اپلیکیشن موبایل باشد و چیزی جز یک حرکت بازاریابی برای جلب توجه شما با یک جواب مختصر به سوال شما در مورد نیازهای شما نیست و تخمینی که دریافت می کنید قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل واقعی را به شما نشان نمی دهد.

به طور خلاصه، قیمت ساخت اپیکیشن موبایل با توجه به موارد مختلف متفاوت است؛ به همین منظور در این مقاله سعی کردیم شما را با تمام مواردی که روی هزینه های ساخت اپیکیشن موبایل تاثیر دارند آشنا کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید برآوردی از تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل داشته باشید و سفارش مقرون به صرفه ای دهید.

هزاران شرکت در سراسر جهان ادعا می کنند که بهترین توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل هستند و تضمین می کنند که می توانند بهترین راه حل را ارائه دهند.

شرکت های تازه تاسیس، با تجربه یا بی تجربه، ایرانی یا خارجی، بزرگ یا کوچک ، گران قیمت یا ارزان قیمت و… پارامترهایی هستند که برای سفارش یک اپلیکیشن اندروید یا اپلیکیشن ios باید در نظر داشته باشید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

در نتیجه جای تعجب نیست که چنین پارمترهای زیادی ممکن است نه تنها مبتدیان بلکه کارآفرینان باتجربه را نیز سر دوراهی بگذارد! همانطور که اشاره کردیم پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد ولی اگر بخواهیم در منطقی ترین حالت جوابی به این سوال بدهیم ساخت یک برنامه موبایل حدود 25000 دلار هزینه دارد.

برنامه هایی با پیچیدگی متوسط ​​بین 40،000 تا 70،000 دلار قیمت دارند.

هزینه برنامه های پیچیدگی زیاد معمولاً فراتر از 70،000 دلار است.

متوسط ​​هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل در سطح جهانی بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است، بنابراین اجازه دهید نگاهی کوتاه به جدول زیر در رابطه با این موضوع بیندازیم: برون سپاری یا توسعه محلی: کدام یک را برای طراحی اپلیکیشن موبایل خود باید انتخاب کرد؟ هنگامی که قصد ساخت اپلیکیشن موبایل را دارید، نه تنها متوسط هزینه تولید یک برنامه برایتان مهم است، بلکه نداشتن یک تیم باعث می شود به فکر استخدام شخصی برای طراحی و ایجاد برنامه باشید.

بنابراین این سؤال پیش می آید که چه چیزی را باید انتخاب کرد: برون سپاری یا توسعه محلی و هرکدام چه مزایا و معایبی دارند؟ تنها استدلال معنی دار برای برنامه نویسی اندروید با توسعه محلی، نزدیکی و دیدار حضوری با تیم توسعه دهنده است که احتمالاً ارتباطات را ساده تر می کند.

بدون شک در این صورت توضیحات راحت تر قابل بیان است.

از طرف دیگر، برون سپاری برنامه نویسی اندروید آنچنان که به نظر می رسد مشکل ساز نیست.

داشتن ارتباط با تیم خود در خارج از کشور دشوار است اما غیرممکن نیست.

تیم هایی که از راه دور با هم همکاری می کنند معمولا مشتاقانه پیشرفت می کنند و سعی می کنند هرگونه نیاز سازمانی را برآورده سازند.

توسعه دهندگان خارجی با داشتن سطح بالاتری از تخصص با هزینه های ساخت اپیکیشن موبایل مناسب می توانند نسبت به توسعه دهنگان محلی عملکرد بهتری داشته باشند.

در صورتی که شک و تردید دارید می توانید یک تیم توسعه قابل اعتماد در خارج از منطقه محلی خود پیدا کنید، داشتن یک انتخاب عالی برای پیدا کردن یک تیم بین المللی مناسب برای شما راحت تر توسعه محلی است.

از آنجا که قبلاً تعرفه طراحی اپلیکیشن موبایل را مطابق با منطقه جغرافیایی اعلام کردیم، شما این فرصت را دارید که یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که زمان ساخت همه برنامه های موبایل باهم برابر نیستند و با توجه به بستر توسعه آنها اعم از ios و Android  متفاوت هستند.

بنابراین بیایید یک طبقه بندی بر اساس متوسط زمانی که برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل نیاز است برآورد کنیم: وقتی می خواهید برنامه ای را توسعه دهید، نمی توانید انتظار داشته باشید که شرکتی که توسعه نرم افزار شما را برعهده گرفته از اول کار شما را با هزینه دقیق توسعه برنامه مطلع کند.

