طراحی سایت نصب دزدگير و لوازم برقي خودرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت نصب دزدگير و لوازم برقي خودرو داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش نصب دزدگیر خودرو یکی از رشته‌های پر طرفدار و پر درآمد نصب و راه اندازی می‌باشد.

آموزش نحوه سیم کشی دزدگیر، آموزش نصب صحیح آژیر، آموزش نصب GPS و رهیاب روی انواع ماشین و .

.

.

از جمله مباحث مطرح شده در دوره آموزش نحوه نصب دزدگیر ماشین مجتمع فنی برق می‌باشد.

مجتمع فنی برق در تلاش است تا این دوره تخصصی را در بالاترین سطح کیفیت و زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص حوزه نصب دزدگیر ماشین برگزار نماید.

آموزش نصب دزدگیر خودرو پراید، آموزش نصب دزدگیر ماشین 206 و .

.

از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره می‌باشد.

آموزش کاملا عملی تجدید دوره در صورت عدم یادگیری پشتیبانی نامحدود برگزاری کلاس های آخر هفته مجوز از سازمان فنی و حرفه ای نماد اعتماد الکترونیک خوابگاه برای هنرجویان تضمین بازگشت وجه پیش ثبت نام پشتیبـانی ویـژه مشاوره بازاریابی نمایش تمام سرفصل ها لطفا شماره تماس را بدرستی وارد کنیدبه خوابگاه نیاز دارم.

دوره های مرتبط با این رشته: آموزش نصب دزدگیر خودروآموزش نصب ضبط و باندآموزش تعمیرات ایسیوآموزش برق خودرو دوره آموزش روش نصب دزدگیر ماشین دوره‌ای بسیار کاربردی می‌باشد.

این دوره شامل آموزش نصب دزدگیرهای تصویری و معمولی می‌باشد.

در این دوره آموزشی با اصول کامل نصب دزدگیر به همراه روش نصب تجهیزات جانبی آن بر روی انواع خودروها آشنا می‌شوید.

سیم کشی انواع ماشین‌های سواری خارجی و داخلی، پیدا کردن سیم‌ها، روش عبور دادن سیم برای صندوق، رله برای قطع برق اتومبیل و نصب صحیح آژیر، نصب شیشه بالابر، آشنایی با انواع سنسور ها و .

.

.

از جمله دیگر مباحت این دوره آموزشی می‌باشد که در فیلم آموزش نصب دزدگیر ماشین مشاهده می‌کنید.

دزدگیر خودرو جهت ایجاد امنیت خودرو استفاده می شود.

توجه به رشد روز افزون استفاده از خودرو شخصی و افزایش قیمت خودرو ،حفظ امنیت خودرو و لوازم داخلی آن و مجهز کردن خودرو به سیستم های امنیتی و حفاظتی امری بدیهی است در نتیجه نصب دزدگیر خودرو زمینه اشتغال بسیاری را فراهم می آورد و بازار کار این دوره بسیار گرم می باشد و هنرجویان بعد از گذراندن این دوره به راحتی می توانند در این بازار موفق شوند.

برای ورود به بازار نصب دزدگیر خودرو می توانید : تماس با ما آموزش برق خودرو درجه ۱ 2900000 آموزش برق خودرو درجه 2 1900000 آموزش نصب ضبط و باند خودرو 600000 ۱- آیا پس از پایان دوره آموزش نصب دزدگیر خودرو مدرک معتبر صادر می شود؟ پاسخ: بله پس از اتمام دوره مدرک آموزشگاه به صورت رایگان صادر می شود.

۲-منظور از تضمینی بودن دوره نصب دزدگیر خودرو چیست؟ پاسخ: یعنی در صورت عدم یادگیری شما می توانید به صورت رایگان در دوره بعدی شرکت کنید.

۳-چه تایمی بعد از ثبت نام دوره شروع می شود؟ پاسخ:حداکثر بعد از دو هفته بعد از پیش ثبت نام دوره شروع می شود.

