طراحی سایت در بدخشان افغانستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در بدخشان افغانستان شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در بدخشان افغانستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کابل - ایرنا - حضور جنگجویان خارجی در کنار گروه طالبان در استان بدخشان افغانستان بار دیگر احتمال تقویت روابط القاعده با طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی مانند داعش را افزایش داده است.

هفته گذشته گروه طالبان حملات گسترده‌ای را برای تصرف چند شهرستان در بدخشان افغانستان آغاز کرد  و موفق به تصرف شهرستان «یمگان» نیز شد اما در شهرستان‌های «نسی» و «وردوج» با دادن تلفات سنگین شکست خورد.

   «ذکریا سودا» استاندار بدخشان افغانستان در ۲۳ فروردین ماه مدعی شد که در حملات اخیر گروه طالبان به شهرستان‌های یمگان، وردوج و نسی، جنگجویان خارجی در کنار طالبان علیه نیروهای دولتی به صورت مشترک جنگیدند.

  سودا گفت: اجساد شماری از این تروریست‌ها در میدان نبرد باقی مانده که گواه حضور تروریست‌های خارجی در کنار طالبان است.

  وی اضافه کرد: جنگجویان اویغورهای چینی، تحریک اسلامی ازبکستان و تاجیکستانی‌ها توسط نیروهای امنیتی افغانستان شناسایی شده‌اند که در خط نخست جنگ حضور داشته و به جنگجویان طالبان انگیزه می‌دهند.

   «احمد جاوید مجددی» عضو شورای استانی بدخشان ضمن تائید سخنان استاندار افزود: این جنگجویان در سقوط شهرستان «یمگان» نقش مهمی داشته‌اند.

   «روزنامه راه مدنیت» افغانستان هم در شماره امروز (سه شنبه) خود در کنار حضور تروریست‌های کشورهای منطقه و القاعده به حضور بیش از  دو هزار جنگجوی «جبهه النصره» در استان بدخشان اشاره کرده است که پس از شکست در سوریه و عراق وارد افغانستان شده‌اند.

  گزارش راه مدنیت  حاکی است: پس از بازداشت اسلم فاروقی توسط نیروهای امنیتی افغانستان احتمال دارد که رهبری این گروهک تروریستی را «ابومعاویه» از اعضای ارشد «لشکر طیبه» یکی از گروه‌های تروریستی پاکستان برعهده گرفته و بدخشان را به عنوان پایگاه جدید خود انتخاب  کند.

  این روزنامه دلیل انتخاب کردن بدخشان را برای مرکزیت جدید داعش، القاعده و گروه‌های تروسیتی منطقه‌ موقعیت و کوهستانی بودن آن دانسته و گزارش داد: این استان با بخش‌های مختلف پاکستان، تاجیکستان و چین مرز مشترک دارد که برای تروریست‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علت دیگری که بدخشان مرکز جدید تروریست‌ها انتخاب خواهد شد، معادن این استان بوده که به سادگی قابل استخراج و درآمدزا بوده و همچنین مسیرهای خوبی برای قاچاق  را فراهم می سازد.

  حضور روزافزون این گروه‌ها در بدخشان یک تهدید بالقوه برای امنیت آسیای مرکزی  نیز می باشد زیرا ارتباط از این استان با «دره فرغانه» تاجیکستان که از گذشته، مرکز بنیادگرایی در آسیای مرکزی بوده امکان پذیر می‌شود.

  برخی از تحلیلگران آمریکایی هم از جان گرفتن دوباره القاعده در افغانستان پس از امضای توافق نامه صلح آمریکا و طالبان سخن گفته‌اند.

   «برورس هافمن» تحلیلگر روابط بین الملل در بنیاد تحقیقاتی موسوم به «شورای روابط خارجی» آمریکا دراین زمینه گفت: آسیای جنوبی در حال حرکت به طرف آینده تاریک است.

   وی دلیل این امر را امضای توافقنامه آمریکا با گروه طالبان خوانده و  معتقد است: این سند می‌تواند راه را برای رشد مجدد القاعده در افغانستان و منطقه هموار سازد.

  هافمن در قبال تعهد طالبان به توافقنامه صلح با آمریکا ابراز تردید کرده و افزود: طالبان از خواست واشنگتن برای پایان جنگ افغانستان و خروج نیروهای آمریکایی از آن کشور، به نفع خود استفاده می‌کند.

  وی دستگیری اسلم فاروقی، سرکرده شاخه خراسان گروهک داعش را مهم دانسته اما تصریح کرد: گروه‌هایی مانند داعش، القاعده و طالبان برای تلفات در میدان جنگ، از جمله از دست دادن رهبران خود آماده‌اند و برنامه‌های جایگزین هم دارند.

  گزارش ها حاکی است :پس از پایان ۱۰ روزه‌ کاهش خشونت و امضای توافقنامه صلح آمریکا و طالبان، حملات این گروه در استان‌ها و شهرستان‌های افغانستان افزایش یافته و طالبان در این مدت ۲ هزارو ۱۶۲ مورد حمله را علیه نیروهای افغان انجام داده است.

  كابل - ایران - منابع دولتی سقوط دومین شهر استان بدخشان به دست طالبان را تایید كردند، اما گفتند… تهران - ایرنا - به عقیده آگاهان سیاسی، تلاش طالبان برای تصرف یومگان دراستان بدخشان افغانستان… کابل- ایرنا- تداوم عملیات در چند شهرستان استان بدخشان افغانستان توسط نیروهای دولتی و خیزش مردمی،… كابل - ایرنا - یك فرمانده پلیس افغانستان اعلام كرد كه طالبان در شهرستان «راغستان» استان بدخشان… تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی، چهار پروژه جدید شهرک سازی در کرانه باختری… تهران- ایرنا- مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده درحالیکه هنوز نتیجه… تهران- ایرنا- فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه برای انجام یک دیدار… تهران - ایرنا- برخی رسانه های انگلیس گزارش دادند : وزارت محیط زیست… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map