هیچ لیست نرخی دقیق و معتبری برای توسعه برنامه ها وجود ندارد و همه چیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

مطمئناً قبل از اینکه قراردادی برای شما ارسال شود، تیم توسعه دهندگان تخمین می زنند که چند ساعت برای اجرای مشخصات شما لازم می باشد ولی مهمترین عوامل مؤثر بر متوسط هزینه توسعه برنامه ها عبارتند از: برای دانستن پاسخ به سؤال: ” قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل چقدر است؟ “، باید بدانید که برنامه ای که می خواهید بسازید چقدر پیچیده است.

هر چقدر کارایی و همچنین پیچیدگی ویژگی هایی که باید روی پروژه اجرا شود پیچیده تر باشد هزینه بیشتری را در بر می گیرد.

صفحه ها ، دکمه ها ، زمینه های صفحات و خیلی از موارد دیگر در این امر مهم هستند.

خوب، حالا وقت آن رسیده است تا دریابیم که چه ویژگی هایی بر پیچیدگی کل برنامه تأثیر می گذارد.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، اجرای برخی از ویژگی ها می تواند به طرز چشمگیری طولانی باشد، در حالی که برخی دیگر نسبتاً کوتاه و ساده هستند.

بسته به پیچیدگی راه حل ها ، توسعه دهندگان باید از API  third-party API یا از کد استفاه کنند.

راه حل های ساده تر نیز به نوبه خود به ابزار استاندارد نیاز دارند و ویژگی های بومی را درگیر می کنند.

درگیری با کاربر و شبکه های اجتماعی : تعامل با کاربر در اپلیکیشن موبایل ممکن است در هر زمینه ای از برنامه مانند اجازه دسترسی به مجوزها ، شبکه سازی، اعلان ها و موارد دیگر باشد.

به عنوان مثال مجوز کاربر می تواند ساده یا پیچیده باشد.

افزودن قابلیت هایی مانند بازیابی رمز عبور ، ذخیره رمزهای عبور ، طراحی بصری پیشرفته یا ورود از طریق شبکه های اجتماعی منجر به افزایش هزینه می شود.

ابزارهای این چنینی در برنامه که باعث تعامل با کاربر می شوند، از طریق ایمیل، هشدار اعلانی، اشتراک گذاری اجتماعی در برنامه نمایش داده می شوند.

یکپارچه سازی برنامه با شبکه های اجتماعی مانند امکان گذاشتن کامنت در برنامه، امکان دکمه هایی برای اشتراک گذاری برنامه، لایک کردن در برنامه های مدرن یکی از ویژگی های خوب برنامه بشمار می روند.

بنابراین اضافه کردن چنین ویژگی هایی برای برنامه که باعث افزایش کارکردهای رسانه های اجتماعی، انتقال وجه یا پرداخت، چت کردن می شود، مستلزم یکپارچه سازی با فریم ورک های  third-party frameworks یا کتابخانه ها است.

در برنامه خدمات پشتیبانی و مکان محور را خریداری می کند: PayPal ، Google Wallet ، کارتهای اعتباری اشکال بسیار گسترده ای از پرداخت های درون برنامه ای هستند.

هر روش پردازش برای پرداخت زمان بیشتری برای اجرای برنامه نیاز دارد.

اگر مایل به استفاده از داده های موقعیت مکانی هستید ، شناسایی و نقشه برداری ساده نیز امکان پذیر است ، اما اجرای فناوری های نوظهور ، مانند iBeacon و Geofencing بسیار زمان بر است.

به هر حال ، ادغام هر یک یا همه این گزینه ها هزینه یک برنامه را بالا می برد.

استفاده از ویژگی های دستگاه نیتیو : توسعه استفاده از امکانات دستگاه های موبایل همواره در حال زیاد شدن است.

چند سال پیش، نرم افزارهای برنامه نویسی که بتوانند با سخت افزار دستگاه دسترسی پیدا کنند محدود به شماره گیری ، اجرای شبکه، بلوتوث سرعت پایین، شتاب سنج، دوربین و اطلاعات دیگر بودند ولی امروزه با تراشه های مختلف NFC (نزدیک ارتباطات میدانی) سروکار داریم و سیستم های پرداخت و نوآوری ها در حال پیشرفت هستند.

به طور معمول، برای ایجاد برنامه هایی با دسترسی به امکانات جدید دستگاه تلفن همراه از API های خاص برای سیستم عامل استفاده می شود.

در نتیجه با آمدن ویژگی های جدید، نیاز به معرفی API های جدید است که در برابر آنها توسعه دهندگان هنوز توسعه نیافته اند.

بنابراین توسعه زمان برنامه نویسی افزایش می یابد، که این باعث می شود بر کل هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل تأثیر بگذارد.

توجه: علاوه بر این، بعضی وقت ها ممکن است در طی مدتی که اپلیکیشن شما در حال توسعه و برنامه نویسی است، بخواهید یکسری تغییرات از پیش تعیین نشده ای را به آن اعمال کنید در نتیجه به همین دلیل باید چنین هزینه هایی را هم در نظر بگیرید و بودجهی در نظر گرفته شده را با یک مقدار هزینه اضافه، تخمین بزنید.

