طراحی سایت محصولات کوارتز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت محصولات کوارتز در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه شرکت های زیادی در زمینه های کورین ، کوارتز ، کابینت و سنگ های طبیعی فعالیت دارند .

شرکت سام استون یکی از شرکت هایی است که در این زمینه بیش از ۱۰ سال سابقه مجرب دارد .

این شرکت با استفاده از متخصصین جهت کابینت ، کورین،کوارتز و سنگ طبیعی اجرا و نصب پروژه ها در خدمت شما عزیزان است .

کورین یک نام تجاری است، این اصطلاح معمولا به معنی یک سطح جامد است، که با میزان بالایی از پلیمر تشکیل شده است.

کورین یک ماده ساختمانی است که از ۳۳٪ پلیمر مصنوعی و ۶۶٪ مواد معدنی طبیعی ساخته شده است، این سنگ مصنوعی با قیمت پایین تر از کوارتز و با کیفیت خوب بسیار مورد توجه مشتریان است.

سنگ مصنوعی کورین تحت نام های تجاری مختلف در بازار موجود می باشد که برند هایی مانند  ال جی یا همان های مکس،  سامسونگ و  هانکس از برندهای محبوب کره ای هستند و برندهای ایرانی که دارای سمپل های اورانوس و میسی و نیکا و  آتیستون که از برندهای معتبر ایرانی هستند و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهند.

در مقابل، سنگ کوارتز از ۹۳٪ مواد طبیعی و  ۷ درصد رنگدانه ها و پیوندهای رزین تشکیل شده است.

به همین دلیل  کوارتز مهندسی نیز نامیده می شود.

سنگ کوارتز نیز تحت نام های تجاری مختلف در بازار موجود است.

سایلستون یکی از برند های معروف کوارتز است که محصول کشور اسپانیا می باشد.

کوارتز سایلستون در بیش از ۷۰ رنگ و طرح تولید میشود.

از دیگر برند ها کوارتز توتم است که محصول شرکت فلات سنگ آسیا از تولیدکنندگان ایرانی است که دارای کیفیت مطلوبی نیز میباشد.

از بحث معرفی تولید کنندگان که بگذریم، باید یاد آورد شویم که  این دو متریال برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به شرایط می توانند انتخاب شوند.

در ادامه ویژگی های این دو سنگ را از جهات مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

مجموعه سام استون با بهره گیری ۱ دهه تجربه ، دی بی لاکچری و مها دیزاین در زمینه طراحی، نظارت و اجرا آغاز نمود و همواره با کوشش فراوان در طی این سال ها، متناسب با نیازها و پیشرفت جامع حرکت کرده ایم و با کسب تجربیات مختلف در زمینه های متنوع اعم از معماری غربی، شرقی، کلاسیک، مدرن و غیره با هدف ایجاد تعادل بین استانداردها و سلایق مشتریان عزیز ضمن رعایت اصول مهندسی و حفظ کیفیت در تمامی مراحل از شروع تا پایان و تحویل پروژه را طی مسیر کرده ایم.

مهمترین هدف مجموعه ما ایجاد فضای دلخواه و رویایی برای مشتریان محترم بوده است و سعی کرده ایم سنگینی بار اعتماد شما را با تلاش و وسواس بسیار پاسخ دهیم و خدا را شاکریم که تا به حال به آن مهم دست یافته ایم.

تلفن: 0912-8238263 021 تلفن همراه : 0912-8238263 آدرس : تهران ، اقدسیه ، خیابان موحد دانش آدرس اینستاگرام : sam_stoone

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map