چک لیست راه اندازی استارتاپ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی چک لیست راه اندازی استارتاپ در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیجیتالیا - هرلحظه با فناوری برای راه اندازی یک استارتاپ از کجا شروع کنید چه کارهایی را انجام دهید در این مطلب از دیجیتالیل به طور مختصر چک لیست راه اندازی استارتاپ را آماده کرده ایم .

چطور بهترین ایده استارت آپ را پیدا کنیم تجزیه و تحلیل SWOT را انجام دهید تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید با یک ایده کسب و کار همراه باشید که به نقاط قوت خود برسد تعریف کنید که چه موفقیتی برای شما مناسب است تحقیق کنید: امروزه کسب و کارهای محبوب چیست؟ ایده کسب و کار خود را آزمایش کنید و تحقیقات بازار را انجام دهید   ۱.

ایده‌پردازی مفهوم استارت آپ از یک ایده شروع می‌شود، این ایده ممکن است خلاقانه و جدید بوده و یا ممکن است برگرفته از یک کسب‌و‌کار خارجی یا داخلی باشد.

به عنوان مثال، قرار نیست که همیشه یک کسب‌و‌کار جدید برمبنای یک اختراع جان بگیرد، شاید یک فرد خلاق بتواند با تغییر کوچکی در یک فلاسک چای، توجه مشتریان را به آن جلب کرده و آن را به عنوان محصول بفروشد.

پس همیشه قرار نیست ایده راه‌اندازی استارتاپ پیچیده و سنگین باشد یا هزینه زیادی برای سرمایه گذاری لازم داشته باشد.

  ios های برنامه پرکاربردترین راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای مهندسی شاخص های مالی استارتاپ چیست ؟ حل مشکل troubleshoot در ویندوز ۱۰ به احتمال زیاد شما قبلا یک ایده کسب و کار را شناسایی کرده اید، بنابراین اکنون زمان آن است که در واقعیت آن را بررسی کنید.

آیا ایده شما توانایی موفقیت دارد؟ قبل از اینکه بیشتر از این پیش بروید، باید از طریق فرآیند اعتبارسنجی، ایده کسب و کار خود را اجرا کنید.

بهترین نقطه برای شروع تحقیق این است که از افراد خانواده و آشنایان خود بخواهید که در مورد ایده ای که برای راه‌اندازی استارتاپ خود دارید نظر دهند و اگر ایرادی در این مسیر وجود دارد، به شما متذکر شوند.

  هنگامی‌که از ایده‌ی خود مطمئن شدید، در این مرحله از راه‌اندازی استارتاپ بسیار مهم است که سرویس موردنظرتان را به صورت دستی و به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه دهید.

این فرآیند ممکن است در ابتدای مسیر ناکارآمد و تلف کردن وقت به نظر برسد، اما به شما در طراحی مسیر حرکت کاربران و چرخه عمر محصول کمک خواهد کرد.

اگر قصد دارید برای راه‌اندازی استارتاپ از یک سرمایه گذار یا موسسه مالی حمایت مالی بگیرید ، یک طرح کسب و کار سنتی ضروری است.

این نوع طرح کسب و کار به طور کلی طولانی و کامل است و مجموعه ای از بخش هایی دارد که سرمایه گذاران و بانک ها در هنگام تایید ایده شما به دنبال آن ها هستند.

  نام کسب و کار شما تقریبا در همه جنبه های کسب و کار شما تاثیر گذار است، بنابراین باید در هنگام راه‌اندازی استارتاپ یک اسم خوب انتخاب کنید.

در انتخاب گزینه های خود برای نام کسب و کارتان، اطمینان حاصل کنید که به تمام پیامدهای بالقوه فکر کرده اید.

اگر تصمیم دارید کارکنان خود را استخدام کنید، اکنون زمان انجام این کار است.

اطمینان حاصل کنید که برای پر کردن مشاغل توسط افراد مناسب زمان کافی داشته و م سئو لیت های شغلی که در هر موقعیت قرار دارند، را در نظر بگیرید.

اما اگر می خواهید کارکنان را استخدام نکرده و به جای آن، کار را برون سپاری و از پیمانکاران مستقل استفاده کنید، اکنون زمان کار با یک وکیل یا نماینده رسیده تا کارهای مربوط به جستجو و قراردادهای شما را انجام دهد.

  پروتوتایپ یا نمونه‌ی اولیه ساده‌ترین مدل عملکردی محصول شما است که تمام فعالیت‌های اساسی که محصول اصلی باید شامل شود، را داراست.

