طراحی سایت جای کاغذ یادداشت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جای کاغذ یادداشت شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

15,000 تومان کارمندان ادارات جهت یادداشت برداری مطالب مهم روزمره که در لحظه اتفاق میفتد و باید جهت یادآوری، آن مطلب را روی کاغذی بنویسند می توانند از کاغذ یادداشت 10 در 10 استفاده نمایند.

جهت نگهداری این کاغذ از جا کاغذ یادداشت رومیزی استفاده می شود.

در ساخت جای کاغذ یادداشت پلاستیکی از طلقی شفاف، بی رنگ، با ضخامت بالا، از مواد استاندارد و غیر بازیافتی استفاده شده است.

لبه هایی پرداخت شده جهت جلوگیری از خراشیده شدن پوست دست و 4 پایه از جنس پلکسی که باعث ایجاد فاصله ای مناسب با میز کار و زیبایی این محصول شده است.

همچنین یک لبه باز جهت برداشتن راحت تر کاغذ تعبیه شده.

جای برگه یادداشت رومیزی با رنگ شفاف را می توان به عنوان جای کاغذ یادداشت تبلیغاتی با چاپ متنی جهت هدیه دادن یا تبلیغات در راستای معرفی یک کسب و کار استفاده کرد.

جای کاغذی یادداشت کریستال مناسب جهت ست کردن با انواع جای سوزن کریستالی، پایه تقویم کریستالی، جاقلمی کریستال و پایه چسب کریستال.

فروشگاه آنلاین لوازم تحریر برایتو خرید جای کاغذ یادداشت ارزان پلاستیکی را با بالاترین کیفیت جهت تکمیل ست رومیزی کارمندی و نظم بخشیدن به میز کاری شما، پیشنهاد می نماید.

همچنین شما می توانید با مشاهده قیمت جای کاغذ یادداشت با مدل های متنوع محصول مورد نظر خود را در سایت جست و جو کرده و از خدمات ارسال رایگان و تخفیف دار این فروشگاه بهره مند شوید.

جای کاغذ یادداشت پلاستیکی، جای کاغذ یادداشت طلقی، جا کاغذی یادداشت فلزی، جای کاغذ یادداشت تبلیغاتی، جای کاغذی یادداشت چوبی و جای کاغذی یادداشت چرمی.

پلاستیک شفاف جای کاغذ یادداشت 300 برگ شفاف ایران برایتو تعبیه یک شیار جهت دسترسی راحت هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما * فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش عمده و جزیی لوازم التحریر و ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد.

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم.

گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map