طراحی سایت ارزان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ارزان کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کدنویسی اختصاصی ASP.

NET ایجاد سایت حرفه ای با هماهمنگ کردن رنگها در سایت رایگان و طراحی سایت ارزان قیمت آنلاین در ساخت سایت حرفه ای همانطور که می دانید طراحی سایت ارزان قیمت و طراحی وب سایت رایگان آنلاین  سایت ارزان قیمت و ایجاد سایت کاریک و طراحی وب سایت رایگان بخش مدیریت محتوای سایت خود را به ما بسپارید تا به صورت کاملا اختصاصی طراحی سایت ارزان و  شما را با محتوای خاص انجام دهیم و درنهایت سایت شما را بارگذاری کنیم .

این کار بسیار جالب و ساخت وب سایت هنرمندانه است چون اکثر طراحان حرفه ای طراحی سایت ارزان برای  کاریک از این نوع روش استفاده میکنند بدین صورت که طرح مورد نظر شما را انتخاب کرده و با تغییرات ایجاد سایت انلاین جزئی یا تغییرات کلی در ساختار طراحی سایت ارزان آن ، برای شما بروز آوری میکنند و درنهایت پس از تایید توسط شما بر روی  کاریک قرار میدهند .

سفارشی سازی در طراحی وب سایت حرفه ای قالب های طراحی سایت ارزان قیمت آنلاین و ساخت سایت رایگان در طراحی سایت ارزان حرفه ای قیمت و ایجاد سایت آنلاین و رایگان استفاده از تکنیک ریسپانسیو بسیار موثر است که این کار در حال حاضر بخاطر استفاده از حجم کم درساخت وب سایت رایگان و ایجاد سایت ارزان قیمت ویژگی های مهم  ایجاد سایت  کاریک در ساخت سایت آنلاین رایگان می باشد ایجاد سایت و ساخت سایت آنلاین از این ویژگی برای طراحی سایت رایگان و ارزان قیمت ایجاد سایت آنلاین  به خصوص برای کسانی که طراحی وب سایت مرورگرها را در گوشی موبایل خود باز می نمایند سایت ساز دارای سیستم ماژولساز و ویجت ساز با امکان افزودن فیلدهای گوناگون است ، که گسترش پذیری نرم افزار را فراهم کرده و زیر ساخت خوبی برای برنامه نویسی وب سایت است  شرکتی ساده-شرکتهای خدمات دهنده شرکتی پیشرفته-شرکتهای تولیدکننده امکانات سفارشی سایت ساز کاریک ایده سایت‌ساز کاریک پس از ساخت سایت و  برنامه‌نویسی صدها وب سایت و برخورد با مشکلهای کارفرمایان در طول چندین سال از صنف های گوناگون بوجود آمد .

مشکل بزرگی که در بیشتر وب سایت‌ها وجود داشت این بود که چون وب سایت ها به صورت سفارشی برای کارفرما برنامه‌نویسی شده بود و تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت هر چند سال تغییر می کنند ، در ادامه امکان پشتیبانی برای اینگونه سایت ها وجود نداشت و می بایست وب سایت کارفرما از نو بازنویسی می‌شد.

پس از سالها کار و آشنایی با نیازهای کارفرمایان گوناگون نرم افزار و سیستمی طراحی و تولید شد که شرکتها وابستگی کمتری (نزدیک به صفر) به ما داشته باشند و با زمان کمتر و کلیک کمتر بتوانند وب سایت خود را مدیریت کنند.

و  طراحی سایت ارزان داشته باشند.

  یکی از قابلیت های کلیدی سایت ساز کاریک سیستم ماژول ساز می باشد .

توسط این سیستم میتوان Html همه بخشهای سایت را تغییر داد و همچنین به مدیریت هر ماژول فیلدهایی افزود و چیدمان تمامی بخش ها را به شکل دلخواه و متناسب طراحی سایت تغییر داد .

امکان ساخت سایت و طراحی هرگونه فرم همراه با نمایش داده های آن و امکان گزارش و جستجو در اطلاعات فرم با قابلیت گروه بندی فرم ها در سایت .

استفاده از کد رهگیری برای کاربران و پیگیری نتیجه ارسال فرم برای آن ها در نرم افزار سایت ساز کاریک .

تایید ثبت نام و .

.

.

بوسیله ویجت ساز سایت ساز کاریک می توان کد Html سایت را ویرایش کرد .

همچنین می توان ساختار و ظاهر هر یک از ویجت های موجود در سایت را تغییر داد و به شکل دلخواه درآورد.

مدیریت گزارشها و فیلدهای مورد نیاز، چاپ و خروجی اکسل از آنها به همراه نمایش نمودارهای میله ای ، خطی و ستونی برای گزارشگیری از طراحی سایت ارزان .

استفاده از بازه زمانی در نتایج گزارشگیری و تعیین سطح دسترسی مدیران در گزارشات سایت ساز کاریک .

با این بخش می توان تمامی فایل های سایت را دسته بندی، حذف و تغییر نام داد همچنین مدیریت اضافه و ویرایش کردن فولدر و فایل های متنی وجود دارد و می‌توانید از لینک فایلهای پرکاربردتان برای بارگذاری در سایت استفاده کنید.

امکان بارگذاری چند عکس همزمان و کنترل و اعتبار سنجی آنها به همراه تعیین سایز و اندازه فایل های آپلود شده که می توان کنترل مناسبی در آپلود فایل های سایت داشت .

مشاهده عکس کوچک قبل از آپلود فایل عکس برای انتخاب مناسب فایل برای وب سایت .

زیر سیستمی که امکان فرستادن ایمیل و پیامک را پس از هر فعالیتی می دهد .

همچنین امکان اتصال و سینک شدن به نرم افزار های حسابداری و مدیریت مشتریان CRM در این سیستم پیش بینی شده است .

با تعریف اکانت سیستم پیامک می توانید مدیریت ایمیل ها و پیام ها را درون سایت ارزان خود انجام دهید .

همچنین امکان اتصال به سیستم گردشکار و گزارش گیر را دارد تا بتواند با ارسال گزارش ها از سایت و نرم افزارهای متصل به وب سایت کارفرما را در انجام کارهای قالب های گرافیک سایت ساز پس از درخواست کارفرما ، تغییر و براساس سفارش و نیاز کارفرما دوباره طراحی می شود .

از ساده ترین تا پیشرفته ترین وب سایت را با این ابزار می توان ساخت.

در سایت ساز کاریک ، کدهای CSS ,Html ,Java Script در صورت درخواست تحویل شما خواهد شد تا بتوانید آنها را به دلخواه تغییر دهید و بر روی هاست خود بارگذاری کنید.

پایه گذاران سایت ساز کاریک می خواهند که کمترین وابستگی را به آنها داشته باشید بر این اساس درصورت درخواست می توانید سایت را بر روی سرورها و هاست های دیگر نیز بارگذاری کنید.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map