طراحی سایت پشته بند

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پشته بند کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضویت در خبرنامه با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ در سالهای گذشته ، تفاوت مشخصی میان طراح وب سایت و برنامه نویس وب سایت وجود داشت .

اما کسانی هم بودند که هم طراحی و هم برنامه نویسی وب سایت را انجام می دادند ، که البته تعدادشان کم بود .

اما ، زمانه تغییر کرده .

امروزه ، خیلی از طراحان وب سایت خود را مجهز به دانش برنامه نویسی کرده اند و مسوولیت انجام برنامه نویسی وب سایت را نیز بر عهده گرفته اند .

لازم به یادآوری نیست که این دوره ، بهترین زمان برای مجهز شدن به مهارت های جدید و موثر در کار ساخت وب سایت مانند مهارت برنامه نویسی وب است زیرا بخواهید یا نخواهید بازار امروز از شما به عنوان طراح وب سایت انتظار دارد دانش برنامه نویسی داشته باشید و یا حتی مسوولیت کدنویسی سایت را بر عهده بگیرید،پس طراحانی موفقند که خود را با این انتظار بازار همراه کنند.

یک طراح وب سایت همه کاره ، شخصی با چندین قابلیت متفاوت (cross-disciplinary) است که میتواند پروژه ساخت وب سایت را شخصا انجام دهد .

طراح وب سایت همه کاره ، به همه امور رسیدگی می کند که شامل ساخت شکل نهایی وب سایت ، برنامه نویسی هسته وب سایت یا برنامه نویسی بک اند (back-end development) ، برنامه نویسی سمت سرور (back-end server development) و خیلی چیزهای دیگر است .

البته همه این کارها در کنار وظیفه اصلیش ، یعنی مشارکت در دیزاین وب سایت است .

" طراحی و کدزنی ، دو مهارت کاملا مجزاست که مربوط به دو منطقه متفاوت مغز است .

نیمکره راست مغز مسوول خلاقیت و امور دیداری است در حالیکه نیمکره سمت چپ به اموری مانند ساختارهای منطقی و سازماندهی می پردازد .

طراحان کسانی هستند که بیشتر از نیمکره سمت چپ مغز استفاده می کنند در صورتی که برنامه نویسان نیمکره راست مغزشان فعالتر است .

بنابراین معتقدم ، تعداد کمی طراح همه کاره با کیفیت وجود دارد.

" ادوارد چانگ " من کسی را از یادگیری کدنویسی ناامید نمی کنم .

حتی چند ساعت وقت گذاشتن روی یادگیری اصول زبانهای برنامه نویسی باعث می شود ، دید و مهارت کاربردی پیدا کنید .

یک برنامه نویس ، با مهارت های ناملموس و تجربه خود ، دید متفاوتی نسبت به یک طراح در مورد پروژه ساخت وب سایت دارد ، بنابراین با یاد گرفتن کدنویسی ، میتوانید تعادل خوبی در پروژه بوجود بیاورید .

" الکس کووان " وجود یک طراح همه کاره وب سایت در یک پروژه ساخت وب سایت ، یک موهبت است .

حتی اگر فقط از بخش کوچکی از مهارت هایش استفاده شود.

یک طراح همه کاره بودن بدان معناست که شما قادر به درک تمامی مراحل تولید وب سایت هستید و دیزاینی که برای وب سایت ارائه می کنید نه تنها زیباتر است بلکه با بکار بردن "دید کدنویسی" در آن دیزاین، بهره وری تیم سازنده سایت را نیز افزایش می دهید .

علاوه بر این ، با داشتن آشنایی در تمامی مهارت های مورد نیاز ساخت وب سایت ، می توانید درک مشترکی با تمامی اعضای گروه سازنده سایت داشته باشید .

" کوری لی " همه کاره بودن یعنی متخصص بودن در تمام زمینه های آن کار .

برای همه کاره شدن نیاز به زمان و تلاش فراوانی دارید و خیلی اوقات باید از زمان تفریح خود بزنید .

خب ، اهمیت طراحان وب سایت همه کاره چیست ؟ در وهله اول ، مهارت هایی است که دارند .

عموما طراحان کسانی هستند که کارهای پایه ای پروژه را انجام می دهند مانند : تحقیقات اولیه ، ایجاد وایرفریم ها (wireframes) ، بررسی الگوهای UX (تجربه کاربری) ، ایجاد رابط کاربری (UI) و از همه مهمتر ، اطمینان از اینکه وب سایت در دست ساخت زیبا و دوست داشتنی اما "بی مصرف " نباشد .

" داستین کارترایت " حرف زدن با برنامه نویسان و انتقال مفاهیم طراحی و دیزاین به آنان برای طراحان وب سایت ، کار بسیار بسیار مشکل و طولانی است .

اما امروزه معجزه ای در حال رخ دادن است .

واژه "طراح سایت" در حال تبدیل شدن به "طراح سایت همه کاره" است .

امروزه طراحان وب سایت کسانی نیستند که فقط یکسری فایل گرافیکی را تحویل دهند بلکه طراحان وب سایت تکنیک های دنیای وب را می شناسند و با درکی که از کدنویسی دارند ، دیزاینی ارائه می دهند که نه تنها زیباست بلکه بسادگی قابل کد نویسی هم هست و هر روز هم بر تعداد این طراحان ، افزوده می شود .

" ادن ویدال     بی تردید ، مهمترین مزیت طراح همه کاره بودن ، حتی مهمتر از جنبه مالی آن ، افزایش مهارت است .

طراحان همه کاره ، اطلاعات کاملی از جزء به جزء مراحل ساخت وب سایت ، از مرحله تحقیق تا مرحله تولید محصول ، خواهند داشت .

