طراحی سایت تولید و تعمیر سپر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت تولید و تعمیر سپر در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

غیر معمول نیست که مشتریان درخواستی برای اجرای یک پروژه آیرودینامیکی انفرادی برای اتومبیل خود با ما تماس می گیرند ، به عبارت دیگر ، برای تنظیم و ساخت یک کیت بدنه ، سپر ، دامن سپر یا سایر قطعات برای تنظیم خودکار بر اساس یک تصویر یا نقاشی.

به عنوان یک قاعده ، مشتری هنگام تماس با ما ، همه چیز را به صورت سطحی ارائه می دهد و شک نمی کند که چه چیزی در پشت این پیشرفت وجود دارد ، چه مقدار کاری در پشت قسمت تمام شده ای است که شخص می خواهد دریافت کند.

به نظر می رسد که در اینجا یک نقاشی برای شما ایجاد شده است ، شما متخصص هستید ، آن را بگیرید و انجام دهید.

مشتری معمولاً شک دارد که تولید سپر سفارشی کمی بیشتر از آنچه در مجموعه وجود دارد به طول خواهد انجامید و مهمترین و اشتباهترین نظر این است که یک قطعه ساخته شده سفارشی همان هزینه مشابه با کاتالوگ ما را خواهد داشت.

این یک توهم است.

نویسنده سایت مواد © برای درک حجم کار آینده در یک پروژه منفرد ، باید ایده ای راجع به نحوه تولید قطعات تنظیم که قبلاً در کاتالوگ موجود در سایت ارائه شده اند ، حداقل در مثال ما ، داشته باشید ، در حالی که توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که فرایند تولید بدون استثنا برای همه یکسان است تولید کنندگان قطعات تنظیم خودکار.

شما یک سفارش می دهید ، فرض کنید برای یک سپر ، با قبول سفارش ، تولید کننده-فروشنده از انبار یک ماتریس آماده ، به زبان تولید "ابزار" یا به طور معمول "فرم" برای ساخت سپر سفارش داده شده توسط شما می گیرد و در آن محصول را برای شما مطابق سفارش شما آماده می کند.

نکته کلیدی در اینجا این است که سازنده یک فرم آماده دارد ، بنابراین ، زمان تولید سفارش شما معمولاً از نظر شرایط فنی و الزامات ناشی از فناوری ساخت در عرض 2-3 روز به طور متوسط \u200b\u200bاست و هزینه این سپر برای شما دقیقاً به همان اندازه است روز سفارش در وب سایت فروشنده اعلام شده است.

این هزینه توسط سازنده بر اساس هزینه ساخت خود محصول محاسبه می شود.

یعنی ، همانطور که می بینیم همه چیز ساده است ، شما سفارش دادید و همانطور که خریداران می گویند ، تأمین کننده سپر را سریع و "با قیمت مناسب" "ریخت".

نویسنده سایت مواد © اکنون ، براساس آنچه خوانده ایم ، نحوه اجرای سفارش فردی شما ، یعنی ساختن مثلاً سپر برای اتومبیل شما ، که در کاتالوگ ما پیدا نکردید ، را در نظر خواهیم گرفت.

طراحی و شکل سپر آینده با شما موافقت شده است ، سپس ما کار خواهیم کرد.

روش های مختلفی برای اجرای پروژه وجود دارد ، میانگین را در نظر بگیرید.

اول از همه ، برای مدت زمان کار مدل سازی ، ما به یک ماشین شبیه اتومبیلی نیاز داریم که سپر برای آن مدل شده است ، اگر نه برای کل دوره کار ، حداقل با یک چک چک دوره ای برای نصب ما.

ما خودمان این مسئله را حل می کنیم و به طور معمول یافتن اتومبیل برای دوره مدل سازی دشوار است ، یکی از گزینه ها اجاره ماشین است.

بعد ، ما یک سپر دست دوم معمولی از "جداسازی قطعات" خریداری می کنیم که بر اساس آن کار انجام می شود.

با اجاره اتومبیل و خرید سپر معمولی ، یک "مدل ساز" به کار خود سوق داده می شود ، که با استفاده از مواد و روش های خاص شروع به شکل گیری می کند ، ظاهر سپر آینده را مطابق با تصویر یا تصویری که ارائه داده اید "نمایش" می دهد.

بسته به پیچیدگی هندسه ، فقط این عمل می تواند حداقل یک یا دو هفته طول بکشد.

وقتی مدل سپر آماده شد ، "ماتریس" به کار گرفته می شود ، او شروع به ایجاد یک انتقالی ، به عبارت دیگر ، یک ماتریس متوسط \u200b\u200b(فرم) از مدل اصلی دریافت شده می کند.

