طراحی سایت ابزار ارتوپدي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ابزار ارتوپدي کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا در زمینه تولید انواع ایمپلنت های ارتوپدی در کشور مشغول به فعالیت است.

در حال حاضر از تولیدات این شرکت می توان محصولات زیر را نام برد: کارخانه ابزار پزشکی اسوه آسیا در حال حاضر در فضایی به مساحت 13000 متر مربع و با در اختیار داشتن بیش از 170 دستگاه ماشین آلات صنعتی بصورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری مشغول کار است و توانسته است برای 180 نفر نیروی متخصص و فارغ التحصیلان دانشگاهی بطور مستقیم و 1000 نفر بطور غیر مستقیم اشتغال زایی داشته باشد.

طراحی سایت شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا به طور کامل توسط تیم دهکده وب انجام شده است.

ما در طراحی سایت شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا تمرکز زیادی بر روی برندسازی این شرکت از طریق وبسایت داشته ایم و سعی کردیم تا سایتی متفاوت و زیبا طراحی کنیم که در ذهن مخاطب باقی بماند.

لذا رنگ بندی و جلوه های ویژه ای برای طراحی سایت این شرکت به کار گرفتیم که که نماد زیبایی و اقتدار شرکت را به خوبی منتقل میکند.

در طراحی صفحه اصلی سایت تماما از تکنولوژی Ajax استفاده کردیم که نمونه های آن را قبلا ندیده اید.

جلوه ای بسیار جذاب و شکیل که قطعا از دیدن آن لذت خواهید برد و جذب زیبایی آن خواهید شد.

با توجه به اینکه این شرکت با کشورهای دیگر نیز در ارتباط است و با آنها همکاری دارد و برای خارج از کشور نیز محصولاتی صادر میکند، طراحی سایت شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا به صورت 4 زبانه با زبان های فارسی، روسی، انگلیسی و عربی انجام گرفته است.

همچنین فروشگاه آنلاین سایت را نیز طراحی کردیم که به طور همزمان فروش انلاین در دو کشور ایران و روسیه را تحت پوشش قرار میدهد.

شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا دارای محصولات بسیار متنوعی در دسته بندی های مختلف میباشد.

لذا برای صفحه محصولات این شرکت از تکنولوژی ajax برای دسته بندی و نمایش محصولات استفاده نمودیم.

برای مدیریت محتوای سایت نیز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کردیم که از قدرت بسیار بالا و پنل کاربردی کاملی برخوردار میباشد.

  از جناب دکتر محمود استیری برای انتخاب مجموعه دهکده وب به عنوان تیم طراح سایت این شرکت بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم که طراحی سایت شرکت مورد رضایت ایشان بوده باشد.

  دهکده وب : ارائه دهنده خدمات طراحی سایت به صورت حرفه ای و هوشمندانه   طراحی سایت طلاجویان توسط دهکده وب و به سفارش مدیریت این مجموعه جهت مشاوره و فروش دستگاه های فلزیاب تصویری به انجام رسیده است.

در این سایت به معرفی بهترین دستگاه های فلزیاب پرداخته شده است که توسط این شرکت به فروش میرسد.

این دستگاه ها عموما با نام طلایاب و گنج یاب نیز شناخته […] سایت های شخصی برای نمایش نمونه کارها و معرفی شخص به کار میرود.

شما میتوانید یک سایت شخصی داشته باشید تا رزومه و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید تا کاربران از طریق سایت با شما تماس بگیریند و از خدماتی که ارائه میکنید استفاده کنند.

سایت های شخصی معمولا محتوای کمی دارند […] وبسایت راست چین ساز در زمینه توسعه قالب های وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا فعالیت دارد و با برخی تیم های فعال در وبسایت تم فارست نیز همکاری هایی برقرار نموده است.

طراحی سایت راست چین ساز توسط تیم دهکده وب انجام شده است.

ما در طراحی سایت راست چین ساز از سیستم مدیریت محتوای […] وب سایت هایر فارس یکی از پروژه هایی بود که توسط شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب انجام شد .

کلینیک هایر فارس در زمینه ی پیوند و کاشت مو فعالیت می کند .

طراحی سایت هایر فارس با زبان عربی است .

فونت نوشتاری استفاده شده در این وب سایت، فونت کوفی […] دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید! تصویر امنیتی * برای کسب موفقیت در کسب و کار خود نیاز به دیده شدن دارید! ما به شما کمک میکنیم تا در جمع میلیون ها نفر بدرخشید! 051 3894 5808 0915 435 6018 مشهد، بلوار معلم، بین معلم 59 و 61، پلاک 123

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map