طراحی سایت در تگزاس ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در تگزاس ایالات متحده شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تماس با ما تگزاس یا تکزاس (Texas) دومین ایالت پرجمعیت این آمریکا بعد از ایالت کالیفرنیا و همچنین دومین ایالت بزرگ آمریکا بعد از آلاسکا است.

تگزاس به عنوان  یکی از ۵۰ ایالت آمریکاست و دارای مرز بین‌المللی با کشور مکزیک است.

همچنین از نظر جغرافیایی، از غرب با ایالت نیومکزیکو، شمال با اوکلاهما، شمال شرق با آرکانزاس و از طرف شرق هم با لوئیزیانا دارای مرز‌های مشترک است.

 تگزاس بخشی از منطقه جنوب ایالات متحده آمریکا است که، از نظر فرهنگ و میراث جهانی قابل توجه است و به طور قابل توجهی در آب و هوا و همچنین جغرافیا در مناطق مختلف متفاوت است.

 مساحت تگزاس ۶۹۶.

۲۰۰ کیلومتر مربع بوده و جمعیت رو‌به‌ رشد آن بر طبق آمارهای جولای ۲۰۱۳ برابر است با ۲۶.

۴ میلیون نفر وهیستون بزرگترین شهر این ایالت به شمار می آید.

در قسمت شرق باتلاقی و جنگلی است، در حالیکه در جنوب شرقی آن ساحلی و گرمسیری است و دارای آب و هوای مرطوب می باشد و در قسمت غرب آن بیابان های کوهستانی قرار گرفته است و دشت های پوشیده از برف Panhandle، در شمال وجود دارد.

تگزاس دارای صنعت انرژی فراوانی است و از سال 1900 میلادی با کشف ذخایر نفت یکی از پر رونق ترین منابع این ایالت به شمار می رود.

یکی از دلایلی که باعث رشد اقتصادی دولت، کمک به صنایع دیگر و نظام آموزش عالی دولت و توسعه ی آن شده، وجود بیمه و قوانین مربوط به بازنشستگی است تگزاس همچنین دارای یک جایگاه محکم در فناوری، علوم زیست پزشکی و بخش هوا فضا می باشد.

کسانی که علاقه مند به تحصیل در تگزاس هستند، می توان گفت که هدف خود را تا حد بسیاری پیدا کرده اند که می توان به هفت دانشگاه در تگزاس که در رتبه بندی دانشگاه های جهان بر اساس آمار سال های 2015-2016، QS از ویژگی ها و رتبه بندی های بالایی برخوردار است اشاره کرد.

به عنوان مثال دانشگاه تگزاس در آستین که دارای رتبه ی 77 در جهان است و جز نهاد شاخص از سیستم دانشگاه دولتی ایالت قرار گرفته است.

ایالت تگزاس دارای 17 کتابخانه، 7 موزه و شامل دانشگاه هایی است که، یکی از بزرگترین بودجه پژوهشی کشور را به خود اختصاص می دهند ایالت تگزاس دارای تیم های ورزشی مشهوری نیز می باشند.

 یکی دیگر از موسسات پیشرو در این ایالت دانشگاه رایس (Rice University) است که این دانشگاه دارای رتبه ی 106 جهانی قرار گرفته و جزو دانشگاه های تحقیقاتی خصوصی محسوب می شود که با ثبت نام بیش از 6600 دانشجو یکی از بهترین دانشگاه های امریکا محسوب می شود.

همچنین این دانشگاه دارای یک محوطه ی 295 هکتاری در نزدیکی موزه منطقه هوستون نیز می باشد.

از دانشگاه های برتر در تگزاس، (دانشگاه رایس و دانشگاه هیوستون) می باشد.

هیوستون پرجمعیت ترین شهر در ایالت تگزاس و چهارمین شهر پر جمعیت در کشور ایالات متحده آمریکاست.

در میان شهرهای تگزاس مکانی مناسب برای دانشجویان می باشد از این نظر که هیوستون نزدیک به ساحل است و به منطقه خلیج هیوستون معروف است.

این شهر مرکز ایالت تگزاس در جنوب ایالات متحده آمریکا می باشد و دارای معماران و طراحان خالکوبی و میلیونرهایی هستند که این شهر را محل مناسبی برای زندگی خود می دانند.

مردم محلی این شهر افراد شادی می باشند و به اصطلاح دارای رفتارهای عجیب و غریب می باشند.

شما حتی خواهید دید که بر بیشتر کالاها و تی شرت های خود برچسب شعار"آستین عجیب و غریب را نگه دارید" را قرار داده اند.

امروزه، صحنه موسیقی زنده آستین بدان معنی است که تقریبا هر شب از هفته شما می توانید تقریبا هر سبک از چیزهای عجیب و غریب و خنده دار را مشاهده کنید.

دانشگاه تگزاس در آستین، فقط 44 سال بعد از ساخت این شهر در سال 1839 تاسیس شد.

University of Houston University of Texas at Dallas Texas A&M University Lamar University The University of Texas at Austin Texas Tech University Sam Houston State University

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map