طراحی سایت در کامپونگ چوننگ کامبوج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کامپونگ چوننگ کامبوج کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت طراحی سایت : با زندگی در دنیای دیجیتال، داشتن وب‌سایت، یک ضرورت برای کسب‌وکارهای بزرگ یا کوچک محسوب می‌شود.

اگر کسب‌وکاری دارید و هنوز وب‌سایتی راه‌اندازی نکرده‌اید، شک نکنید که کاربران و مشتری‌های زیادی را از دست می‌دهید.

از یک وب‌سایت می‌توانید برای دستیابی به استراتژی‌های مختلف بازاریابی و رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.

وب‌سایت‌ها، به مراتب گسترده‌تر و موثرتر از هر نوع تبلیغات دیگری هستند.

درست است که جذب ترافیک بالا به وب‌سایت خود، زمان‌بر می‌باشد، اما وب‌سایت شما، مرکز حضور آنلاین کسب وکار شما خواهد بود و بی شک ارزشش را دارد که یک سایت طراحی کنید.

از طریق داشتن یک وب‌سایت، می‌توانید کسب‌وکار خود را به همه افراد بشناسانید و در نتیجه محصولات و خدمات خود را بفروشید.

شما در دنیایی زندگی می‌کنید که اینترنت، حرف اول را می‌زند، مردم بیشتر زمان خود را در اینترنت می‌گذرانند و همچنین بیشتر خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند، پس وقت را تلف نکنید و از رقبای خود جلو بزنید.

طراحی وب سایت به طراحی صفحات یا پایگاه اینترنتی اشاره دارد که در در اینترنت نمایش داده می‌شوند و بیشتر برای ارائه خدمات و محصولات کسب‌وکارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طراحی وب‌سایت از مراحل مختلفی از جمله کدنویسی، برنامه‌نویسی، تولید محتوا، طراحی ظاهری، سئو و طراحی گرافیکی تشکیل شده است.

تمام این مراحل طی می‌شوند تا بتوانید یک سایت با رعایت تمام اصول و قواعد راه‌اندازی کنید و خدمات خود را از طریق آن معرفی نمایید.

طراحی سایت می‌تواند کسب‌وکار شما را از رقبا متمایز سازد و باعث شود کاربران بیشتری شما را بشناسند و از شما خرید کنند.

تقریباً می‌توان گفت که همه مردم، بیشتر وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند و همچنین خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند.

به همین دلیل هم است که داشتن یک وب‌سایت برای کسب وکارهای مختلف، حیاتی می‌باشد.

هر کسب‌وکاری باید یک وب‌سایت داشته باشد تا بتواند برند خود را به مردم معرفی کند و محصولات خود را به فروش برساند.

این روش، بسیار ارزان قیمت‌تر از روش‌های تبلیغاتی دیگر است و همچنین موثرتر نیز می‌باشد.

درست است که طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، اما اگر سایت ریسپانسیو نباشد، کاربران زیادی را از دست خواهید داد.

شاید این سوال به ذهنتان برسد که طراحی ریسپانسیو یعنی چه؟ خب … طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا به این معنی است که سایت شما روی هر صفحه نمایشی قابل مشاهده باشد و محتوای آن به هم نریزد.

امروزه، اکثر مردم از تلفن همراه خود برای جستجو در گوگل استفاده می‌کنند و البته افراد زیادی هم از لپ تاپ، تبلت و کامپیوترهای خود استفاده می‌کنند.

برای این که همه این افراد در هر دستگاهی بتوانند سایت شما را ببینند، طراحی سایتتان باید به صورت ریسپانسیو باشد.

در طراحی ریسپانسیو، ابعاد سایت شما با تمامی این دستگاه‌ها سازگار است.

تمامی وب‌سایت‌های طراحی‌شده در شرکت طراحی سایت وب کاوان به صورت واکنش‌گرا و ریسپانسیو هستند و شما با خیالی آسوده می‌توانید طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

شاید به این مسئله فکر کنید که چون هزینه طراحی سایت بالا است، پس بهتر است خودتان کار طراحی وب‌سایتتان را انجام دهید.

