طراحی سایت در مادراری پور بنگلادش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مادراری پور بنگلادش در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کرمان - ایرنا - سفیر داکا در تهران گفت که بنگلادش در بخش سرمایه‌گذاری و فرصت‌های ساخت و ساز، سلامت و استارت اپ ‌ها، زمینه همکاری گسترده اقتصادی با ایران دارد و با حمایت دولت از بازرگانان ایرانی استقبال می‌کنیم.

به‌گزارش ایرنا، گوسال اعظم سارکر روز یکشنبه در نشست همکاری‌های اقتصادی استان کرمان و بنگلادش در محل اتاق بازرگانی این استان افزود: این کشور در برخی بخش ها از جمله نساجی و لباس، غذاهای دریایی و یخ زده، سرامیک، چینی، چرم رو به رشد است.

وی اظهار داشت: بنگلادش در تولید انواع داروها ۹۷ درصد نیاز کشور خود را تامین می‌کند و به ۱۰۰ کشور دنیا صادرات دارد و تولید کشتی با فناوری روز و قیمت مناسب و به کشورهایی همچون آلمان صادرامی‌شود.

  سفیر بنگلادش در ایران با بیان اینکه بنگلادش پنج میلیارد دلار صادرات در صنعت IT برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کرده است گفت: در موارد صادراتی دیگر چای با کیفیت عالی، تنباکو، نخ کنف، کامپوزیت و سایر موارد صادرات می‌شود.

وی تصریح کرد: صنایع سیمان، کشاورزی به‌عنوان اساس بنگلادش و این کشور در فراوری صنایع مواد غذایی ظرفیت سرمایه‌گذاری دارد که ارتقای این صنایع با سرمایه گذاری اتفاق می افتد لذا از ایران برای سرمایه‌گذاری در بنگلادش دعوت می‌شود.

وی با اشاره به فرصت‌های سرمایه گذاری در بنگلادش افزود: سلاح ، مواد مخدر و انتشار پول در این کشور ممنوعیت دارد اما مابقی محصولات انجام می‌شود و ۱۰۰ درصد پول از این کشور قابل خروج و معافیت مالیاتی و وارداتی شامل بازرگانان می‌شود و بنگلادش دارای مناطق ویژه اقتصادی با ۱۶۵ میلیون نفر جمعیت و بازار ۶۰ میلیونی با قدرت خرید مطلوب دارد.

سارکر اضافه کرد: بنگلادش ۲۸ پارک علم و فناوری سال های آینده ایجاد می کند که فرصتی برای سرمایه‌گذاری محسوب می شود.

وی بیان داشت: همچنین سرمایه گذاران بنگلادشی در خارج از این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند و این امادگی برای ایران و در مناطق ویژه و یا به‌صورت مشارکتی وجود دارد و در این زمینه تماس بین تجار ۲ کشور اهمیت بسیاری دارد که ظرفیت ها را بسنجد و ارزیابی کنند و سفارت بنگلادش آمادگی همکاری و ارائه هرگونه امکانات را در این راستا دارد.

سفیر بنگلادش در ایران عنوان کرد: هر سال نمایشگاه تجاری در بنگلادش برگزار می شود که از همه برای شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌شود لذا فرصتی برای بازاریابی و فروش محصولات ایرانی محسوب می‌شود.

وی افزود: سفارت بنگلادش اطلاعات سرمایه‌گذاری را در وب سایتی آماده و در اختیار عموم قرار می‌دهد و در این زمینه از تجار ایرانی استقبال می‌شود.

سارکر گفت: ۹۵ درصد تجارت و سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در بنگلادش انجام می شود که ما بخش خصوصی قدرتمند با حمایت کامل دولت داریم.

وی تاکید کرد: اجلاس دی‌هشت با حضور هشت کشور بزرگ اسلامی سال آینده در بنگلادش برگزار می‌شود که فرصتی عالی برای شرکت اتاق های بازرگانی محسوب می شود و تجار ایرانی می‌توانند با هفت کشور دیگر آشنا شوند و فرصت‌ها را به آنان معرفی کنیم.

  زنجان- ایرنا- سفیر بنگلادش در ایران گفت: موارد بسیار خوبی در راستای تفاهم و همکاری مشترک این… شیراز- ایرنا- رایزن بازرگانی سفارت بنگلادش در تهران گفت: اگر بخش اقتصادی ایران و بنگلادش گام‌های… بوشهر- ایرنا- بارندگی‌های شدید همراه با توفان تندری روز یکشنبه در… بیرجند- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: به علت بدی شرایط… بجنورد- ایرنا- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان… بیرجند - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map