طراحی سایت در پاکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در پاکستان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  ویدیو مصاحبه با محمد هریس (بنیار گذار شرکت ThemeFusion)   محمد هریس فریلنسر پاکستانی که در سال 2012 شرکت ThemeFusion به با شریک آمریکایی خود Luke Maxron راه اندازی کرد .

این شرکت از سال 2012 تا کنون فقط یک محصول به نام قالب وردپرس آوادا منتشر کرده است که با قیمت 60$ در وب سایت تم فارست به فروش می رسد .

  نسخه فارسی و بومی شده این قالب در مگاتم با فونت ایران سانس نیز به قیمت 128 هزار تومان به فروش می رسد .

قالب آوادا در وب سایت تم فارست تا امروز یعنی 14 خرداد 1396 شمسی 330 هزار فروش داشته ! با یک ضرب ساده به سود کلان این شرکت از انتشار این قالب پی می بریم : قیمت قالب: 60$ x تعداد فروش : 330 هزار = 19 میلیون و 800 هزار دلار ! حالا دوست دارید بدانید این مبلغ با نرخ ارز امروز ایران چقدر می شود ؟ عدد بالا را به 20 میلیون دلار رند می کنیم کل فروش قالب آوادا : 20 میلیون دلار x نرخ دلار : 4 هزار تومان = 80 میلیارد تومان ! باورش برای شما شاید سخت باشد ولی حقیقت دارد فردی که در بالا مصاحبه آن را دیدید یک پاکستانی ست که امکانات و سطح رفاه کشورش از ما چند پله پائین تر است ولی شرکتی با ارزش 20 میلیون دلار را بنیان نهاد ! متن ویدیو مصاحبه با محمد هریس : سلام .

من محمد هریس هستم من طراح وب هستم .

و در شرکت (تم فیوژن) که خودم تاسیس کردم کار می کنم ما هم اکنون در لاهور (پاکستان ) هستیم چیزی که در مورد لاهور می تونم بگم اینه که اگه شما برای صرف ناهار ساعت 2 ظهربه سلف سرویس های کنار شهر برید مردم زیادی رو اونجا می بینید حس تازگی و زنده بودن رو به شما منتقل می کنند چرا که همه مشغول انجام کاری هستند خب فعالیت اصلی شرکت ما بر روی توسعه قالب های وردپرس متمرکز هست و در حال حاضر یعنی سال 2017 قالبی به نام آوادا رو منتشر کردیم که تا این لحظه بیش از 330 هزار فروش داشته ! من طراحی وب رو از دوران دبیرستان شروع کردم و همون موقع متوجه علاقه زیادم به این کار شدم و این همون کاری بود که من میخواستم انجامش بدم و برای یاد گرفتنش کلی وقت گذاشتم و منبع یادگیری هم سایت Tuts+ بود تاتس پلاس اولین سایتی بود که برای شروع یادگیری طراحی وب انتخاب کردم که باعث میشد یکجا آروم بشینم و فقط یادبگیرم که چطور به یک طراح وب تبدیل بشم .

شرکت تم فیوژن بعد از پایان یک سرمایه گذاری در تم فارست کارش رو شروع کردم بعد از اون توی وب سایت تم فارست دنبال طراحان خوبی بودم که با من همکاری کنند خیلی اتفاقی با “لوک” آشنا شدم که توی پروفایلش قالب های خیلی خوبی گذاشته بود و اینطور شد که من بهش ایمیل زدم و از اونجا بود که همکاری ما شروع شد و شرکتی به نام “تم فیوژن” رو راه اندازی کردیم .

که در حال حاضر قالب آوادا را میفروشه همکارم “لوک” اهل فلوریدا آمریکا هست من هیچوقت حضوری اون رو ملاقات نکردم اون هر روز از توی خونه کار های شرکت رو انجام میده البته یه خانواده کوچک هم داره حقیقتش ساعت کاری من از 5 صبح شروع میشه چون باید زمان کاری رو با همکارم که در آمریکا هست هماهنگ کنم و ما هر دو همزمان کار می کنیم این خونه ای هست که دارم میسازمش داستان درازی داره که جطوراز یک خونه ساده به یک ساختمان سه طبقه رسیدم این خونه متعلق به کل خانواده هست .

من خانواده پرجمعیتی دارم فروش قالب آوادا این توانایی رو به ما داده که این خونه رو بازسازی کنیم و تغییراتی اساسی رو در کل خونه انجام بدیم به جرات می تونم بگم که 50% موفقیت قالب آوادا به خاطر پشتیبانی قوی ماست .

مشتری قالب رو خریداری میکنه و سریعا به بخش پشتیبانی مراجعه میکنه و اون وقت هست که ارزش واقعی محصول مارو درک می کنند .

