هزینه تبلیغات رتبه های برتر کنکور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با هزینه تبلیغات رتبه های برتر کنکور کسب وکار اینترنتی خود را توسعه دهید یکی از مهمترین روش های تبلیغات ، تبلیغات در موتورهای جستجو میباشد. شرکت سیماگر یکی از شرکت های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی در گوگل میباشد که با دارا بودن کادری حرفه ای و مسلط به Google AdWords بهترین تنظیمات را برای شما انجام میدهد. تبلیغات در گوگل را باید به صورت حرفه ای روی وب سایت تنظیم نمایید تا از هزینه های اضافی و غیر مفید توسط کارشاسان جلوگیری شود. شرکت سیما گر برای شما در موتور جستجو گوگل ، موتور جستجو یاهو، موتور جستجو بینگ با کمترین هزینه کارمزد و اجرت خدمات آنی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation هر ساله با اعلام نتایج کنکور،موسسات مختلف به دنبال نفرات برتر رفته و اگر آن داوطلب در آن موسسه نبوده نیز سعی می کنند با پرداخت هزینه های زیاد هم که شده دل داوطلب را بدست بیاورند تا در تبلیغ آن ها حاضر شده و بگوید تنها راز موفقیت استفاده از آزمون های آزمایشی و کتاب های آن موسسه بوده است.

متاسفانه امسال رتبه 1 کنکور تجربی 97 نیز در این دام افتاده و با دریافت هزینه هایی در تبلیغ همزمان سه موسسه کنکوری که از رسانه ها در حال پخش است شرکت کرده،اصلا مگر ممکن است که همزمان در سه آزمون آزمایشی شرکت کرد و یا همزمان از کتاب های این موسسات استفاده کرد؟! خدا وکیلی این دوستمون بیاد یه شفاف سازی بکنه که بچه ها الکی گمراه نشن.

متن کامل مقاله در لینک زیر : http://yon.

ir/SFLZU با سلام اینجانب مصطفی ورمزیار با شمارنده 09121442355 و کد ملی 09121442355 دانش اموز کانون قلم چی در شهرستان بروجرد هستم پشتیبان هاشون اصلا بار علمی نداره یعنی به اندازه یه دانش اموز پنجم دبستان هم سرشون نمیشه از درس و کنکور بعد شدن پشتیبان قلم چی پشتیبان من پنج شش ماهه که هیج گونه تماسی با من ندارند از بازرسی تهران هم شکایت کردم ولی پرسنل قلم چی بازرسی تهران هیج گونه رسیدگی به کار من نمیکنند یعنی کلا بازرسی قلم چی تهران هیج گونه رسیدگی به شکایات مردم نمیکنند همشون باهم روابط کاملا دوستانه ای دارند حالا بهشون میگم حالا که رسیدگی نمیکنید من اصلا نمیخوام در ازمون های کانون ادامه بدم پول منو برگردونید اما اصلا پول منو برنمی گردونن و حتی کارم به جایی کشیده شده که میخوام از دادگستری بروجرد ازشون شکایت کنم تا بتونم پولمو پس بگیرم یعنی ضعیف ترین و بی کیفیت ترین ازمون ها و پشتیبان ها رو قلم چی داره واقعا سطح علمی پشتیبان های قلم چی فوق الاده پایین است به طوری که طرف هست 18 سالشه اصلا نمیدونه کنکور چیه اما شده پشتیبان و به علاوه این سوالات ازمون قلم چی نسبت به موسسات دیگه مثلا گاج و.

.

.

.

اصلا استاندارد نیست من که ضربشو خوردم اما پیشنهاد من به دانش اموز ها اینه که در ازمون های گاج ثبت نام کنید نه قلم چی ازمون های گاج خیلی استاندارد تره از بقیه موسسات و مهم تر از همه اینه که برخورد پرسنل گاج با مردم خیلی بهتر از قلم چی و پشتیبان های گاج سطح علمیشون خیلی بالاتر از قلم چی و همیشه پیگیر دانش اموز هستند پرسنل و پشتیبان های قلم چی واقعا بد برخورد هستند همین ازتون خواهش میکنم این پیغام من را به تمام دانش اموزان و پشت کنکوری برسانید که در ازمون های قلم چی ثبت نام نکنید در گاج ثبت نام کنید بقران ما هر چی به سرمون میاد حقمونه اگه سمت قلم چی هجوم نبریم این مشکلات پیش نمیاد خواهش میکنم این پیغام رو به تمام دوستان اشنایان و فامیل ها مخصوصا دانش اموزان کنکوری و.

.

.

برسانید با تشکر مصطفی ورمزیار از استان لرستان شهرستان بروجرد شماره تماس 09121442355 ببین دوست عزیز هزار و یک نفر دارن دزدی میکنن و صداش در نمیاد این بنده خدا تبلیغ کرده اینقدر اذیتش میکنید.

ببین صرفا هرکسی چیزی رو تبلیغ میکنه دلیل بر اکی بودنش نیست یکی از ویژگی های تبلیغات استفاده از افراد معروف میباشد.

و اینکه یه مقایسه ساده شاید بتونه شما رو از این افکار بیهوده نجات بده آقای گلزار عزیز بله تمام بیلبورد های شهر عکس ایشون و ابمیوه ی سان استار میباشد آیا ایشون حتما هر روز از این برند آبمیوه استفاده میکنند؟ یا اینکه اگر یک برند دیگه ای استفاده کنن کسی بهشون میگه چرا این کار رو کردید؟؟؟؟ تو مجله قلم چی جزو نفرات برتر ازمون های قلم چی بود حالا چطور رفت کاج معلوم نیست من هم اگر رتبه یک کنکور باشم و ببنیم عده ی کثیری از احمق ها منتظرن تا من دهن باز کنم و بگم کدوم موسسه بودم و به دنبالش اونها هم برن توی همون موسسه ثبت نام کنن صد در صد در ازای پول همچین کاری میکردم.

حتی برای ده تاموسسه هم تبلیغ میکردم و اصلا هم ایرادی نداره/ من تو هر سه تا بودم زنگ زدن بهم گفتن هرچی بخوای میدیم فقط نگو پیش ما تست میزدی:| وقتی هر 3تاشو بودم چرا دروغ بگم نبودم؟؟؟؟؟؟ تو این اوضاع بد اقتصادی وقتی پول بدن قلم چی گاج ک هیچی برای بقال سر کوچه ات هم تبلیغ میکنی! اره داداش قلم چه که همه هستن گاج هم اصولا دو سه ازمون اخرشو شرکت میکنن کتابم ربطی نداره همه هم میکرو میخوننن هم ابی ماز هم که یه نیمچه ازمون امادگی واسه ازمونی مثل قلم چیه و انلاینه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map