اما بد نیست بدانید که برای داشتن یک سایت تخصصی و حرفه‌ای که بتواند کاربران زیادی را به خود جذب کند، بهتر است کار طراحی سایتتان را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید و شاهد نتیجه شگفت‌انگیز آن باشید.

در طراحی سایت، معیارها و مراحل مهمی وجود دارد که یک تیم حرفه‌ای تشکیل‌شده از گرافیست، برنامه‌نویس، نویسنده، طراح سایت، سئوکار و تیم پشتیبانی، آن‌ها را انجام داده و در نهایت یک سایت تخصصی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

وب کاوان می‌تواند این تیم حرفه‌ای را در اختیار شما قرار دهد و شما را از نتیجه کار شگفت‌زده سازد.

فراموش نکنید که همیشه باید کار را به کاردان بسپارید! طراحی سایت : اگر تصمیم دارید که کسب‌و‌کار جدیدی رو راه‌اندازی کنید یا کسب‌و‌کار حال حاضرتون رو توسعه بدید و از جریان ها عقب نمونید، ما اینجاییم تا به شما بگیم که خیلی راحت می‌تونید با داشتن یک وب‌سایت استاندارد و حرفه‌ای، به یکی از موفق‌ترین‌ها در ایران تبدیل بشید.

حتماً دارید می‌پرسید چطور ممکنه؟ کافیه که تصمیم بگیرید و بعد همه چیز رو به وب‌کاوان بسپرید.

گروه متخصص وب‌کاوان با بهره‌گیری از جدید‌ترین ابزار‌های طراحی سایت و دانش روز در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همکاری با جوان‌های خوش‌ذوق و تحصیل‌ کرده، شما رو از ابتدای راه تا قله موفقیت، همراهی می‌کنه.

اکثر مشتری‌های ما در سه گروه زیر قرار دارن.

در ابتدا بهتره ببینید که شما جزء کدوم گروه هستید: گروه اول: افرادی که هیچ ایده‌ای برای شروع یک کسب‌و‌کار ندارن و فقط قصد دارن کارآفرین باشن و از یه جایی شروع کنن.

پیشنهاد ما به گروه اول: به هیچ عنوان نگران نباشید، همین که تصمیم گرفتید که یک کار مفید انجام بدید، خیلی عالیه و تا حدودی مسیر رو طی کردید.

بعد از تصمیم، انجام مشاوره با متخصص‌های ما می‌تونه مهم‌ترین اقدام باشه.

تیم خوش‌فکر و فعال وب‌کاوان به شما پیشنهاداتی ارائه می‌کنه که بتونید از بین راه‌های که پیش‌ رو دارید، بهترین رو انتخاب کنید.

ما مناسبت‌ترین و پرسود‌ترین کسب‌و‌کارها رو با توجه به علایق، بودجه و تخصص‌تون به شما پیشنهاد می‌دیم و در ادامه با طراحی یک سایت ارزشمند و کاربرپسند، کسب‌و‌کار شما رو به دنیا معرفی می‌کنیم.

گروه دوم: افرادی که می‌دونن چه کسب‌و‌کاری رو می‌خوان راه‌اندازی کنن اما نمی‌دونن از کجا شروع کنن.

پیشنهاد ما به گروه دوم: دلیلی برای نگرانی شما هم وجود نداره.

اگر زمینه فعالیت خودتون رو مشخص کردید، قدم بعدی انجام مشاوره برای انتخاب مناسب‌ترین نوع طراحی سایت (CMSهای اختصاصی-WordPress) با توجه به کسب‌و‌کار و مطابق با سلیقه‌‌تونه.

در این مرحله شما با تیم‌فنی وب‌کاوان جلسه‌ای خواهید داشت و تمام اون چیزی که توی ذهن‌تون از کسب‌و‌کار جدید دارید، با اون‌ها در میان می‌ذارید.

سؤالات‌تون رو ازشون می‌پرسید، خواسته‌هاتون رو مطرح می‌کنید و کار طراحی سایت‌تون خیلی سریع شروع می‌شه.