اینکه چقدر ما برای اونها ارزش قائل هستیم.

اونها پاسخ سریع دریافت می کنند ، خوشحال میشن و دوباره خرید می کنند شرکت ما از یک تیم 7 نفره تشکیل شده که در سراسر دنیا برای ما کار می کنند اون ها از توی خونه ، محل کار و یا هر جایی دیگه ای برای ما کار می کنند برای انجام این کار شما نیاز به یک سلسله مراتب منظم برای تشویق تیم به انجام کار خواهید داشت انعطافی که در کار هست رو دوست دارم و منو یاد زمانی که فریلنسر بودم میندازه و من واقعاً خوشحالم که افراد خوبی رو در تیم خودم دارم پدر و مادرم من رو خیلی حمایت کردند و از این بابت از اون ها تشکر میکنم مامان ، بابا ممنون و البته خواهرم از انواتو هم بابت راه اندازی همچین سیستم فوق العاده ای نه فقط برای من بلکه برای میلیون ها کاربر در جهان که کمک میکنه کسب و کارشون رو توسعه بدن تشکر میکنم و همچنین از همه اونهایی که همراه من بودن \N و من رو حمایت کردند برای مشاهده ویدئو های مشابه به وب سایت مگاتم مراجعه نمائید مقالات شبیه مقالات بالا رو هر هفته میفرستیم به ایمیلتون با سلام خسته نباشید عالی بود .

آوادا فوق العاده است بله کدنویسی آوادا فوق العاده ای داره قالبی بی نظیر در بین تمامی قالب های وردپرسی که تست کردم آوادا بوده.

از نظر کد نویسی، از نظر امکانات، از نظر سئو، از نظر سرعت واقعا عالیه.

.

دمش گرررم و نوش جونش ۳۳۰ هزار فروش تا این لحظه بی دلیل نبوده یک ویدیو هم درباره مارکت های دزدی که کپی رایت رو نقض میکنند و میان محصولاتی مثل قالب آوادا که هر لایسنس آن در اینواتو برای یک دامین هست رو به هزاران نفر میفروشند.

قرار بدید.

بله حتماً یک مقاله در این مورد هم منتشر می کنیم عالی بود امیدوارم ما هم تو ایران به اهمیت کار گروهی پی ببریم و به این درک برسیم که واقعا یک دست صدا نداره.

با تاسیس هزاران وب سایت وردپرسی با پسوند یا پیشوند wp یا پسوند theme مطمئنا به جاهای خوبی نخواهیم رسید و با فروش محصولات دیگران که هیچ تضمینی هم برای ادامه این روند وجود ندارد فقط گذران زندگی خواهد بود.

اگر همه دوستانی که واقعا تخصص دارند به جای اینکه هر کدوموشون واسه خودشون وب سایتی تاسیس کنن جمع بشن و با کار گروهی محصولی رو تولید کنند مطمئنا سود غیرقابل باوری نصیبشان خواهد شد تا اینکه هر کدام بصورت انفرادی اندک درآمدی برای گذران زندگی شان داشته باشند.

پ.

ن : من خودم هم با تیم ۳ نفری که تو محفل وردپرس دارم شامل متن بالا میشم.

خیلی خوبه که به این فکر افتادین پس بیاین با هم توی پروژه های بعدی همکاری کنیم حتما مشتاقانه برای یک کار گروهی استقبال میکنم.

خیلی مقاله خوبی بود! مرسی ممنون، واقعا مصاحبه خیلی قشنگی بود جالب بود … شاید یه روزیم ما مثل ایشون بشیم … عالی بود ممنون از به اشتراک گذاری خیلی جالب بود ممنون از شما بسیار لذت بردم البته که قالب خوبیه اما الان اکثراً دارن میرن سمت قالب هایی که با افزونه المنتور سازگار باشه قالب آوادا بهترین قالب موجود در بازار ایران است بهترین بود الان دیگه نیست ما در مجموعه ی خود از این قالب استفاده می کنیم .

واقعا هم طراحی خوبی دارد و هم سئوی خوبی سلام ما برای یکی از سایت ها مون از این قالب آوادا استفاده می کنیم که خیلی قالب روان و خوبی هست و راحت می شه باهاش کار کرد و همچنین سئو خیلی خوبی داره .

ممنون از اطلاعات تون قالب خوبی بود ولی دیگه نیست مطلب خوبی بود ولی فیلم باز نشد متشکرم از ارائه بازخوردتون ممنون، واقعا مصاحبه خیلی قشنگی بود ممنون که دنبال کردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌سایت آموزش دسترسی سریع گواهینامه ها کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مگاتم می باشد.

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to سیماگر.

com Powered by WhatsApp Chat

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map