طراحی سایت در گامپاها سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در گامپاها سری لانکا از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر قصد سفر به سریلانکا را دارید ، این مقاله را تا انتها بخوانید و با کارهایی که در سفر به سریلانکا نباید انجام دهید ، آشنا شوید ، سریلانکا یکی از کشورهای آسیایی و در همسایگی هندوستان است و به مانند سایر کشورهای جهان ، مردم سری لانکا هم آداب و رسوم و فرهنگ مخصوص به خودشان را دارند و برای مسافران خارجی خط قرمزهایی را قائل هستند ، با ما همراه باشید تا به چند مورد از این نبایدهای سریلانکایی بپردازیم .

سریلانکا در سال های اخیر تبدیل به یکی از قطب های گردشگری آسیا در جنوب شرق این قاره شده است و کشوری با جاذبه های تفریحی و گردشگری متعدد و متنوع می باشد و امروزه گردشگران بسیاری را شاهد هستیم که از راه های دور و نزدیک به شهرهای مختلف سریلانکا سفر می کنند ، مردم در سریلانکا به مانند خیلی از سرزمین های آسیای جنوب شرق از سنت های قدیمی پیروی می کنند و به باورهای قدیمی خود بسیار می بالند و در برخی موارد بسیار خرافه پرست هستند ، به همین دلیل در سفر به این کشور سنتی باید بسیار مراقب رفتار خود باشید تا اقامت بی خطر و شیرینی را تجربه نمایید .

  بی احترامی به مذهب مردم در این کشور ممکن است مجازات هایی را برای توریست ها در پی داشته باشد ، برای مثال در سریلانکا نباید راهب ها را لمس کنید به خصوص لمس سرشان کار ناپسندی به شمار می رود ، البته لمس سر در بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا ناشایست محسوب می شود ، جالب است بدانید زنان به هیچ وجه نباید راهبان را لمس نمایند و در زمانی که می خواهید برای بازدید از معابد سریلانکا بروید باید کفش های خود را حتما در بیاورید .

پشت کردن به مجسمه بودا در سریلانکا نوعی بی احترامی محسوب می شود ولی می توانید با بودا عکس بگیرید ولی باید در هنگام گرفتن عکس مراقب باشید به مجسمه بودا پشت نکرده باشید و باید تمام افرادی که در کادر عکس هستند رو به بودا باشند ، یکی دیگر از کارهایی که نباید در این سرزمین انجام دهید لباس پوشاندن به مجسمه بودا و دیگر خدایان است و بی احترامی به شمار می رود .

  مردم سریلانکا افراد خونگرمی هستند و بسیار سریع ارتباط برقرار می کنند ولی باید مراقب باشید در مکالمات با مردم محلی ، این کشر را با هند مقایسه نکنید ، این کار ، امری بسیار ناپسند است چرا که این دو کشور فرهنگ های منحصر به فرد خود را دارند و قابل مقایسه نمی باشند .

در بازدید از جاذبه های گردشگری سریلانکا بهتر است قبل از عکس گرفتن از این که گرفتن عکس مانعی ندارد ، اطمینان حاصل نمایید و سپس عکاسی کنید ، برای مثال در جاهایی مانند موزه ها در برخی موارد باید مجوز عکاسی داشت و بدون هماهنگی نباید عکس گرفت چرا که ممکن است جرم محسوب شود و قبل از عکس گرفتن بهتر است از مامورین محل مورد نظر اجازه بگیرید .

    جالب است بدانید در سریلانکا هتل هایی وجود دارند که تخت ندارند و همین موضوع توریست هایی را که به سریلانکا سفر می کنند دچار سردرگمی می کند ، چرا که به رستوران های کوچک در سری لانکا " هتل " گفته می شود چون در قدیم الایام در سریلانکا تنها جاهایی که تمیز و آراسته و مناسب غذا خوردن بودند ، هتل ها و رستوران های آن ها بودند.

جالب است بدانید مردم سریلانکا هرگز در جواب سوالی از کلمه " خیر " یا " نه " استفاده نمی کنند و برای جواب دادن سرشان را از یک طرف به طرف دیگر تکان می دهند .

در سفر به سریلانکا یادتان باشد هرگز آب از شیرهای لوله کشی ننوشید و حتی مسواک هم نزنید چرا که آب شیر در این کشور آلوده است و میکرو ارگانیسم هایی دارد که به دستگاه گوارش آسیب می زنند و همچنین این آب ضایعات صنعتی ، کشاورزی و کودهای شیمیایی آلوده شده است به همین دلیل بهتر است که در طول سفر از آب معدنی استفاده نمایید .

مردم سریلانکا با دست غذا می خورند و کارد و چنگال معنایی ندارد به غیر از هتل ها و رستوران ها ، ولی باید توجه داشته باشید در صورتی که بخواهید با دست غذا میل کنید باید با  دست راست خود این کار را انجام دهید چرا که غذا خوردن با دست چپ عملی ناشایست است چون مردم این کشور بر این باورند که دست چپ ناپاک و آلوده است ! در سریلانکا ، می توانید از توک توک یا سه چرخه ها برای عبور و مرور خود استفاده نمایید ولی یادتان باشد در زمان سوار شدن از راننده بخواهید در صورتی که تاکسی متر دارد ، روشن کند و از درست کار کردن دستگاه اطمینان حاصل کنید ، قبل از سوار شدن هم درباره کرایه به توافق برسید ، خوب است بدانید کرایه توک توک در شهر کلمبو برای هر کیلومتر در حدود 50 روپیه سری لانکا می باشد .

  به دلیل رانندگی بسیار بد در سریلانکا ، مرگ و میر در اثر تصادفات جاده ای در سریلانکا دارای آمار بالایی است و عامل این تصادفات در بیشتر مواقع ، بی احتیاطی ، بی دقتی و بی ملاحظگی راننده ها می باشد ، خیلی خنده دار است که در سریلانکا چراغ قرمز معنایی ندارد و موتور سوارها نیز پیاده رو و خیابان را اشتباهی گرفته اند و جالب تر این که توک توک ها نیز در سمت مخالف جاده می رانند ، البته این ها در کشور خودمان نیز خیلی رعایت نمی شود ولی بهتر از سریلانکا است ! در سفر به کشورهای آسیای جنوب شرق از جمله سریلانکا باید حتما حشره کش به همراه داشته باشید چرا که در این کشور حشرات موذی بسیاری وجود دارد ولی محصولاتی که این حشرات را از بین ببرند  ، کم است ، مراقب تب دنگی (Dengue fever) در سریلانکا باشید که بسیار خطرناک است ، البته در سوپر مارکت ها می توانید نوشیدنی های مخصوص گازداری را خریداری نمایید تا از نیش اینگونه حشرات در امان باشید و باید روزی یک عدد از آن ها را بنوشید .

در سریلانکا غذاها و نوشیدنی های محلی متنوع و خوشمزه ای وجود دارد و نباید بدون خوردن غذایی مانند سمبول نارگیل سریلانکایی تند و یا نوشیدنی دلچسبی مانند یک فنجان چای شیر یا دارچین تازه این کشور را ترک کنید .

  تهران - خيابان شريعتی - روبروی سينما صحرا - شماره 166 021-77508585 09033458640

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map