طراحی سایت در آخال ترکمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در آخال ترکمنستان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: تفاهمنامه‌های منعقد شده بین این استان و «آخال» ترکمنستان، به‌روزرسانی و با ایجاد کمیسیونی مشترک بین دو خطه، تا مرحله اجرایی شدن پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی، پنجشنبه در نشست ویدیوکنفرانسی با استاندار آخال ترکمنستان بر گسترش همکاری ها برای توسعه همه‌جانبه دو منطقه همسایه تاکید کرد و گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی و همجواری ۲ استان ایجاد ارتباط عمیق تر در بخش های مختلف لازم است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خود با رییس جمهوری ترکمنستان به لزوم گسترش همکاری بین ۲ کشور همسایه اشاره کرده اند و داشتن تعاملات موثر و گسترده برای توسعه همواره از سوی روسای جمهوری ایران و ترکمنستان مورد تاکید قرار گرفته است که این رویکرد در دولت های پیشین نیز وجود داشته است و خویشاوندی دو منطقه و اشتراکات و نزدیکی مردم ۲ استان می طلبد که برای ایجاد ارتباطات اقتصادی بیشتر تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به سفرهایی که بین مقامات ۲ استان انجام شده و نیز امضای تفاهم نامه های همکاری، اظهار داشت: چند ماه بیشتر از از عمر این تفاهم نامه های ۳ ساله بیشتر باقی نمانده است و برای اجرایی کردن آنها باید این تفاهم نامه ها تمدید شود.

شجاعی به ظرفیت های خراسان شمالی در حوزه های اقتصادی، عمران، علم و فناوری، ورزشی و زیست محیطی اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی و بازرگانان این استان به ۲۰ کشور صادرات دارند و عمده صادرات ما در حوزه مواد غذایی، کشاورزی، پلاستیک، کود شیمیایی، تولیدات صنعتی، معدنی و مصالح ساختمانی است.

وی با علام آمادگی برای افتتاح دفتر پیگیری امور اقتصادی در ۲ استان همسایه خراسان شمالی و آخال ترکمنستان، اظهار داشت: مجتمع صنعتی اسفراین، کارخانه لوله گستر اسفراین، پتروشیمی و کارخانه سیمان بجنورد و آلومینای جاجرم از ظرفیت های بالقوه استان در بخش اقتصادی و صنعتی است.

استاندار خراسان شمالی گفت: این استان برای انجام امور پیمانکاری، اعزام نیروی متخصص کشاورز برای کشت فراسرزمینی و اعزام نیروهای متخصص فنی، مهندس و کارشناس، تکنسین طراحی و نظارت به  استان همسایه آمادگی دارد.

شجاعی، همچنین از آمادگی این استان برای تبادل دانشجو، استاد و گروه های علمی بین دو طرف خبر داد و افزود: ما بخصوص در رشته های فنی، کشاورزی، علوم انسانی و پزشکی می توانیم همکاری علمی و دانشگاهی داشته باشیم.

وی خواستار برگزاری تورهای گردشگری و برقراری پرواز بجنورد - عشق آباد شد و گفت: همچنین می توانیم جشنواره های مشترکی را در زمینه صنعت دستی قالیچه ترکمن و اسب اصیل ترکمن در منطقه برگزار کرد.

شجاعی به حوزه ورزش و قدمت بالای ورزش کشتی سنتی در دو کشور ایران و ترکمنستان اشاره و تصریح کرد: ما برای برگزاری اردوی تیم های ملی و میزبانی تورنمنت های ورزشی و اعزام مربیان ورزشی به کشور همسایه در رشته های مورد نیاز شما اعلام آمادگی می کنیم.

در این نشست استاندار آخال ترکمنستان نیز خواهان تقویت همکاری های دوجانبه بین این ۲ استان و کشورهای ایران و ترکمنستان شد.

یار محمد قربانف افزود: در آخال بیش از ۲۵ کارخانه صنعتی در بخش های نفت و گاز، کشاورزی، عمرانی و نساجی فعالیت می کند که عمدتا صنایع بزرگی هستند که می توانند صادرات نیز داشته باشند.

وی افزود: در تفاهم نامه های امضا شده بر پیمان برادری بین شهرهای این ۲ استان تاکید شده است و با توجه به مشارکت ۲ منطقه در ارزش های فرهنگی و تاریخی، اعلام آمادگی می کنیم در بخش های ذکر شده همکاری لازم به عمل آید.

سرکنسول ترکمنستان در مشهد و معاون سفیر ایران در عشق آباد نیز در این نشست بر آمادگی برای هرگونه اقدام برای تسهیل و گسترش روابط دو استان و دو کشور تاکید کردند.

استان خراسان شمالی، علیرغم داشتن ۳۰۱ کیلومتر مرز امن زمینی با کشور ترکمنستان، هیچ گذرگاه مرزی با کشور همسایه ندارد.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری این استان از نژاد ترکمن هستند که عمدتا در شهرستانهای راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی خواستار ایجاد خط هوایی مستقیم بین بجنورد و عشق آباد پایتخت… بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد روابط موثر تجاری و بازرگانی با همه كشورهای… زاهدان - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان… رشت- ایرنا- نماینده وزیر بهداشت گفت :خوشبختانه در استان گیلان تست… اهواز - ایرنا - حجت‌الاسلام حسین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور… نوشهر - ایرنا - معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map