طراحی سایت باسكول داري

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت باسكول داري شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

محصولات پشتيباني حساب من درباره شركت ارتباط با ما شرکت صنعتي فرد ايران تاسيس 1337 بيش از60 سال تجربه حضور در صنعت توزين کشور شركت صنعتي فرد ايران بعنوان اولين توليدكننده باسكول و سيستم هاي توزين در ايران فعاليت خود را از سال 1337 در رابطه با توليد  انواع باسكول و سيستم  هاي توزين آغاز نمود.

كيفيت، دقت و حساسيت سيستم هاي توزين توليدي باعث گرديد كه بخش عمده اي از بازار در طي قريب به شش دهه به اين واحد توليدي اختصاص يابد.

به فضل الهي و  با بهره مندي از توانمندي هاي علمي فارغ التحصيلان معتبر مراكز علمي داخلي و خارجي و همچنين ارتباط تنگاتنگ با موسسات بين المللي توليدي، تحقيقاتي و پژوهشي در بيش از 60 سال اخير شاهد موفقيت هاي شگرف علمي و توليدي در سطح ملي و بين المللي بوده و در راستاي تحقق اهداف شرکت و پيشبرد خط مشي کيفيت برتر و انطباق محصولات توليدي، با استانداردهاي ملي و بين المللي، موفق به قرارگيري در بين شرکت  هاي برتر اين صنعت در جهان گرديده است.

فعاليت هاي دانش محور اين شرکت باعث گرديد تا کارگروه ارزيابي و تشخيص صلاحيت شرکت ها و موسسات دانش بنيان وابسته به معاونت علمي و فناوري رياست محترم جمهوري، اين شرکت صنعتي را بعنوان توليد کننده کالاي دانش بنيان ارزيابي و معرفي نمايد.

واحدهاي توليدي شرکت صنعتي فرد ايران با بيش از 43000 متر مربع بزرگترين كارخانجات سازنده سيستم هاي توزين در سطح كشور، منطقه و حتي برخي از كشورهاي اروپايي  مشتمل بر سالن هاي توليد، انبارهاي متنوع مواد و كالا و همچنين ساختمان هاي اداري در شهرك صنعتي اميركبير كاشان استقرار يافته است.

در حال حاضر شرکت صنعتي فرد ايران در زمينه طراحي و توليد انواع باسکول جاده اي و سيستم هاي متنوع توزين صنعتي و  الكترونيكي، ابزار دقيق و ITS و  پروژه هاي خاص و منحصر بفرد اقدام به فعاليت مي نمايد.

اميد آن داريم كه با لحاظ استاندارد هاي ملي و بين المللي و بهره مندي از خلاقيت و ابتكار نيروهاي متعهد علمي و استفاده از تجربيات فني و حرفه اي پرسنل در زمره 10 شركت برتر جهان در حوزه ابزار دقيق قرار بگيريم.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map