طراحی سایت عرق شیرین بیان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت عرق شیرین بیان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آدرس: کیلومتر ۵۰  بزرگراه شیراز - اصفهان، شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، بلوک A (دریافت لوکیشن) کد پستی: 0912-8238263 ارتباط مستقیم با مدیرعامل (مهندس محمد عمادی): 0912-8238263 آدرس: جنّت آباد مرکزی، خیابان شاهین شمالی، خیابان بهار، بن بست اردیبهشت، پلاک ۱۲ (دریافت لوکیشن) تلفکس: 0912-8238263 ایمیل:سیماگر.

com در صورت عدم رضايت از عملكرد مديريت يا كارشناسان واحد مهندسی فروش يا عدم رضايت از كيفيت بسته بندی و محصولات شركت صنايع فارس عصاره ايرانيان همچنين جهت راهنمايی اين شركت به منظور عملكرد بهتر، خواهشمند است نظرها، انتقادها و شكايت های خود را در اینجا با جزييات ثبت نماييد.

  واحد بازرگانی شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان طبق مصوبه هیات محترم مدیره در تاریخ ١٣٩٨.

١٢.

٢٩، همواره باید .

.

.

ادامه مطلب شيرين بيان گیاهی خودرو از تیره سبزی ‌آساها می باشد که در جنوب اروپا، شمال آفریقا و نواحی معتدل آسیا رويش دارد.

در اکثر نقاط ایران خصوصا در شهرستان خاتم مروست و نواحی شرقی و شمال شرقی همچنین آذربایجان، استان کرمان و سلسله کوه های بختیاری و شهرستان اقلید در استان فارس به فراوانی می‌روید.

ارتفاع این گیاه تا یک متر و در نواحی معتدل تا دو متر می‌رسد.

برگ‌های آن مرکب است و از ۴ تا ۷ زوج برگ به اضافه یک برگچه انتهایی تشکیل شده است که به دليل ترشح شیره، چسبنده‌اند.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحيٖم (اَللّهُمَّ صَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ) اینجانب با اتّكال به خداوند متعال و توسّل به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع)، در سال ١٣٨٤ با راهبری و تشویق های پدر بزرگوارم آقای حاج بیژن عمادی، به منظور ادامه و تداوم راه ایشان و بهره مندی از نیم قرن تجربه و دانش این استاد گرانقدر در صنایع مختلف کشور، با هدف خدمتگزاری به ایران اسلامی و ملت شریف این سرزمین همچنین خودکفایی كشور در رفع نیازهای مهم و توسعه ایران، پا به عرصه صنعت نهاده ام و تا امروز در راستای تحقق این اهداف از هیچگونه تلاش و کوششی دریغ ننموده ام و علی رغم وجود مشكلات اقتصادی و .

.

.

حاكم بر صنعت، این مسیر را انشاالله با عزمی جزم و با قدرت ادامه خواهم داد.

اینجانب با بهره گیری از  تجارب ارزنده اساتید و صاحب نظرانی كه سال ها در صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی كشور فعالیت نموده اند و البته با استفاده از هوش عملیاتی مدیران جوان و توانمند، همواره تلاش می نمایم تا بخش های مختلف شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان اعم از واحد فنی، واحد تولید، آزمایشگاه كنترل و كیفیت، واحد تحقیق و توسعه، واحد مهندسی فروش، امور مالی و .

.

.

را مطابق با استانداردهای بین المللی مدیریت و روزآمد نمایم.

همچنین هیات مدیره شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان با اعتماد و تکیه بر استعدادهای درخشان نیروهای جوان و متخصص كشور و استقبال از ایده های جدید، ضمن تاكید بر تقویت ارتباط با دانشگاه های معتبر كشور همواره تلاش می نماید حامی پروژه ها و طرح های دانشگاهی و پژوهشی باشد.

راهبرد شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان بر این امر استوار است که باید همواره با تکیه و توجه به معیارها و یافته های نوین علمی و پژوهشی، آزمایشگاهی و تولیدی، ضمن ارتقا كیفیت محصولات فعلی، اقدام به ساخت و راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید نماید.

در پایان سخن، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای شما و همکاران ارزشمندم در شركت صنایع فارس عصاره ایرانیان، امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم در راستای تقویت توان و تولید داخلی کشور و توسعه ایران، سهم اندكی را به خود اختصاص دهیم.

  با تقدیم احترام-محمد عمادی شركت صنايع فارس عصاره ايرانيان برای شفاف نمودن اهداف کلان سازمان، معرفی رویکردهای عملیاتی و نحوه نگرش سازمان به مبانی علم و کارآفرینی، منشور اخلاقی خود را به صورت ذيل تدوین نموده است.

منابع انسانی۱.

منابع انسانی ارزشمندترین واحدهای سرمایه هستند که با افزایش تخصص و تجارب، ارزش افزوده می یابند.

۲.

سازمان در جهت بالا بردن تخصص و مهارت نیروی انسانی سرمایه گذاری می نماید.

۳.

انتخاب منابع انسانی بر اساس نظم و وقت شناسی، تخصص و تجربه صورت می گيرد.

۴.

تفکر خردمندانه و مدیریت گفتار و رفتار سرلوحه تمامی ارتباطات درون و برون سازمانی می باشد.

۵.

احترام متقابل و پایبندی به تعهدات، سرعت عمل و دقت نظر جزء لاینفک اصول اخلاقی این سازمان می باشد.

عملکرد سازمانیاین سازمان با انتخاب اهداف پژوهشی، آزمایشگاهی و تولیدی، پيشرفت در زمینه فعاليتی خود را هدف اصلی و رعایت اصول ذیل را مبنای کار خود قرار داده است.

۱.

پیشرفت علمی برای ایجاد تحول و تنوع۲.

تجزیه و تحلیل دقیق کاستی ها و شناسایی نیازهای پروژه های هدف۳.

آموزش و ارتقاء سطح علمی مخاطبین۴.

توليد کالاهای با کیفیت مطابق با نیاز هر پروژه به صورت مجزا و ارائه خدمات مشاوره جهت مصرف صحيح آن هارموز ماندگاری۱.

درک اهداف سازمان توسط منابع انسانی۲.

اعتماد منابع انسانی به رویکرد سازمان۳.

اعتماد سازمان به عملکرد منابع انسانی۴.

ایجاد انتفاع برای مخاطبین و سازمان۵.

پایبندی به تعهدات برای آشنایی کامل با شهر شیراز، سوّمین حرم اهل بیت(ع) و پایتخت فرهنگی ایران لطفا اینجا کلیک کنید آدرس: کیلومتر ۵۰ بزرگراه شیراز - اصفهان، شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، بلوک A کد پستی: 0912-8238263 ارتباط مستقیم با مدیرعامل (مهندس محمد عمادی): 0912-8238263 آدرس: جنّت آباد مرکزی، خیابان شاهین شمالی، خیابان بهار، بن بست اردیبهشت، پلاک ۱۲ تلفکس: 0912-8238263 ایمیل:سیماگر.

com تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت صنایع فارس عصاره ایرانیان می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map