طراحی سایت در علم وصنعت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در علم وصنعت کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران ساخت یک وبسایت جدید در وبگاه دانشگاه علم و صنعت ایران شما می توانید از امکانات سیستم مدیریت محتوای دانشگاه (CMS) موجود بر وبگاه اصلی دانشگاه نیز استفاده نمایید.

این سیستم تمام امکانات یک سایت اطلاع رسانی بدون نیاز به طراحی از جانب شما را  ارائه می دهد.

همچنین این سیستم دارای قابلیت ویژه برای سایتهای کنفرانس و مجلات می باشد.

برای استفاده از این سرویس لطفا فرم  زیر  را دریافت کرده و پس از تکمیل آنرا به معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال نمایید.

فرم ساخت یک وبسایت جدید در وبگاه دانشگاه علم و صنعت ایران معرفی مدیر وب سایت در وبگاه دانشگاه علم و صنعت ايران در صورتی که قبلا سایتی ساخته اید و م سئو ل آن سایت تغییر کرده ، لطفا این مسئله را توسط فرم زیر به مدیر وبگاه دانشگاه اطلاع دهید.

فرم معرفی مدیر وب سایت در وبگاه دانشگاه علم و صنعت ايران درخواست اصلاح آدرس اینترنتی (مخصوص واحدها) در صورتیکه میخواهید صفحه ی اینترنتی شما دارای یک آدرس ساده و کارآمد باشد میتوانید با پر کردن فرم زیر و ارسال آن به مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ، از این امکان برخوردار باشید.

قبل از ارسال این فرم به تذکرات زیر دقت نمایید: 3.

در آدرس پیشنهادی نمیتوان از نقطه استفاده کرد مثلا: chemeng/lab.

cape اشتباه است.

نمونه یک آدرس جدید : www.

iust.

ac.

ir/chemeng/cape فرم اصلاح آدرس اینترنتی روش اصلاح آدرس اینترنتی (مخصوص واحدها) نظر به درخواست تعدادی از اساتید ، مبنی بر طولانی بودن آدرس سایت شخصی ایشان در وبسایت اصلی دانشگاه در صورتیکه میخواهید صفحه ی اینترنتی شما دارای یک آدرس ساده باشد میتوانید با درج کدهای زیر در صفحه شخصی خودتان ( webpages.

iust.

ac.

ir/username )  میتوانید این مشکل را برطرف نمایید.

<!DOCTYPE html> <html> <head> <!-- HTML meta refresh URL redirection --> <meta http-equiv="refresh" content="0; url= آدرس صفحه مورد نظر خود را در اینجا درج نمایید "> </head> <body> <p>The page has moved to: <a href=" آدرس صفحه مورد نظر خود را در اینجا درج نمایید ">this page</a></p> </body> </html> لطفا در قسمت " آدرس صفحه مورد نظر خود را در اینجا کپی نمایید " آدرس صفحه ی شخصیات را درج نمایید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- درصورت درخواست هرگونه راهنمایی میتوانید با تلفنهای زیر تماس بگیرید: تلفن داخلی : 5990 تلفن مسفقیم : 73225990 پست الکترونیکی مدیر وبگاه دانشگاه : web@iust.

ac.

ir سایت دانشگاه سامانه آموزشی دانشگاه سامانه مدیریت یادگیری (LMS) سایت ویدئوهای آموزشی سایت معاونت دانشجویی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map