طراحی سایت مانومتر CO2

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مانومتر CO2 شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت مانومتر CO2 شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مانومتر co2 چیست  ؟ در سیستم SI واحد اندازه گیری فشار پاسکال (Pa) است که برابر اعمال نیرویی به اندازه یک نیوتن، بر سطحی به میزان یک متر مربع است و از واحدهای مرسوم دیگر بار (bar) است.

(مانومتر co2 ) تجهیزات اندازه گیری فشار، تجهیزاتی هستند که فشار موجود در سیستم را به انرژی مکانیکی یا الکتریکی که قابل اندازه گیری باشند، تبدیل می کنند.

فشاری که در سیستم وجود دارد، ناشی از دو منبع فشار استاتیک (ناشی از وزن مولکول های هوا در محل اندازه گیری فشار است) و فشار دینامیکی ( که مربوط به حرکت نسبی است) می باشد.

گیج های فشار که وظیفه اندازه گیری فشار را برعهده دارند معمولا در محل مورد نظر برای اندازه گیری و خواندن فشار نصب می شوند.

اندازه صفحه نمایش گیج ها معمولا در سایزهای 160، 100 و 63 میلیمتر با رنگ زمینه سفید می باشد.

جنس بدنه گیج های فشار معمولا چدنی، برنجی، آلومینیوم، استنلس استیل و یا ممکن متناسب با شرایط فرآیندی از جنس های دیگری ساخته شوند.

گیج های فشار علاوه بر مدل عقربه ای بصورت دیجیتالی نیز وجود دارند.

محل اتصال گیج از سمت پشت صفحه گیج و  قسمت پایین گیج و به صورت رزوه ای با دنده های بیرونی می باشد.

کمیت فشار یکی از رایج ترین متغیرهای اندازه گیری در سیستم های کنترل صنعتی می باشد که یکی از این موارد اندازه گیری فشار گاز کربن دی اکسید می باشد.

مانومتر co2 ، گازی بی رنگ، ترش  مزه با بوی تند است.

یکی از مهمترین گازهای گلخانه ای است که به گرم شدن کره زمین مرتبط است ، اما خود جزئی از جو زمین است (حدود 3 واحد در 10000) ، که در احتراق مواد حاوی کربن ، در تخمیر و تنفس حیوانات و در فتوسنتز توسط گیاهان  و کربوهیدراتها وجود دارد.

وجود گاز در اتمسفر مقداری از انرژی تابشی دریافت شده از زمین را به فضا باز می گرداند و به این ترتیب اثر گلخانه ای ایجاد می کند.

از نظر صنعتی ، این ماده برای بسیاری از کاربردهای متنوع از جمله به عنوان محصول جانبی تهیه هیدروژن برای سنتز آمونیاک ، از لیمکیلن ها و سایر منابع و از رایج ترین گازها برای فشار گاز در سیستم های نیوماتیکی  مورد استفاده قرار می گیرد.

  در کارخانجات تولید نوشیدنی های گازدار باید مقدار CO2 را تنظیم کنند.

نوشیدنی های گازدار را می توان بین دو مقدار از  4 PSI تا PSI 14 تحت فشار قرار داد ، اما اصولا  بین 5 تا 12 PSI دارای نتیجه بهتری می باشد.

در نوشیدنی های گازدار هرچه قطر داخلی ظرف  بزرگتر باشد ، فشار بیشتری برای فشار نوشیدنی باید استفاده شود.

هرچه سردتر باشد ، فشار بیشتری نیز می توانید استفاده کنید.

فشار زیاد و درجه حرارت بالا باعث می شود کف اضافی حاصل شود.

برای انجام این فرآیند از کپسول گاز فشار را به سیال می دهند.

سیلندر گاز دارای شیر جهت باز یا بسته شدن گاز هستند و مخلوط CO2 یا CO2 / نیتروژن را به سیستم هایی که نیاز به منبع فشار گاز دارند، وارد می کنند.

  رگلاتور CO2 فشار را از سیلندر گاز (منبع فشار بالا) به شیر اتصال دهنده متصل به سوپاپ در شیر (فشار کم) که در آن فشار مورد نیازکه باید اعمال، تنظیم می شود.

یک رگلاتور گاز حاوی یک پیچ یا دستگیره تنظیم دستی برای تنظیم میزان فشار وارد شده به توپی است.

رگلاتور گاز با عملکرد مناسب برای حفظ سطح CO2 در سیال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، فشار بیش از حد گاز CO2 ممکن است CO2 را به سیال اضافه کند و باعث ایجاد مشکلات در فوم ایجادی شود و فشار کم گاز CO2 نیز ممکن است باعث شود CO2 از سیال آزاد شود.

  Tags پرشر گیج co2 گیج فشار co2 مانومتر co2 8 واحد درجه حرارت که ممکن است آنها را بشناسید یا ممکن است آنها را … نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت دما سطح فلومتر فشار  

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map