طراحی سایت آناناس زشت 

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت آناناس زشت شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت آناناس زشت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیجی رو - دنیای تکنولوژی | آخرین اخبار تکنولوژی نوکیا 5.

4 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد؛ انتشار اولین جزئیات از مشخصات گوشی ایلان ماسک با کنار زدن بیل گیتس، دومین فرد ثروتمند جهان شد عرضه نوکیا 9.

3 پیورویو (Nokia 9 PureView) باز هم به تعویق افتاد! شیائومی مدل‌های سه‌گانه ردمی نوت 9 را معرفی کرد مشکل از کار افتادن Settings ویندوز 10 را چگونه برطرف کنیم؟ آموزش پشتیبان‌گیری از بوک‌مارک‌های مرورگر اج و بازگردانی آن‌ها رم درایو (Ram Drive) چیست و چگونه در ویندوز 10 آن را ایجاد کنیم؟ چگونه همه سنسورها را در گوشی اندرویدی غیرفعال کنیم؟ بررسی کوتاه شیائومی می 10 تی لایت؛ میان‌رده‌ای با ارزش خرید بالا بررسی کوتاه آیفون 12 پرو مکس؛ قدرتمندترین گوشی اپل و شاید بازار بررسی کوتاه آیفون 12 مینی؛ یک پرچمدار کوچک و دوست داشتنی بررسی کوتاه وان پلاس نورد N10 فایو جی؛ یک گوشی ارزان اما باکیفیت چهار هسته‌ای یا هشت هسته‌ای؟ کدام یک برای شما بهتر است؟ معرفی بهترین گوشی های گیمینگ بازار معرفی قویترین لپ تاپ های بازار در سال 2020 بهترین ماوس های مخصوص بازی در سال 2020 آیا شهر گمشده آتلانتیس واقعاً وجود داشته است؟ آیا خرس‌ها واقعاً عاشق عسل هستند؟ با 10 سلاح محبوب دوران باستان آشنا شوید 12 فعالیت ساده و مفرح برای تقویت ذهن و حافظه اگر در جستجوی اخبار شرکت‌ها هستید، از طریق دکمه زیر به بخش مذکور هدایت خواهید شد آخرین‌ اخبار نوکیا 5.

4 زودتر از انتظار عرضه خواهد شد؛ انتشار اولین جزئیات از مشخصات… ایلان ماسک با کنار زدن بیل گیتس، دومین فرد ثروتمند جهان شد عرضه نوکیا 9.

3 پیورویو (Nokia 9 PureView) باز هم به تعویق افتاد! شیائومی مدل‌های سه‌گانه ردمی نوت 9 را معرفی کرد پشتیبانی از برنامه های اندرویدی به ویندوز 10 اضافه می‌شود؟ گلکسی ای 21 و گلکسی ای 02 اس معرفی شدند؛ اولین میان‌رده‌های 2021… دیجی فکت دیجی فکت: ۱۳ دانستنی درمورد مدیتیشن دیجی فکت: ۲۲ دانستنی درباره ی رونالدو، گران‌ترین و بهترین… دیجی فکت:17 دانستنی درباره‌ی ترکیه دیجی فکت: ۳۸ دانستنی معرکه درباره‌ی دایناسورها؛ گذری به 230… دیجی 10 دیجی10: با گران‌ترین برندهای مد دنیا آشنا شوید با بزرگ‌ترین امپراطوری‌های تاریخ آشنا شوید دنبال شده‌ترین افراد در توییتر چه کسانی هستند؟ دیجی‌10: با ده نفر از باهوش ترین افراد جهان آشنا شوید دیگران چه می‌خوانند؟ بنیاد گیتس: «توانمند سازی زنان کلید مبارزه با فقر است» انویدیا واقعیت مجازی را به موتور بازی سازی یونیتی می‌آورد.

سقوط تجارت موبایل مایکروسافت در نیمه سوم سال ۲۰۱۵ ایسوس زنفون وی معرفی شد؛ مشخصات + تصاویر حتی باطری‌ موبایل‌ها هم جاسوسی می‌کنند! فورد به زودی خودروی هیبریدی خود برای پلیس آمریکا را معرفی می‌کند گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو؛ مروری بر جدیدترین اطلاعات فاش شده از این دو گوشی پلی استیشن 5 کنسول قدرتمندی خواهد بود! Launchy: با این نرم افزار در تنها چند ثانیه به هر برنامه، فایل یا پوشه دسترسی پیدا کنید منتخب سردبیر بهترین بازی های رانندگی اندروید که نباید از دست بدهید با 10 مورد از بزرگترین حیوانات جهان آشنا شوید با 10 مورد از کوچک‌ترین حیوانات جهان آشنا شوید بیشتر بدانید آیا می‌دانید زمین با چه سرعتی می‌چرخد؟ دیجی فکت: با 25 دانستنی درباره‌ی مد و فشن آشنا شوید دیجی فکت: ۳۱ دانستنی درباره ی چشم ها بخش‌ها و برندهای اختصاصی سیماگر شامل دیجی فکت، دیجی‌10، خلاقیت‌ کده و دیجی‌ لایف می‌شود.

دیجی رو بر روی سرورهای Mizbanfa میزبانی می‌شود.

در خبرنامه عضو شوید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map