ایجاد یک طراحی رابط کاربری منحصر به فرد یک کار پیچیده در طراحی اپلیکیشن است که هزینه های اضافی را برای پروژه شما تأمین می کند.

روش ارزانتر استفاده از موارد نصب شده در سیستم عامل و ایجاد صفحات با آیتم های آماده است.

تعداد صفحاتی هم که قرار است ایجاد شود نیز یک عامل بسیار موثر در میزان قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل دارد.

آیا به فکر ایجاد یک برنامه iOS هستید یا یک برنامه اندرویدی؟ باید هزینه ایجاد یک برنامه اندرویدی و آیفون را بدانید زیرا توسعه برنامه های موبایل برای این سیستم عامل ها بسیار متفاوت است.

این سیستم عامل ها هر کدام با زبان های مختلف برنامه نویسی  سروکار دارند و SDK های متفاوتی دارند و از ابزارهای مختلف توسعه استفاده می کنند.

(SDK مخفف شده کلمات Software Development Kit به معنی بسته توسعه نرم افزار می باشد.

) سوال: آیا در توسعه برنامه های iOS یا Android تفاوت قیمتی وجود دارد؟ قطعا نه.

در صورت ایجاد یک برنامه برای یک پلتفرم واحد ، اختلاف قیمت قابل توجهی در هزینه های ساخت اپیکیشن موبایل Android و iOS وجود ندارد.

اما اگر می خواهید برنامه شما از دو یا چند سیستم عامل پشتیبانی کند، آماده پرداخت پول بیشتری برای توسعه باشید.

با این حال ، اگر هدف شما داشتن برنامه با هر دو سیستم عامل iOS و Android باشد، کراس پلت فرم (Cross-platform) یا هیبریدی (hybrid app development)  انتخاب خوبی هستند.

مشکل این است که معمولاً برای هر پلتفرم خاص باید تیم جداگانه ای داشته باشید و هزینه ایجاد برنامه دو برابر می شود.

در توسعه برنامه های تلفن همراه، بک اند به طور معمول یک سیستم عامل است که API ها را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا تبادل داده ها بین یک برنامه و یک پایگاه داده را انجام دهند.

به منظور ردیابی فعالیت کاربر و ارزیابی عملکرد برنامه مصرف کننده ، مجهز به تجزیه و تحلیل است.

بسته به تعداد پارامترهایی که می خواهید ردیابی کنید و ردیابی چقدر دقیق و خاص خواهد بود ، هزینه ها متفاوت هستند.

پنل مدیریت مطمئناً ابزاری بسیار مفید برای مدیریت محتوای برنامه ، کاربران و آمار است.

گزینه هایی برای پذیرش الگوهای پنل مدیریت موجود برای نیازهای شما وجود دارد ، اما پیدا کردن یک مورد خوب یک مشکل است.

بنابراین ایجاد منطق کافی برای تأمین نیازهای تجاری شما منطقی است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، مکان تیم توسعه برنامه شما یک عامل اساسی است که بر قیمت نهایی محصول تأثیر می گذارد.

هزینه های ساخت اپلیکیشن موبایل در انگلیس با هزینه توسعه برنامه در ایالات متحده و مناطق دیگر متفاوت خواهد بود.

تحلیلگر تجارت شخصی است که م سئو لیت موارد زیر را دارد: همه اینها یک فریم از مرحله برنامه ریزی است.

برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از تغییرات پرهزینه در دامنه و سوء تفاهم ها در طول توسعه مهم است.

به عبارت دیگر ، کار Business Analysts بر هزینه توسعه یک برنامه تأثیر می گذارد.

طراحی زیبا این روزها همه چیز برای کاربران است.

و بدون داشتن یک طراح باتجربه که خدمات طراحی UI / UX را ارائه می دهد ، ساخت یک محصول عالی به سختی امکان پذیر است.

مسئولیت های طراح شامل موارد زیر است: بنابراین ، شما همچنین باید نرخ طراحان UI / UX را در تقسیم هزینه توسعه برنامه تلفن همراه قرار دهید.

بسته به بسترهای نرم افزاری که می خواهید برنامه را منتشر کنید ، از یک تا چند توسعه دهنده iOS و / یا Android نیاز دارید.

وظیفه اصلی آنها ساختن و انتشار برنامه با در نظر گرفتن تمام خصوصیات فنی و تجاری است که در مشخصات توضیح داده شده است.

مهندسان تضمین کیفیت ، پایداری برنامه را در انجام رگرسیون ، بار ، دود و سایر آزمایشات بررسی می کنند.

آنها همچنین UI و سایر مؤلفه های برنامه را برای رعایت مشخصات مورد بررسی قرار می دهند.

