طراحی سایت مشاوره سازه هاي آب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مشاوره سازه هاي آب کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت سازه های آبی مفتخر است که در آستانه ربع قرن فعالیت خود م سئو ل ساخت و اجراء چندین پروژه مهم و بزرگ در زمینه تصفیه و انتقال آب شرب در ایران بوده است.

با کمک بیش از 100 نفر مهندسین متخصص- تکنسینهای کار آمد و اجراء همزمان شش پروژه – شرکت سازه های آبی بعنوان یکی از شرکت های پیمانکاری شاخص در صنعت تصفیه و خطوط انتقال آب در ایران شناخته شده می باشد.

با این حال این شرکت در تلاش است با سازماندهی و همسو کردن فعالیتهای خود به یک شرکت شاخص در فعالیت های عمرانی نه تنها در ایران بلکه در منطقه تبدیل شود.

به همین منظور و با نگرش نو و مجهز شدن به تجهیزات عصر اطلاعات و استفاده بهینه و موثر از منابع و امکانات بالقوه و با الگو قرار دادن نظام مدیریت کیفی مبتنی بر استاندارد ایزو 9001 سعی در ادای وظایف حرفه ای محول شده از طرف کارفرمایان خود دارد.

ارتقإ استانداردهای شرکت و صدور خدمات فنی و مهندسی به از خارج کشور از اهداف عمده شرکت سازه های آبی بوده که اینجانب اطمینان دارم با تعهد و کوشش همکاران به آن نایل شویم.

ناصر ژیانی هروان Membership Certificate گواهی نامه عضویت گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری فروشگاه سازه های آبی بعنوان یکی از بزرگترین مرکز پخش محصولات معماری و عمران تا کنون مجموعه های مختلفی از نقشه های معماری مسکونی ، ویلایی و آپارتمانی را جمع آوری و به علاقه مندان عرضه می کند .

دفتر مرکزی :  تهران  شهرک قدس (غرب) - خیابان فلامک شمالی  نبش خیابان 23 پلاک 1526  شرکت سازه های آبی   تلفن : (+98) 021 880 770 77   (+98) 021 880 770 78          (+98) 021 880 770 79         فکس : (+98) 021 880 904 66 پست الکترونیکی: سیماگر.

com شرکت سازه های آی از بدو تأسیس در سال 1363 در زمینه های مختلف صنعت آب فعالیت داشته و یکی از پیشگامان اجرای پروژه های بزرگ آبرسانی در ایران می باشد.

این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و همچنین استفاده از نرم افزار ها و سخت افزارهای مناسب و انواع تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین با ظرفیت های مختلف تجربیات گرانبهائی در اجرای پروژه های مختلف کسب نموده است.

شرکت سازه های آبی در زمینه طراحی ، تأمین تجهیزات ، ساخت ، نصب و راه اندازی پروزه های ذیل فعالیت دارد: ·         تصفیه خانه های بزرگ آب و فاضلاب ، تأسیسات آب شیرین کن.

·         خطوط انتقال و ایستگاه های  پمپاژ.

·         سد و کانال های اصلی آب بر.

·         پروژه های صنعتی.

صلاحیت این شرکت از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برابر پایه یک آب و پایه یک تأسیسات و تجهیزات بالاترین رتبه ارزیابی شده است.

از پروژه های انجام شده و در دست اجراء می توان به موارد ذیل اشاره نمود: ·         تصفیه خانه آب شهر قم به ظرفیت 3/2 متر مکعب بر ثانیه ·         خط انتقال آب از طالقان به رباط کریم ·         خط انتقال آب از سد کمال صالح به اراک ·         تصفیه خانه سوم آب مشهد به ظرفیت 6 متر مکعب در ثانیه ·         خط انتقال آب از سد دوستی به مشهد ·         پمپاژ شماره یک دشت گلفرج جلفا به ظرفیت 6 متر مکعب در ثانیه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map