طراحی سایت ماهی های خوراکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت ماهی های خوراکی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت تن ماهی، برای اقلام غذایی که به واسطه برخوداری ایران از آبهای آزاد، دریاها، دریاچه ها، رودخانه و سدهای بزرگ، ظرفیت بی نظیری در این زمینه داراست موجب می شود تا طیف وسیع تری از مشتریان کلان یا خرد بتوانند نیازهای مصرفی، تجاری، و صادراتی خود را از این طریق تأمین نمایند و جهت معرفی محصولات خود در زمینه صادرات سعی می کنند از شرکت های طراحی سایت در تهران کمک گرفته و سایت های خود را طراحی نمایند.

به عنوان مثال، تن ماهی تحفه، کلیکا، صیدانه، طبیعت، هانی، شیلانه، اویلا، فامیلا، آلیش، مجید، ماوی، گوشتین، پیک، ایکیکا، دلپذیر و سالی از جمله برندهایی هستند که در وزنهای 100 تا 230 گرم و با دامنه ای از قیمت های بین 6 تا 15 هزار تومان، باعث مشکلاتی در انتخاب نهایی مشتریانی می شوند که به فروشگاههای فیزیکی مراجعه می کنند.

این قبیل مشکلات را می توان با طراحی سایت تن ماهی به بعضا به آن "تون ماهی" هم می گویند، از طریق اطلاعات جامعی در مورد هر محصول رفع نمود.

از جمله اطلاعاتی که مشتریان را در زمینه خرید ترغیب می کند می توان به قیمت تون ماهی، وزن تن ماهی، نوع روغن استفاده شده، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء آن اشاره کرد.

ماهی تن، منبع غنی پروتئین و برخی از مهم ترین موادهای معدنی چون سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و ویتامین های B3، B1 و B6 می باشد.

علاوه بر این، ماهی تن یا تن ماهی مثل تمام ماهی ها و دیگر آبزیان خوراکی دریایی، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است.

در مورد خواص بی نظیر امگا 3 نیز، ارتقا سرعت بهبود بیماران قلبی، درمان بیماری و التهابات پوستی و دیابت نوع دوم، شاخص ترین موارد است.

تن ماهی همچنین برای بهبود عملکرد مغزی برای افرادی که نیاز به تمرکز بالا دارند، مثل دانش آموزان یا دیگر افرادی که فعالیت های ذهنی بالا دارند توصیه می شود.

مجموع فواید اشاره شده در مورد تن ماهی باعث شده که میزان مصرف آن در بین خانواده های ایرانی افزایش پیدا کند.

در این میان طراحی سایت تن ماهی دقیقا می تواند از برخی ویژگی های خاص این حوزه بهره برداری کند.

در ادامه در مورد این ویژگی ها و ارتباط آن با استفاده از فضای مجازی بحث خواهیم کرد.

مهم ترین مساله ای که در مورد تن ماهی مطرح است، تاریخ انقضای نسبتا پائین آن است، در واقع تازگی تن ماهی مهم ترین اصل آن است.

این مساله باعث شده که برخی افراد به خاطر عدم اطمینان از تاریخ تولید و شرایط نگهداری تن ماهی (شرایط نگهداری نامناسب می تواند به فساد زودتر تن ماهی منتهی شود) از خرید و مصرف آن منصرف می شوند.

طراحی سایت تن ماهی، از پتانسیل رفع این مشکل برخوردار است.

در واقع، یک سایت این امکان را حاصل می کند تا با ارائه محصولات تازه تولید شده و با معرفی آن به مشتریان (بواسطه تصاویر و دیگر امکانات)، اطمینان مشتری را به خرید جلب کند.

به هر حال، با وجود سایت، نیاز به واسطه ها کاهش پیدا کرده و مشتریان خرد و کلان با سهولت بیشتری می توانند به محصول دسترسی پیدا کنند و در این حالت دیگر نیازی به انبار کردن چند مرحله ای تن ماهی وجود نخواهد داشت.

در توضیحات بالا، در مورد خواص تن ماهی و به طور کلی آبزیان خوراکی دریایی بحث شد، اما با تمام این اوصاف، مصرف ماهی و فرآورده های آبزی در ایران بسیار پائین است.

میزان مصرف سرانه ماهی در دنیا، 20 کیلوگرم بوده است، در حالی که در ایران این میزان 10.

6 کیلوگرم است.

عمده دلیل این مصرف پائین به خاطر عدم آگاهی نسبت به فواید ماهی و دیگر آبزیان خوراکی دریایی است.

طراحی سایت تن ماهی، غیر از عرضه و نمایش محصولات، تاریخ تولید و انقضا، و دیگر امکانات مربوطه، می تواند توضیحاتی این چنینی را در مورد محصول و خواص آن به مشتریان و کاربران ارائه دهد و به این ترتیب غیر از ارائه اطلاعات مناسب، مشتریان و کاربران را ترغیب و تشویق به خرید کند.

دیگر مزیت برخورداری از طراحی سایت تن ماهی، امکان ارتباط با طیف وسیع تری از مشتریان کلان در نقاط مختلف کشور است.

عرضه تن ماهی در سوپرمارکت ها، فروشگاه های خرد و فروشگاه های بزرگی که اخیرا راه اندازی شده اند انجام می شود.

به این ترتیب، تقریباً در هر نقطه ی جغرافیایی از ایران و در هر شهری، و محله ای مشتریان این محصول وجود دارند.

طراحی سایت تن ماهی می تواند به یک نقطه مرجع برای دریافت تقاضا و تامین سفارش ها در این حوزه تبدیل شود.

امکاناتی که در این ارتباط ، فضای مجازی و سایت حاصل می کند متنوع و گسترده است، مثلا ارائه تخفیف برای خریداران دائمی و دیگر امکانات و فرصت ها برای ارتقا فروش و عرضه.

به طور کلی، مزایای استفاده از فضای مجازی و سایت، صرفاً محدود به موارد فوق نمی شود.

در واقع امکانات فضای مجازی، و پتانسیل های این حوزه جدید برای معرفی و عرضه محصول بی نهایت و بدون حد و مرز است.

دسترسی افراد مختلف به فضای مجازی یعنی یک بازار جدید، و عدم حضور در این بازار به تنهایی می تواند یک نقص باشد.

طراحی سایت تن ماهی نیز با توجه به مزایای مختلف و گستردگی استفاده و مصرف آن، از امکان موفقیت بالایی برخوردار است که البته در این میان طراحی مناسب و حرفه ای سایت شرط اول و لازم است.

شرکت طراحی سایت سیماگر از جمله شرکت هایی که با تحلیل و آنالیز داده های شرکت ها، طراحی اختصاصی گرافیکی و کد نویسی با آخرین تکنولوژی ها به طراحی سایت مورد نیاز هر شرکت بصورت اختصاصی می پردازد.

این شرکت پس از طراحی وب سایت برای پشتیبانی سایت ها اقدام نموده و می تواند سالها پشتیبانی های لازم را ارائه داده و در صورت نیاز شرکت ها بروز رسانی سایت ها را نیز در دستور کار خویش قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (سیماگر) می باشد.

معرفی مدیران | استخدام در سیماگر | گالری عکس | گالری فیلم | آرشیو اخبار | آرشیو مقالات | وبلاگ | نقشه سایت | قوانین و مقررات | حریم خصوصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map