مدیران پروژه کار کل تیم را هماهنگ می کنند و مطمئن می شوند محصول به موقع آماده می شود و کلیه الزامات را رعایت می کند.

به نوبه خود ، رویکرد مدیریت درست تأثیر زیادی در هزینه های توسعه برنامه های تلفن همراه دارد.

یکی از آخرین نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که برای حفظ یک برنامه چقدر هزینه دارد.

در بسیاری از موارد ، هزینه نگهداری برنامه ممکن است 15 تا 20 درصد از قیمت اصلی توسعه را تشکیل دهد.

تعمیر و نگهداری برنامه یک سرویس ضروری است حتی اگر هیچ برنامه ای برای افزایش مقادیر و اضافه کردن ویژگی های جدید به برنامه نداشته باشید.

تعمیر و نگهداری شامل موارد زیر است: به همین دلیل همکاری با شریک فناوری یا تیم توسعه شما بلافاصله پس از آمادگی محصول متوقف نمی شود.

این یک روند مداوم است و هر شرکت توسعه نرم افزار شرایط پشتیبانی پس از انتشار را دارد تعرفه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟ کل هزینه ها ما خدمات توسعه تمام چرخه ای را ارائه می دهیم.

بنابراین ، روند توسعه هزینه های ساخت اپلیکیشن موبایل از طریق این مراحل دنبال می شود: بسته به شرایط مورد نیاز برای هر پروژه خاص، مرحله توسعه ممکن است شامل ویژگی های اجرای ، زیرساخت های برنامه سفارشی شده و مکانیزم های اجرای برنامه باشد.

علاوه بر این ، خدمات پس از انتشار ، مانند ارتقاء و نگهداری برنامه ها نیز می تواند ارائه شود.

برآورد میانگین سهم زمان ما از هر مرحله از توسعه را بررسی کنید.

با توجه به پیچیدگی پروژه شما ، ساختار تیم نیز می تواند متفاوت باشد.

تعداد توسعه دهندگان و طراحان ، حضور طراحان پنل مدیریت و توسعه دهندگان باطن بسیار انعطاف پذیر و قابل مذاکره است.

با این حال ، یک مدیر پروژه برای هماهنگ کردن گردش کار و انجام ارتباطات روان ضروری است.

وقتی همکاری خود را شروع می کنیم ، براساس نیازهای شما و توضیحات ایده شما ، تخمین تقریبی می کنیم.

ما تعداد تقریبی ساعتهای مورد نیاز برای تهیه برنامه را تعیین می کنیم.

پس از دریافت تأییدیه شما ، ما به ارزیابی دقیق ، منطق برنامه سازی ، واید و ایجاد اسناد دقیق پروژه می پردازیم.

در اینجا نهایی تقسیم هزینه های ساخت اپلیکیشن موبایل است.

این تقریبی است و بر اساس متوسط نرخ ساعتی در اوکراین (50 دلار در ساعت) است.

قیمت این دو سیستم عامل اندروید و iOS است.

تجربه نشان می دهد که بهترین روش اثبات شده برای پولی که برای توسعه برنامه تلفن همراه پرداخت می شود، به عنوان یک پول سرمایه گذاری شده و متعاقباً سرمایه گذاری های برگشتی است.

اپلیکیشنی که به درستی ایجاد شده باشد، می تواند بازده خوبی در سرمایه گذاری شما ایجاد کند.

نتیجه گیری: در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تمامی عوامل و هزینه های ساخت اپلیکیشن موبایل در ایران و جهان در سال 2020 آشنا کنیم تا براحتی بتوانید تصمیم بگیرید که برای ساخت اپلیکیشن چقدر باید هزینه کنید! اگر ایده ای دارید و دوست دارید اپلیکیشن آن را پیاده سازی کنید، سریعاً به ما اطلاع دهید.

شما فکر می کنید هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل چقدر است؟ الکامکو | سایت تخصصی آموزش اندروید پرداخت امن زرین پال درباره سایت آموزش برنامه نویسی اندروید الکامکو سایت برنامه نویسی اندروید الکامکو سازنده تخصصی دوره های برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و همچنین ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی سایت نیز می باشد.

ما در آموزشگاه آنلاین الکامکو با بهره گیری از اساتید متخصص، باتجربه و حرفه ای، تمام تلاش خود را برای تهیه و تولید آموزش های با کیفیت و پروژه محوری انجام می دهیم تا بتوانید وارد بازار کار اندروید شوید.

پیشنهاد می کنیم تا حرفه ای شدن با ما همراه باشید! اطلاعات تماس : آدرس : تهران، ولی عصر، روبروی پارک ساعی، برج نگین ساعی، طبقه ششم، واحد 23 شماره تماس : 09121442355 ایمیل : info [at] elecomco [dot] com ©کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تیم برنامه نویسی الکامکو می باشد.

هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این سایت پیگرد قانونی دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map