طراحی سایت ضایعات سرب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ضایعات سرب در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سارا اصغری: سرب جزو فلزهایی به‌شمار می‌رود که جذب طبیعت نمی‌شود و اگر به چرخه تولید بازنگردد، برای محیط‌زیست بسیار خطرناک خواهد بود؛ بنابراین یکی از ضروریات این فلز بازیافت دوباره آن است.

یکی از منابع بازیافت سرب باتری‌های خودرو هستند که جمع‌آوری و بازیافت می‌شوند.

تفاوتی ندارندرضا اعتدال، کارشناس سرب و روی در گفت‌وگو با روزگار معدن درباره بازیافت سرب در ایران، اظهار کرد: سرب یکی از فلزاتی است که قابلیت بازیافت بالایی دارد و به سربی که از طریق بازیافت به دست می‌آید، سرب ثانویه گفته می‌شود.

حدود ۵۰ درصد سرب از راه بازیافت به‌دست می‌آید، البته این میانگین جهانی است و در ایران نیز بازیافت سرب به همین میزان انجام می‌شود.

اعتدال در ادامه خاطرنشان کرد: به طور معمول بازیافت سرب به‌وسیله باتری‌های ضایعاتی انجام می‌شود.

از آنجا که باتری حاوی سرب زیادی است، آلایندگی بسیاری برای محیط‌زیست دارد؛ بنابراین باید دوباره در مدار مصرف قرار گیرد؛ از این‌رو واحدهای بازیافت سرب بسیاری فعال هستند که به صورت کارگاهی در زمینه بازیافت سرب مشغول به کارند.

سرب ثانویه را با سربی که با مواد اولیه حاصل شده است، مخلوط می‌کنند و از آن دوباره شمش می‌سازند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عیار سرب ثانویه با سرب اولیه تفاوت ندارد، عنوان کرد: شرکت‌های با فناوری بالا، عیار سرب ثانویه را به بالای ۹۵ درصد می‌رسانند؛ اما کارگاه‌هایی که به طور سنتی بازیافت سرب انجام می‌دهند عیار پایین‌تری دارند و محصول خود را به عنوان سرب کارگاهی به کارخانه‌های بزرگ‌تر می‌فروشند.

وی درباره نرخ سرب ثانویه نیز عنوان کرد: بازار نرخ فلزات و ضایعات آنها تابعی از بازارهای جهانی است و از آن پیروی می‌کند.

در ایران نیز وضعیت به همین منوال است.

منبع اصلی بازیافت سربهمچنین درباره ضرورت بازیافت فلز سرب و چگونگی آن، محمد آشناگر، مدیر یک سایت ضایعاتی در گفت‌وگو با روزگار معدن اظهار کرد: حجم ضایعات سرب به اندازه ضایعات مس و آلومینیوم نیست؛ اما به فراخور نیاز در بازار موجود است و جمع‌آوری می‌شود.

آشناگر در ادامه با اشاره به مواد بازیافتی که سرب بالایی دارند، عنوان کرد: عمده‌ترین سربی که دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرد، باتری‌ سربی خودروهاست.

این باتری‌ها سرب و اسید بالایی دارند که در فعل و انفعالات شیمیایی، برق خودرو را تامین می‌کنند و در حقیقت منبع اصلی بازیافت سرب، باتری‌های خودرو هستند.

سایر منابعوی در ادامه با اشاره به سایر حوزه‌هایی که منبع سرب ثانویه هستند، عنوان کرد: بخش دیگر ضایعات سرب، روکش‌ها و فویل‌های کابل‌ها هستند.

برخی کابل‌ها دارای یک ورق سربی هستند که قابلیت بازیافت دارند.

برخی دیگر از ضایعات سرب نیز شامل حروف چاپخانه‌ای هستند.

در بیمارستان‌ها نیز عکس‌های سونوگرافی و عکس‌های اشعه ایکس حاوی سرب بالایی هستند که تمام این موارد قابلیت بازیافت دارند.

از آنجا که این مواد حاوی سرب خالص هستند، به راحتی بازیافت می‌شوند، در حالی که فرآیند استحصال باتری‌ها کمی پیچیده‌تر و مشکل‌تر است.

این کارشناس ضایعات در ادامه خاطرنشان کرد: قابلیت بازیافت فلز سرب بسیار بالاست و بیشتر از راه منبع ثانویه و بازیافت تولید می‌شود.

از آنجا که عمر باتری‌ها کم است، منبع خوبی برای بازیافت آن به‌شمار می‌رود.

آشناگر در ادامه توضیح داد: در زمینه جمع‌آوری باتری خودروها مراکزی مشغول به کار هستند و هفته به هفته از مغازه‌هایی که تعویض باتری خودروها را انجام می‌دهند، آنها را جمع‌آوری می‌کنند.

البته به‌طور وسیع‌تر نیز شرکت‌های بزرگ باتری‌سازی، به صورت مویرگی، در بازار نفوذ کرده‌اند و اقدام به جمع‌آوری و بازیافت باتری می‌کنند.

کسانی نیز هستند که اقدام به جمع‌آوری باتری‌ها برای شرکت‌هایی که در کار تولید شمش هستند، می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که از نظر اقتصادی و محیط زیستی، بازیافت سرب چه اندازه اهمیت دارد، گفت: سرب به دلیل اتم سنگین بالا، دارای آلودگی خطرناکی است؛ از این رو اگر در محیط رها شود آن را آلوده می‌کند که اگر به مرور زمان با اسیدی که دارد به سفره‌های زیرزمینی نفوذ کند، بسیار مضر و خطرناک خواهد بود؛ بنابراین ضروری است بازیافت شود، دوباره به چرخه بازگردد و به هیچ عنوان در طبیعت رها نشود.

این کارشناس ضایعات در ادامه با اشاره به این موضوع که بازیافت سرب به نوبه خود می‌تواند بسیار اقتصادی‌تر باشد، عنوان کرد: از نظر اقتصادی، بازیافت سرب بسیار به‌صرفه است؛ چراکه اگر فرآیند استحصال سرب از معدن را در نظر بگیریم، انرژی و هزینه‌های بسیاری مصرف خواهد شد تا ماده معدنی به شمش سرب تبدیل شود؛ اما اگر همین شمش از منابع ثانویه سرب به‌دست بیاید هزینه‌های آن چندین برابر کاهش خواهد یافت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map