در این مرحله باید از توسعه‌دهندگان، مهندسان و طراحان برای ساخت نمونه‌ی اولیه کمک بگیرید تا برای شما پروتوتایپی طراحی کنند که در آینده قابل توسعه باشد.

نمونه‌سازی یا پروتوتایپ اغلب مابین سه تا نه ماه طول می‌کشد که زمان دقیق آن بستگی به پیچیدگی یا سادگی محصول شما دارد.

تهیه این فرم نظرسنجی تا حدود زیادی سلیقه‌ای است و تحت تأثیر نوع محصول و خدمات آن ممکن است تغییر کند.

ولی همیشه سعی کنید که از جامعه هدف خود پیشنهادهای مختلفی دریافت کنید و از آنها بخواهید که خیلی سریع و بدون رودربایستی در مورد محصول شما نظر دهند.

این نظرها در گام‌های بعدی به شما کمک خواهند کرد و یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت استارت آپ ها به شمار می‌روند.

بخواهید یا نخواهید، کاغذ بازی بخشی از روند راه اندازی یک استارت آپ و یا کسب کار است.

انواع مختلف مجوزهای کسب و کار های کوچک وجود دارد که شما باید بسته به نوع استارت آپی که می خواهید شروع کنید و جایی که در آن قرار دارید، در خواست مجوزهای لازم را می دهید.

برای این کار باید تحقیق کنید چه مجوزهایی در طول فرآیند راه اندازی استارت آپ شما اعمال می شود.

  در گام دوم پیشنهاد دادیم که ایده خود را به افراد نزدیک و خانواده خود نشان دهید و نظر آنها را بپرسید.

اما در این مرحله، با توجه به این که ایده خود را ثبت کرده‌اید و می‌توانید ادعای مالکیت داشته باشید، می‌توانید جامعه هدف خود را توسعه دهید.

چند مورد یا نمونه اولیه را تولید کنید (در مورد محصولات فیزیکی بهتر است ۱۰۰ نمونه باشد)، و آن‌ها را در اختیار جامعه هدف خود قرار دهید و همزمان با آن، یک فرم نظرسنجی نیز در اختیار آنها قرار دهید.

از این افراد بخواهید که از محصول مورد نظر استفاده کنند و در مورد شرایط مختلف آن نظر دهند.

  هنگامی که کسب و کار شما در حال اجرا است، باید شروع به جذب مشتریان و مصرف کنندگان کنید.

شما می بایست با نوشتن یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) و ایجاد یک طرح بازاریابی بر اساس اصول اولیه شروع کنید.

سپس، ایده های بازاریابی استارت آپ های مشابه خود را شناسایی کرده تا بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه می توانید کسب و کار خود را به طور موثرتر ترویج و تبلیغ کنید.

  بعد از این‌که تمامی مراحل گفته شده را انجام دادید و محصولی را به بازار ارائه دادید که مشتریان واقعا آن را می‌خواهند، می‌توانید برای رشد آماده شوید.

رشد با تنظیم اهداف تجاری بلندپروازانه آغاز می‌شود.

نه تنها برای کسب وکارتان، بلکه هر یک از اعضای تیم نیز می‌بایست هدف‌های خود را براساس اهداف آن کسب وکار تعیین کند.

پست قبلی بهترین اپلیکیشن های فارسی آیفون پست بعدی چک لیست شروع کسب و کار نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ تفاوت لینوکس و ویندوز احیا باتری قلمی شارژی بهترین نسخه ویندوز برای برنامه نویسی بهترین گوشی سامسونگ سری a آخرین نوشته ها Pc مخفف چیست؟ Cd مخفف چیست؟ Ok مخفف چیست؟ www مخفف چیست ؟ Https و Http مخفف چیست؟ کلمه atm مخفف چیست؟ Mp3 مخفف چیست؟ Dvd مخفف چیست؟ Irib مخفف چیست؟ پیشنهاد سردبیر نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ بهترین سیستم همکاری در فروش فایل شاخص های مالی استارتاپ چیست ؟ چطور میز کار مرتبی داشته باشیم؟ کسب و کارهای جدید در دنیا تمامی حقوق برای دیجیتالیا و مجموعه سایت های ایران رادا محفوظ است.

© 2020 - Digitalya.

All Rights Reserved.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید: چیزی خاص را وارد کنید: بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map