طراحی سایت بذر درخت کیکم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت بذر درخت کیکم کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

الف- خصوصیات گیاهشناسی: کیکم درختی است از تیره افرا Aceraceae به ارتفاع 3تا 6 مترو به قطر 5 تا 25 سانتیمتر با شاخه های منشعب و پوست ساقه نسبتاً صاف و به رنگ خاکستری و با تاجی نسبتا کروی و با شاخه های متراکم و از درختان پهن برگ می باشد و در زمستان خزان می‌کند فرم رویشی غالبا به صورت درختچه مشاهده میگردد.

این تیره شامل  2 جنس و 200 گونه است که مهمترین جنس آن افرا (Acer)  است گونه های مهم جنس افرا (Acer)  عبارتند از: کرب (A campesteris) ، پلت (A insign) ، شیردار (A.

lateum) ، کرکو (A.

ibericum) ، افرای سیاه (A.

negondo) ، کرکف (A.

platonoides) ، می دو گونه  کیکم (A.

cinerascens ) و کیکم شیرازی (A.

monspessulan خصوصیت کیکم حوزه رویشی زاگرس 1- برگ برگها لوبدار با لوبهای غالباکوتاه وپهن وبا لبه کنگره ای ودر سطح تحتانی کم وبیش با کرک های دائمی و شامل 5-3 برگچه نوکدار با با نوک تیز و قاعده گرد و حاشیه صاف است ،.

رنگ برگهای نارس سبز روشن و برگهای رسیده سبز تیره به طول 5/3 تا 5/4 و پهنای 3 تا 4 سانتیمتر است .

دمبرگها به رنگ سبز مایل به زرد و به طول 3 تا 5/3 سانتیمتر می باشند 2 - گل، میوه و بذر: گل : گلها دوجنسی و خودگشن به رنگ زرد متمایل به سبز، که همزمان یا بعد ازاولین برگهای بهاری ظاهر می شود، بصورت مجتمع، دیهیم یا آویخته، و موسم گل فروردین و اردیبهشت است میوه : میوه فندقه بالدار دارای دو بال به شکل8 از نوع دی سامار یک برچه ای به طول 5/1 تا 5/2 و وبه عرض1-5/1سانتیمتربا وبا ضخامت حدود 5/0 سانتیمتر با برونبر سبز روشن است که در سطح بیرونی بدون کرک ودرسطح درونی با کرک های انبوه.

می باشد و در تابستان می‌رسند.

بذر:  بذرها به تعداد یک دانه به شکل گرد و سبز رنگ و به قطر حدود 3 تا 5 میلی متر است.

که در انتهای بهم رسیده بال میوه قرار دارد وزن هزار دانه بذور  کیکم بین 30 تا 50 گرم می باشد.

بذر اکثر افراها در پائیز می‌رسند قبل از کاشت اگر بذر به مدت یک هفته در آب غوطه ور باشد و هر روز آب آن عوض شود در جوانه زنی مؤثر خواهد بود بطور کلی بذر افراها را نباید گذاشت که خشک شوند و موقع کاشت در عمق یک سانتیمتری با پوشش نازک از ماسه و در محلی سایه‌دار کاشته می‌شود.

ب - شرایط اکولوژیکی : درخت افرا در هر نوع خاکی به عمل می‌آید اما گونه کیکم در نواحی جنگلی و در خاکهای گچی می‌روید اما به بیشتر خاکها و شرایط مقاوم می باشد ، ولی گونه‌های مختلف آن در خاکهای آهکی سازگارتر هستند و به آفتاب کامل نیاز دارند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map