طراحی سایت در باجان هونگور مغولستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در باجان هونگور مغولستان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

می‌دونستی می‌تونی همین الان کسب و کار اینترنتی خودتو شروع کنی؟! در دوره صفر تا صد آموزش طراحی سایت: با این آموزش می‌توانید هر نوع سایت خبری و فروشگاهی را با طراحی اختصاصی خودتان راه‌اندازی کنید.

علاوه بر این شما یاد می‌گیرد با کمک بوت‌استرپ سایت خود را ریسپانسیو کنید تا بهترین نمایش را در مویایل و تبلت داشته باشد.

این تمام ماجرا نیست.

شاید شما بخواهید از قالب‌های حرفه‌ای خارجی استفاده کنید.

در این دوره شما یادمی‌گیرد که چطور قالب‌های حرفه‌ای را فارسی‌سازی و راست‌چین کنید تا برای سایت‌های فارسی مناسب باشد.

با دیدن این دوره شما می‌توانید به عنوان یک سیماگر و توسعه‌دهنده front-end وردپرس کسب درآمد کنید، پس باید بدانید که چطور پروژه قبول کنید و با مشتریان خود قرارداد ببندید.

بخش پایانی این دوره مخصوص شما است تا بتوانید مثل یک طراح حرفه‌ای قرارداد ببندید و با خیالی آسوده از تخصص خود کسب درآمد کنید.

شایان فرهنگ پژوه، 13 سال دارد و هم اکنون بنیانگذار سه مجموعه در حوزه‌ی راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایتِ مجموعه‌ی وردپرس با شایان ، شایان آکادمی و شایان مارکت است.

او چندین سال مدیریت سایت تست دات کام را داشت و سپس لورم ایپسوم را خلق کرد! متنی تستی! او هم اکنون بعنوان یک مدرس تستی در شایان آکادمی در حال فعالیت است و هیچ کس او را نمی‌شناسد!! شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه همیار آکادمی استفاده نمائید.

نام و نام خانوادگی شماره موبایل پاسخگوی شما هستند شماره تماس: 031123456 تلگرام: t.

me/shayanwebcom ۰ تومان – ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان shayanwebcomhm – ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ خیلی عالی آموزش طراحی وب رو به ما یاد دادند نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map