طراحی سایت کمپرس سنج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کمپرس سنج کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از وسایلی که برای سنجش عملکرد بخشی از موتور خودرو به آن نیاز خواهیم داشت، کمپرس سنج موتور است.

با استفاده از این وسیله می توان وضعیت آب بندی سیلندرها، حرکت پیستون ها، وضعیت رینگ ها و کیفیت آن ها، داخل شدن و خارج شدن دود از مسیر سوپاپ ها و نیز وضعیت نصب واشر سرسیلندر را به صورت کلی بررسی نمود.

یعنی چیزی که باید در نهایت به احتراق صحیح منجر شود، به این صورت بررسی شده و نتیجه آن مشخص می گردد.

با این حساب می توان هر گونه مشکلی در این بخش را تشخیص داده و نسبت به رفع آن، پیش از بروز مشکل، اقدام کرد.

به این ترتیب هزینه های ناشی از تعمیرات جدی موتور کاهش یافته و سلامت خودرو در حد بالاتری در بخش قطعات فنی آن حفظ می شود.

کمپرس سنج موتور، وسیله ای حرفه ای است که میزان تراکم ( فشار یا کمپرس) هوایی که داخل سیلندر، به وسیله پیستون ایجاد می شود را اندازه گیری می کند.

کمپرس سنج به وسیله اتصالات، در عوض شمع روی سیلندر بسته شده و به این شکل کار خود را انجام خواهد داد.

به منظور انجام این کار  باید از دو تبدیل استفاده شود.

این دو تبدیل با سایز رزوه استاندارد شمع ها، داخل جعبه کمپرس سنج قرار گرفته اند.

برای استفاده از ابزار کمپرس سنج، زمانی که موتور خودرو خاموش است، پیش از انجام هر کاری باید ابتدا دریچه گاز و هوا را باز کرد و در گام بعدی یکی از شمع ها را باز کرده و در جای آن اتصال شیلنگ کمپرس سنج را بسته و سپس گیج اندازه گیری با کوپلینک به شیلنگ را وصل نمود.

توجه داشته باشید که لازم است تا از نصب صحیح و بدون نشتی قطعات کمپرس سنج به همدیگر و نیز روی سیلندر کاملا اطمینان یابید.

در این گام  لازم است که برای چند ثانیه استارت بزنید تا هوای فشرده شده در پس آن، وارد گیج شود.

این کار را می شود به صورت تک نفره انجام داد چون گیج به صورتی طراحی شده که عقربه آن روی بیشترین میزان کمپرس می ایستد و پس از یادداشت عدد کمپرس از روی گیج با فشردن شاسی زیر آن، می توان عقربه را آزاد کرد و به حالت استفاده مجدد برگرداند.

برای تک تک سیلندرها پس از یادداشت عدد کمپرس هوا، این کار تکرار می شود.

در نهایت از طریق اطلاعاتی که جمع آوری شده، کمپرس هر سیلندر به صورت مجزا و همچنین با قیاس با سیلندر های همجوار ارزیابی می شود.

( اگر اطلاعات کمپرس سنجی مربوط به شرکت سازنده موتور خودرو را در اختیار دارید می تواند منبع خوبی برای ارزیابی باشد).

به طور کلی تفاوت کمپرس کل سیلندرهای هر موتور نباید بیشتر از ۱۰ درصد باشد.

کمپرس کم دو سیلندر مجاور هم، نشانه ضعف در کیفیت یا نصب نامناسب واشر سرسیلندر می باشد.

کمپرس کم یکی از سیلندرها نسبت به بقیه، می تواند علامتی از فرسودگی رینگ و سیلندر و پیستون یا دریچه ها یا سوپاپ ها ی ورود و خروج بنزین یا دود باشد.

با پاشیدن مقدار جزیی روغن موتور از طریق جای شمع به داخل سیلندر و تست مجدد می توان مشکل را تا حدودی متوجه شد.

روغن در خلال تست به طور موقت عیب رینگ را گرفته و آب بندی مختصری می کند، اگر پس از روغن کاری عدد کمپرس نسبت به تست قبلی افزایش داشت نشانه این است که رینگ یا پیستون یا محفظه سیلندر فرسوده شده یا خوردگی دارد، ولی اگر تغییری در عدد کمپرس حاصل نشد، علامت فرسودگی یک یا هر دوی دریچه ها و سوپاپ های دود یا بنزین خواهد بود.

سخن پایانی علی رغم این موضوع که دستگاه کمپرس سنج یک ابزار به ظاهر و ابتدایی با عملکردی ساده است، اما در زمان انتخاب و خرید آن باید توجه بسیاری داشته باشید.

زیرا عملکرد این دستگاه در عین سادگی باید با دقت زیادی همراه باشد و هر گونه ایراد در این زمینه مشکلاتی را در سنج عملکرد موتور به همراه خواهد داشت.

به واقع اگر برآورد درستی در این موضوع صورت نگیرد، تصمیمات تعمیراتی اشتباهی در پس آن شکل خواهد گرفت و حتی ممکن است هزینه های بی جهت برایتان تراشیده شود.

همچنین تبدیل هایی که اتصالات ابزار را به محل شمع وصل می کنند باید آلیاژ نرم تری نسبت به بدنه سیلندر داشته باشند تا هیچ گونه صدمه ای در خلال تست به رزوه های سیلندر وارد نکنند.

پیشنهاد می شود در خرید هر ابزاری کیفیت را فدای قیمت نکنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: تیم رویتا خودرو هدف این مجموعه تامین دامنه ی وسیعی از محصولات خودرویی بسیار با کیفیت در حوزه خارجی وداخلی وهمچنین دسترسی هرچه راحت تر مشتریان به برند های برتر دنیا میباشد.

از آنجایی که مشتری را صاحب اصلی این مجموعه می دانیم ، هدف نهایی خود را ایجاد اطمینان و جلب رضایت بیش از پیش متمرکز نموده ایم و استراتژی خود را بر مبنای برقراری رابطه ای دوستانه و همیشگی با مشتری مبتنی بر منافع مشترک قرار داده ایم.

تعداد بازدیدکننده های امروز: 111 تعداد کل بازدیدکننده ها: 87489 در خبرنامه ما ثبت نام کنید و همیشه اولین کسی باشید که مطلع هستید.

©1398 تمامی حقوق متعلق به وب سایت رویتا خودرو می باشد.

طراحی توسط TBM.

ارسال رایگان خریدهای بیشتر از 900 هزار تومان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map