گروه سوم: افرادی که می‌خوان یک کسب‌و‌کار سنتی رو به یک کسب‌و‌کار اینترنتی و مدرن تبدیل کنن.

پیشنهاد ما به گروه سوم: می‌دونیم که شاید براتون سخت باشه که بخواید از نقطه امن همیشگی‌تون خارج بشید و با این جریان تازه حرکت کنید.

یادتون نره که همه‌چیز در حال تغییره و در حال حاضر برای موفقیت در حرفه‌تون احتیاج دارید که از موقعیت‌های جدیدی که سر ‌راه‌تون قرار گرفته نهایت بهره رو ببرید.

استفاده از اینترنت و داشتن یک سایت خوب، می‌تونه کسب‌و‌کار شما رو از حیطه مغازه‌ و شرکت‌ خارج کنه و با دنیای بزرگتری آشناتون کنه.

علاوه بر داشتن سایت، می‌تونید با طراحی یک اپلیکیشن مخصوص به کسب‌و‌کارتون، کار مشتری‌ها رو برای آشنایی با خدمات و محصولات‌تون راحت‌تر کنید و با یک کلیک ساده، از هر چیزی که نیاز دارن، مطلع بشید.

در این دنیای جدید، نیازی نیست که به دنبال پیدا کردن مشتری باشید بلکه مشتری‌ها با دیدن محصولات و خدمات شما در سایت‌ و اپلیکیشن‌تون، به فکر ارتباط برقرار کردن با شما می‌افتند.

اگر قصد دارید که این کار رو انجام بدید، مردد نباشید چون تصمیم درست رو گرفتید.

بهتره یک زمان رو برای مشاوره در نظر بگیرید.

در جلسه مشاوره، همه مراحل کار، ریز‌به‌ریز برا‌تون توضیح داده می‌شه، بطوریکه هیچ ابهامی باقی نمونه.

از تغییر نترسید و مطمئن باشید که اوضاع کسب‌و‌کارتون با داشتن وب‌سایت پیشرفت زیادی می‌کنه.

  در نهایت اگر جزء سه گروه بالا هستید، راهکارهای ما رو دنبال کنید.

اگر هم شرایط‌تون کاملاً متفاوته می تونید فرم مشاوره رو پر کنید تا بیشتر با هم آشنا بشیم و یک راه حل خوب بهتون پیشنهاد بدیم.

وب‌کاوان می‌تونه شما رو تا رسیدن به رویاهاتون همراهی کنه.

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند.

کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

اگر تصمیم دارید که از ما مشاوره بگیرید، نمونه‌کارهای ما رو ببینید و با ما همکاری داشته باشید، می‌تونید فرم مشاوره ما رو پر کنید و ما به زودی با شما تماس می گیریم.

اگر هم زمان دارید و مایلید حضوری سؤالات‌تون رو بپرسید، ما منتظرتونیم.

مشاوره رایگان پکیج های طراحی سایت شرکت گرانول دیبا پی وی سی از سال 1356 در منطقه شهر صنعتی عباس‌آباد تهران تاسیس گردیده است سایت ترنج آبی یک فروشگاه اینترنتی هنریست که در زمینه نقاشی، گویندگی رادیو و تلویزیون، بازیگری، کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی و موسیقی فعالیت دارند.

سایت کودکان طلایی یک بستر آموزشی برای تربیت کودکان موفق است.

این سایت در زمینه واردات لباس از کشور ترکیه فعالیت میکند.

محصولات ایندومارت با توجه به برنامه های کاربردی شرکت، با کیفیت بالا برای کنترل فرآیندها و با قیمت های بسیار رقابتی عرضه می شود، شرکت ایندومارت درتمام زمینه […] سایت ژیوار یک سایت آموزشی و فروشگاهی است که در آن می‌توانید مقالات و ویدئوهای آموزشی در زمینه گل و گیاه را مشاهده کنید، همچنین می‌توانید محصولات […] سایت ایمن توانا سایت فروشگاه آنلاین در زمینه فروش محصولات و تجهیزات آتش نشانی است.

سایت شیرین یار در زمینه شیرینی های بدون قند برای کسانی که دیابت دارند است.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map