۴-چرا بهتر است کارآموزان دوره آموزشی نصب دزدگیر خودرو را در آموزشگاه فنی برق بگذرانند؟ پاسخ: زیرا آموزشگاه فنی برق از تخصصی ترین مراکز آموزشی در زمینه آموزش های فنی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد و از ویژگی آن : ارائه پکیج کامل آموزشی در پایان دوره هاارائه خوابگاه نزدیک به محل آموزشگاه دارای کادر آموزشی متخصص و مجرب پشتیبانی نامحدود هنرجویان بعد از اتمام دوره توسط اساتیدارائه جزوه و فایل آموزشی دوره مربوطه مشاوره و راهنمایی در زمینه راه اندازی شغلدسترسی آسان به آموزشگاه توسط وسایل نقلیه عمومی ۵-چگونه افراد شاغل می توانند در دوره نصب دزدگیر خودرو شرکت کنند؟ پاسخ : افراد شاغل می توانند دوره آموزشی نصب دزدگیر خودرو را در روزهای تعطیل و آخر هفته با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی شرکت کنند.

۶-آیا آموزشگاه فنی برق شرایط پذیرش کارآموزان شهرستانی را دارد؟ پاسخ : بله ، کارآموزان شهرستانی می توانند دوره آموزشی مدنظر را به درخواست خود در پایان هفته و حتی در طول هفته به صورت فشرده بگذرانند و همچنین در صورت نیاز به خوابگاه های اطراف آموزشگاه معرفی می شوند.

۷-آیا در پایان دوره نصب دزدگیر خودرو می توان وارد بازار کار شد؟ پاسخ: بله با توجه به این که سرفصل های آموزشی این دوره مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است و پس از اتمام دوره کارآموزان می توانند با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

1- آیا نصب دزدگیر های تصویری آموزش داده می شود؟ پاسخ : بله به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.

2- آیا دوره آموزش نصب دزدگیر خودرو مولتی پلکس هم داخل این دوره هست یا خیر؟ پاسخ : پاسخ: خیر دوره مولتی پلکس بصورت جدا هست و جزو سرفصل های این دوره نمی باشد.

3- آیا آموزش نصب دزدگیر خودرو بر روی خودرو می باشد؟ پاسخ :خیر به علت محدودیت فضا آموزش بر روی ماکت های شبیه سازی شده می باشد.

4- برای کارآموزان شهرستان دوره ی فشرده هم دارید؟ پاسخ : بله برای شما کارآموزان محترمی که از شهرستان تشریف میارید دوره های فشرده ی دو روزه داریم.

5-آیا استاد ها خودشان کارشان همین است یا همه مطالب را تئوری یاد می دهند؟ پاسخ : پاسخ : ایشون کار خودشون نصب دزدگیر و ضبط و باند هست به همین خاطر تمام آموزش بصورت عملی بوده و با توجه به نیاز بازار کار.

6-قفل مرکزی داخل این دوره هست؟ و آیا سیم کشی روی ماشین انجام می شود؟ پاسخ : بله آموزش قفل مرکزی هم بصورت کامل هست،خیر کارتون روی پنل داخل کارگاه انجام میشه.

اقامتگاه سرزمین خورشید :بلوار کشاورز نرسیده به جمالزاده سمت غرب نبش کوچه سهیل پلاک 1 طبقه اول تا پنجم اقامتگاه سالار : خیابان فرصت شیرازی بعد از تقاطع جمالزاده پلاک 26 اقامتگاه حدیقمیدان انقلاب کارگرشمالی کوچه رستم اقامتگاه البرز:میدان انقلاب کارگرشمالی کوچه رستم اقامتگاه گل، میدان انقلاب کارگرشمالی کوچه رستم شماره تماس فنی برق: ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ کارشناس فنی برق، آماده مشاوره رایگان تماس مستقیم ۰۲۱-۶۶۱۲۱۰۲۹ یا شماره تماس خود را وارد کنید ما با شما تماس می گیریم لطفا شماره تماس را بدرستی واردکنید شهریه:۲.

۱۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره:مهندس علیخانی تناوب دوره:هفته ای یک بار شهریه: ۱.

۴۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره: مهندس داستانپور تناوب دوره:هفته ای یک بار شهریه: ۲.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره:مهندس هاشمی تناوب دوره:هفته ای یک بار شهریه: ۱.

۰۰۰.

۰۰۰ تومان مدرس دوره:مهندس عشایری تناوب دوره:هفته ای یک بار مجتمع آموزشی فنی برق تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهار راه فرصت شیرازی نبش کوچه مستعلی، پلاک 2، طبقه اول ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹۰۹۳۶-۹۰۵۱۲۲۶ info[at]fannibargh[dot]com مسیریابی : .

تمامی حقوق این درگاه اینترنتی متعلق به موسسه آموزشی فنی برق می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map