طراحی سایت آگهی در سردار جنگل در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت آگهی در سردار جنگل در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سردار جنگل یکی از خیابان‌های اصلی محله پونک، در منطقه ۵ شهرداری تهران است.

این خیابان شمالی-جنوبی در موازات بلوار عدل، از بزرگراه همت تا بالاتر از بزرگراه آبشناسان در امتداد است؛ بخشی از آن که بین بزرگراه آبشناسان تا خیابان لادن قرار دارد را سردار جنگل شمالی می‌گویند.

نرخ خرید آپارتمان در این خیابان متوسط رو به بالاست اما دسترسی به بزرگراه‌های همت، آبشناسان، اشرفی اصفهانی و ستاری سبب شده افراد بسیاری خواهان خرید آپارتمان در سردار جنگل باشند.

قیمت آپارتمان در سردار جنگل در حدود متری ۷ میلیون تومان تا متری ۲۶ میلیون تومان است.

نرخ رهن و اجاره در سردار جنگل، نسبت به بسیاری محله‌های مشابه بهتر است و همین امر سبب افزایش میزان رهن و اجاره آپارتمان در این محدوده شده است.

بیشتر آپارتمان‌های محله سردار جنگل، متراژهای مختلفی دارند و اغلب در محدوده ی ۴۸ تا ۱۵۰ متر هستند.

با توجه به آماری که از املاک این محله به دست آمده، متقاضیان خرید آپارتمان‌های ۶۰ و ۷۰ متری در سردار جنگل بیشتر هستند؛ این آپارتمان‌ها با حدود قیمت ۱۲ میلیون تومان تا ۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

تعداد ساختمان‌های چند سال ساخت در این محدوده زیاد است اما ساختمان‌های نوساز و حتی برج‌های مسکونی نیز در این محله وجود دارند؛ این تنوع گزینه‌های بیشتری پیش روی علاقمندان به خرید آپارتمان در سردار جنگل قرار می‌دهد.

از برج‌های مسکونی این محدوده، می‌توان به برج شقایق، واقع در خیابان زیتون اشاره کرد.

امکاناتی که برج‌ها در اختیار ساکنین قرار می‌دهند، معمولا از امکانات آپارتمان‌ها بیشتر است که ساکنین به صورت مشاعات از آن‌ها استفاده می‌کنند.

به دلیل متراژ کم آپارتمان‌های این محدوده نیاز به وجود انباری در کنار نیازهای دیگر همچون وجود آسانسور و پارکینگ، بیشتر احساس می‌شود که در اغلب ساختمان‌های این محله به این موضوع توجه شده است.

ساکنین سردار جنگل علاوه بر دسترسی به امکانات محله پونک، از امکانات اختصاصی این خیابان نیز بهره‌مندند که نشان دهنده‌ی تمرکز امکانات در این محدوده است.

از این امکانات می توان به مدارس و مراکز آموزشی همچون دبیرستان علامه حلی ۵، مراکز درمانی همچون کلینیک دندانپزشکی درسان و داروخانه عرفان، مراکز مذهبی همچون مسجد بنی الزهرا (س) و مسجد حضرت رسول (ص) و سایر اماکن همچون پارک شاهد و فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش و… اشاره کرد؛ همچنین دیوان عدالت عالی نمونه‌ای از مراکز دولتی مهم این محله است.

خیابان سردار جنگل به خیابان‌های اصلی محله پونک همچون بلوار همیلا، بلوار عدل، خیابان مخبری و… دسترسی دارد.

یا توجه به قرارگیری پونک در کنار چهار بزرگراه، سردار جنگل نیز به تبعیت آن به این بزرگراه‌ها که شامل بزرگراه اشرفی اصفهانی، بزرگراه همت، بزرگراه ستاری و بزرگراه آبشناسان هستند؛ دسترسی دارد.

محله‌های اطراف سردار جنگل، باغ فیض، جنت آباد و ایوانک هستند.

دسترسی به این محله علاوه بر تاکسی‌ها و ایستگاه BRT پونک واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، به وسیله خطوط اتوبوسرانی در همین خیابان انجام می‌شود.

جامع ترین وبسایت املاک کشور بالای صفحه آی‌هوم را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید بالای صفحه 2020 © - تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت ملک‌نمای ایرانیان است.

استفاده از مطالب وب‌سایت ihome.

ir فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

تمامی خدمات وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه است و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map