رزین ، تشک شیشه ای و فایبرگلاس در چندین لایه اعمال می شود و دوره خشک شدن هر لایه را حفظ می کند.

مدت این عمل یک هفته دیگر طول می کشد.

هنگامی که ماتریس آداپتور آماده است ، اولین قطعه آزمایش در آن تشکیل می شود ، یعنی نوع سپر.

این سپر اولیه کاملاً روی ماشین نصب می شود ، تخلفات هندسی که احتمالاً در حین مدل سازی مجاز بوده اند وارد شده و اصلاح می شوند ، همه ابعاد و مسافت ها بررسی می شود ، همچنین مشخصات سمت راست و چپ سپر نیز بررسی می شود.

این عمل ممکن است بیش از یک هفته طول بکشد.

سپس نسخه نهایی سپر تحت تصفیه سطح قرار می گیرد ، که با بتونه پلی استر به پایان می رسد ، سطح ، همانطور که می گویند ، به صفر می رسد ، تمام نقص ها برطرف می شود.

مدت زمان این عمل 3-7 روز است.

از مدل تمام شده و نهایی ، آنها شروع به حذف ماتریس می کنند ، یعنی آماده سازی شکل نهایی (اتمام).

رزین و تشک شیشه ای ماتریس روی سپر اعمال می شود ، و تمام شرایط و دوره های خشک شدن هر یک از لایه ها را حفظ می کند.

لایه ها به طور متوسط \u200b\u200bمی توانند از 5 تا 15 باشند ، بسته به اینکه ماتریس (فرم) برای چه مدت برنامه ریزی شده است.

مدت زمان این عمل 1-1.

5 هفته است.

و فقط در این صورت ، وقتی ماتریس آماده شد ، یک سپر تمام شده مطابق با پروژه شما تولید می شود ، تولید آن 2-3 روز طول می کشد.

نویسنده سایت مواد همانطور که می بینید ، روند اجرای پروژه شما ، فقط برای یک سپر ، زمان زیادی را می برد ، نیاز به سرمایه گذاری های جدی دارد ، اجاره اتومبیل و خرید سپر معمولی ، مصرف زیاد مواد برای مدل سازی و همچنین پرداخت هزینه برای کار یک مدل ساز ، ماتریس طراح ، قالب ساز.

در نتیجه ، این دوره حدود دو ماه است و هزینه های مواد تقریباً برابر با هزینه پنج سپر تمام شده ساخته شده از این ماتریس است.

بنابراین ، با درک صحیح از کل دامنه کار ، باید در مورد اجرای ایده و سفارش این یا آن قسمت به صورت جداگانه تصمیم بگیرید.

یافتن چیزهای آماده در میان بسیاری از پیشنهادات از طریق تامین کنندگان مختلف ، معمولاً کم هزینه و چند برابر سریعتر است ، در نتیجه هزینه اضافی نخواهید داشت و در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

نویسنده سایت مواد © استودیوی ما به دلیل انواع مختلف کیت بدنه و قطعات ساخته شده از فایبرگلاس ، به شما اجازه می دهد ظاهر اتومبیل را از کم اهمیت تغییر دهید و چندین خط جدید به سپر اضافه کنید یا سبک تر یا جایگزین ترمز ضربه گیر کنید ، تا تغییر اساسی در بدنه بدست آورید.

که بلافاصله توسط کارشناسان شناخته نمی شود.

ساخت یک کیت بدنه مطابق با یک پروژه منحصر به فرد به شما امکان می دهد حداکثر انطباق محصول نهایی با نیاز مشتری ، ویژگی های طراحی و ظرافت های ماشین را بدست آورید ، که ظاهر عالی ، بدون شکاف و عدم تطابق قطعات را به شما می دهد.

بدون شک - تنظیم سپر همیشه از ویژگی های یک ماشین غیر معمول بوده و هست.

یک راه حل استاندارد هرگز فرصتی را برای بیان فردیت مالک و ایجاد یک نگاه واقعاً تازه برای بدنه خودرو فراهم نمی کند.

روندها و فناوری بازار خودرو در حال حرکت به جلو هستند ، و با آنها و.

امروزه ، انتخاب گسترده سپرهای جلو برای پورشه ، مرسدس ، بی ام و ، تویوتا ، لکسوس و بسیاری از مارک های دیگر باعث شده است که محدوده بالاترین تنظیم برای جذاب ترین خریداران جذاب تر باشد.

غیرمعمول و سختگیرانه ، کم و زیاد ، با چراغ های روشنایی روزانه و آبگیرهای ورودی هوا - سپرهای جلو به فعال کننده اصلی در جهت تنظیم خارجی اتومبیل ها تبدیل شده اند و واقعاً یک رتبه شریف در رتبه بندی کاتالوگ ما را به خود اختصاص داده اند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map