یک طراح همه کاره ، با دانستن تمامی محدودیت ها و انتظارات ، وایرفریم UI/UX موثری طراحی می کند .

اینگونه طراحان بصورت آگاهانه می دانند که در هر شرایطی کدام دیزاین کارامد و کدام نا کارامد است .

آنها ، حتی قبل از شروع مراحل اجرایی پروژه ، بر اساس دید وسیع خود ، انتظارات معقولانه ای از نتایج پروژه دارند .

تبدیل شدن به یک طراح همه کاره نه تنها به نفع خود طراح است بلکه کارفرما نیز نفع فراوانی از گستردگی های او خواهد برد .

طبیعی است که کارفرما ، ترجیح میدهد افراد کمتر اما با دید بهتر و مهارت های بیشتری را برای انجام پروژه بکار ببرد .

داشتن اطلاعات پایه ای و مختصر در مورد مهارت هایی غیر از دیزاین وب سایت باعث افتخار و مباهات طراح خواهد بود .

اصولا یک طراح سایت باید تشنه یادگیری مهارت هایی غیر از دیزاین و طراحی نیز باشد تا موفقت خود را تضمین کند .

  غیر از افزایش دانش و ارتقاء مهارت های ساختن سایت ، طراحان همه کاره ، انتظارات واقع بیناننه ای از آنچه طراحی کرده اند خواهند داشت .

آن دوران به پایان رسیده که طراحان وب سایت طرح وب سایت را کشیده و فقط با نرم افزارهای تولید دیزاین سایت سر و کله میزدند و تنها نگرانیشان زیبایی وب سایتشان بود .

امروزه قواعد بازی برای طراحان سایت کاملا تغییر کرده .

امروزه از یک طراح سایت انتظار می رود که علاوه بر ایجاد یک دیزاین جذاب و چشمگیر ، پا را فراتر گذاشته و بر روی افزایش کیفیت کل پروژه تاثیرگذار باشد .

دقیقا مانند اینکه از یک معمار انتظار داشته باشند که علاوه بر ایجاد یک نقشه معماری سازه دقیق و بی نقص ، به نحوه انتخاب مصالح و نوع بارگذاری سازه نیز نظارت داشته باشد .

یک طراح همه کاره با دانش وسیع خود می تواند دیزاینی ارائه کند که نه تنها زیبا باشد بلکه کاربردی نیز باشد .

امروزه تقاضای بازار طراحی وب سایت ، برای طراحان همه کاره بصورت تصاعدی بالا رفته .

علاوه بر این ، یک طراح وب سایت حرفه ای علاوه بر انجام المان های بصری وب سایت باید به اموری که به این المانها نیز مرتبط است ، توجه داشته باشد .

مطالب گفته شده ممکن است با تفکرات شما در مورد افزایش راندمان و تخصص گرایی در کارها ، تناقض داشته باشد .

خب ، من در برابر اعتقاد شما ایستادگی میکنم ، لازم است یک طراح ، دانش کاملی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی طراحیش داشته باشد .

هرچه طراح دانش وسیعتری از تمامی مراحل ساخت وب سایت داشته باشد ، طرح بهتری ارائه میدهد .

همه طراحان وب سایت به این موضوع اعتقاد دارند ! اینگونه طراحان وب سایت بدلیل داشتن مهارت های مختلف و گسترده ، دستمزد بالاتری از طراحان تک منظوره خواهند داشت و این منصفانه است .

یک طراح همه کاره می تواند کاری را که دو نفر انجام میدهند به تنهایی انجام دهد .

ولی ممکن است کارفرما از پرداختن دستمزدی بالاتر از عرف ، خیلی خوشحال نباشد ! نیاز است که یک طراح همه کاره ، همیشه در حال آموختن باشد و از تکنولوژی ها و مهارت ها جدید باخبر باشد ، اگرچه این موضوع خیلی خوب است اما نیازمند صرف هزینه و اختصاص زمان می باشد و در صورتی که طراح نداند دقیقا به چه مهارت هایی نیاز دارد ، این هزینه ها سر به فلک می کشد .

بر اساس منطق ، طراحی که مسوول همه چیز باشد ، یکی از پر استرس ترین شغل ها را دارد .

اگرچه ، بدلیل داشتن مهارت های فراگیر و تقاضای بالای بازار برای این اشخاص ، درامد بالایی در انتظار آنان است .

بر اساس بزرگی شرکتی که این طراحان را استخدام می کند و موقعیت مکانی این شرکت ، یک طراح همه کاره وب سایت ، سالیانه حدود 160 هزار دلار درامد دارد .

این رقم در San Francisco و California حدود 139 هزار دلار سالیانه است .

ذکر این نکته ضروری است که یک طراح همه کاره وب سایت ، لازم نیست که تمامی نقش ها را در پروژه ساخت وب سایت بر عهده داشته باشد .

همچنین یک طراح همه کاره نباید اقیانوسی به عمق یک بند انگشت باشد بلکه باید در چند زمینه متخصص باشد در حالیکه از سایر زمینه ها اطلاعات کافی داشته باشد .

یک طراح همه کاره وب سایت ، "همه چیز دان" نیست ، اما بدون تردید ماهر ترین فرد ، برای ساخت محصول نهایی با طراحی چشمگیر و جذاب و در عین حال کاربردی است .

مقالات مرتبط MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی طراح وب,designer, tag MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی عضویت در خبرنامه تماس با ما 021-0912-8238263 | 021-0912-8238263 | سیماگرatttlas.

com| شهرک غرب، بهاران دوم، پلاک 51، واحد 1

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map