طراحی سایت وسایل ارتوپدي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت وسایل ارتوپدي شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارتوپدی فنی، یکی از زیرشاخه‌های پزشکی است که هدف اصلی آن ساخت محصولات ارتوپدی فنی با نام ارتز و پروتز است.

این محصولات جهت بهبود عملکرد و زندگی افرادی که با عوارض قطع عضو یا مشکلات ساختاری اندام‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند طراحی شده اند.

آن دسته از محصولات ارتوپدی فنی که تحت عنوان ارتز شناخته می‌شوند، هدف اصلی‌شان بهبود کارآیی اندام بدن است.

اما دسته دیگر از محصولات ارتوپدی فنی که در گروه پروتزها ، جا دارند جایگزین مناسبی برای عضوهای از دست رفته بیمار می‌باشند.

پزشکانی که در حوزه ارتوپدی فنی تخصص دارند، می‌توانند با طراحی و ساخت انواع محصولات ارتوپدی فنی عملکرد و ساختار سیستم عصبی عضلات و اسکلت آسیب دیده را تغییر و یا اصلاح کنند.

کارشناس ارتوپد فنی، با تشخیص مشکل اصلی در مراحل اولیه، راهکار مناسب را به بیمار پیشنهاد کرده و در نتیجه به افزایش تحرک و استقلال وی کمک می‌کند.

در طی استفاده از انواع تجهیزات ارتوپدی، متخصص ارتوپد فنی باید میزان پیشرفت و نحوه عملکرد بیمار را تحت نظر قرار دهد تا میزان اثرگذاری در بهبود کیفیت زندگی وی مشخص گردد.

سنرست با بهره‌مندی از برترین متخصصین در حوزه طراحی و ساخت  تجهیزات ارتز و پروتز همواره در تلاش است که مشکلات جسمانی افرادی که از نقص عضو و یا نقص در ساختار اندام رنج می‌برند را  به بهترین شکل ممکن مرتفع نماید.

طراحی محصولات ارتوپدی و ساخت هر یک از آنها، همواره یکی از اهداف دولت در راستای خودکفایی هرچه بیشتر بوده است.

شرکت سنرست، مفتخر است که در حال گام برداشتن در مسیر این مهم می‌باشد.

سنرست با برخورداری از بهترین نیروهای متخصص در زمینه طراحی محصولات ارتوپدی ایرانی، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم ارتوپدی در نظر گرفته می‌شود.

چرا که علاوه بر رفع نیاز مخاطبان ایرانی، قادر به صادرات محصولات ارتوپدی به بسیاری از کشورهای خارجی نیز می‌باشد.

ساخت تجهیزات ارتوپدی با توجه به نیاز گسترده مردم، یکی از چالش های بزرگ در حوزه پزشکی محسوب می‌شود.

که خوشبختانه با استفاده از استعداد جوانان ایرانی در حال حل شدن است.

متخصصینی که در حوزه ساخت تجهیزات ارتوپدی شرکت سنرست در حال فعالیت هستند، قبل از اقدام جهت طراحی محصولات ارتوپدی، ابتدا برآوردی از نیاز و مشکل بیمار انجام می‌دهند و راستای انجام معاینه و ارزیابی بیمار، از جدیدترین و دقیق‌ترین تجهیزات پزشکی استفاده می‌گردد.

بعد از آنکه مشکل فرد به طور کامل شناسایی و بررسی شد، بهترین راه حل جهت درمان به وی پیشنهاد داده می‌شود.

در نهایت، طراحی محصول مورد نیاز برای وی، آغاز می‌شود.

طراحی محصولات ارتوپدی که توسط متخصصین ما انجام می‌شود، کاملا بر اساس نیاز بیمار و منبطق بر سایر اعضای بدن وی می‌باشد.

با توجه به اینکه طراحی انجام شده بر اساس استانداردهای جهانی می‌باشد، کلیه محصولات ساخته شده توسط کمپانی سنرست، شامل سال گارانتی می‌باشند.

طراحی و تولید انواع ارتوز اندام تحتانی، ارتوز اندام فوقانی، ارتوز ستون فقرات با کیفیت بسیار بالا و تحویل سریع طراحی و تولید انواع پروتز اندام تحتانی، پروتز اندام فوقانی، پروتز زیبایی با کیفیت بسیار بالا و تحویل سریع طراحی و تولید انواع کفش طبی، صندل طبی و کفی طبی برای درمان و بهبود انواع اختلالات حرکتی با قیمت مناسب و طراحی ویژه امروزه کسانی که چه در ابتدای شروع زندگی و چه در طول آن دچار انواع مشکلات فیزیکی شده‌اند، می‌توانند با استفاده از خرید اینترنتی محصولات ارتوپدی به راحتی به آنچه که برای بهبود کیفیت زندگیشان نیاز دارند، دست پیدا کنند.

شرکت سنرست نیز، با در نظر داشتن راحتی افراد هنگام خرید این گونه تجهیزات پزشکی، بخش فروش اینترنتی محصولات ارتوپدی و کفی طبی  خود را به عنوان یک تولید کننده لوازم ارتوپدی در ایران، آغاز کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت، لیستی از محصولات ارتوپدی که توسط شرکت تولید می‌شوند، را مشاهده نمایید.

.

در هر بخش توضیحی از ویژگی‌های محصول در اختیارتان قرار داده شده است.

به این ترتیب می‌توانید با آگاهی کامل نسبت به قابلیت‌های محصول، خریدتان را انجام دهید.

لازم به ذکر است در تمامی خریدهای اینترنتی محصولات ارتوپدی مجموعه سنرست، گارانتی معتبری دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، با وجود کیفیت بالایی که تمامی محصولات این شرکت دارا می‌باشند، جایی برای نگرانی در مورد قیمت این محصولات وجود ندارد.

چرا که هدف اصلی ما، رفع نیاز تمامی افرادی است که به نوعی با استفاده از محصولات ارتوپدی زندگی بهتری خواهند داشت.

کارشناس ارشد ارتز مسئول واحد طراحی مدیرعامل مدیر فروش و بازرگانی کارشناس ارتوپدی فنی اگر برای انتخاب محصولات به مشورت نیاز دارید و یا برای درمان بیماری خود هرگونه سوالی دارید می توانید با شماره روبرو تماس بگیرد.

مشاوران متخصص و با تجربه ما در ساعات کاری آماده ارایه خدمت و مشاوره به شما عزیزان هستند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map