راه اندازی استارتاپ در ترکیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی راه اندازی استارتاپ در ترکیه در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در سال های اخیر، ترکیه به یکی از جذاب ترین بازارها و مراکز رشد برای استارتاپ ها تبدیل شده است.

از این رو، شروع کسب و کار شخصی در ترکیه کار بسیار آسانی است.

موقعیت استراتژیک این کشور بین اروپا و آسیا، آن را به مکان مناسبی برای تجارت و شروع ایده های جدید تبدیل کرده است.

پیش از راه اندازی شرکت در ترکیه، اول گام برآورد هزینه های مربوط به فرآیند اداری و سایر هزینه هایی است که باید درنظر گرفته شوند؛ هزینه هایی چون: تاسیس شرکت، حداقل سرمایه سهمی، مخارج و سایر هزینه ای مربوط به خدمات مرتبط.

برخلاف کشورهای غربی اروپا، ترکیه هزینه های کمتری برای مشاغل نوپا داشته و دارای یک فضای اقتصادی پایدار و جذاب برای سرمایه گذاران خارجی می باشد.

ترکیه کشوری بسیار مناسب جهت راه اندازی شرکتی کوچک، بویژه در زمانی می باشد که شما سرمایه زیادی برای این امر دراختیار ندارید.

همچنین، می توانید از مزایای رقابت کمرنگ در بازارهای اقتصادی نوظهور و نیز اشتیاق مصرف کنندگان جهت صرف هزینه برای استفاده از محصولات و خدمات جدید، سود ببرید.

از دیگر مزایای مهم، هزینه کم جهت بکارگیری نیروی کارِ آموزش دیده و ماهر و هزینه های مربوط به تامین کنندگان می باشد.

دستمزدها به ویژه برای جوانانی که فارغ التحصیل دانشگاه هستند، در مقایسه با غرب اروپا بسیار پایین تر است.

اولین موضوعی که می بایست هنگام تصمیم گیری برای راه اندازی یک کسب و کار در کشوری دیگر مورد توجه قرار داد، هزینه های مربوط به راه اندازی آن می باشد.

وقتی در ترکیه شرکتی را افتتاح می کنید، هزینه های مختلفی در رابطه با تاسیس آن وجود دارد که عبارتند از: نخستین هزینه ایی که هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید می بایست در ترکیه درنظر گرفته شود، سرمایه سهمی است.

لازم به ذکر است براساس قوانین ثبت شرکت در ترکیه، حداقل سرمایه سهمی برای انواع مشخصی از مشاغل، الزامی می باشد که سرمایه گذاران براساس این حداقل میزان تعیین شده، می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

با توجه به این مسئله، سرمایه گذار خارجی می بایست موارد زیر را درنظر بگیرد: درصورتی که یک شرکت خارجی تصمیم به ثبت یک شرکت تابعه در ترکیه بگیرد، بسته به ساختار انتخابی مدنظر خود، ملزم به رعایت شرایط تعیین شده درخصوص سرمایه سهمی برای شرکت های خصوصی یا با م سئو لیت محدودِ عمومی خواهد بود.

از این رو، با توجه به اینکه اغلب سرمایه گذاران قادر به ثبت شرکت با مسئولیت محدودِ خصوصی در ترکیه می باشند، لازم است فقط 0.

04% از سرمایه سهمی را پس از تاسیس واریز نمایند.

از مهمترین هزینه های مرتبط با حوزه کسب و کار در ترکیه، هزینه ثبت شرکت می باشد که شامل موارد زیر می شود: سایر مراحل ثبت شرکت چون ثبت در اداره تامین اجتماعی (برای اهداف مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده)، به دلیل امکان انجام آن بصورت آنلاین، هزینه ای دربرنخواهد داشت.

همچنین، سرمایه گذاران خارجی می توانند با انتخاب یک نماینده متخصص همچون وکیل در ترکیه، کلیه مراحل ثبت شرکت را به وی بسپارند.

موسسات حقوقی در ترکیه نیز می تواند در این زمینه با کمک وکالتنامه ای که توسط سرمایه گذار در خارج از کشور اعطا شده، چنین خدماتی را ارائه دهند.

جدا از هزینه ثبت شرکت، آن دسته از سرمایه گذاران خارجی که قصد افتتاح شرکت در ترکیه دارند، باید هزینه های مرتبط با افتتاح حساب بانکی برای شرکت را نیز در نظر بگیرند.

از این رو، هر بانک هزینه های مختص به خود را در این خصوص دارا می باشد، لذا بهتر است پیش از انتخاب بانکی ویژه فعالیت های تجاری، حتما با یک موسسه حقوقی در ترکیه مشورت کنید.

همانطور که قبلا نیز ذکر شد، وکلا می توانند مراحل ثبت شرکت را به نمایندگی از سرمایه گذاران خارجی خود انجام دهند؛ این به معنای اعطای وکالت به عنوان وکیل جهت رسیدگی به جنبه های لازم برای تکمیل مراحل ثبت شرکت می باشد.

این اقدام تنها شامل هزینه دفترخانه اسناد رسمی جهت تنظیم وکالت نامه خواهد بود؛ بنابراین، صاحبان مشاغل نیازی به نگرانی بابت سایر هزینه های پرداختی نمی باشند.

همچنین، علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار در ترکیه، می توانند با خرید امتیاز شرکت های آماده فعالیت، دیگر الزامی به پرداخت هزینه های تاسیس و راه اندازی نداشته باشند.

با این حال، آنها ناچار خواهند بود به منظور اعمال تغییرات ساختاری برای دستیابی به آنچه مدنظر دارند، هزینه هایی را پرداخت نمایند.

همچنین، آن دسته از افرادی که نیاز به یک آدرس ثبت شده برای دفتر کار خود دارند، می توانند با انتخاب دفتر کار مجازی بجای دفتر کار متعارف، هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهند.

منظور از دفاتر مجازی کار، اجاره فضایی کوچک و اختصاصی (مانند: میز کار، خط تلفن، رایانه و …)، در یک مجموعه بزرگتر همانند اداره یا دفتر کار می باشد که با به اشتراک گذاشتن سالن کنفرانس، جلسه و هرآنچه یک شرکت بدان احتیاج دارد، به شما اجازه فعالیت قانونی و مشخصات ثبتی و رسمی همچون آدرس می دهد.

این دفاتر برخلاف دفاتر سنتی (دراختیار داشتن یک فضای مستقل کاری و اختصاصی جهت فعالیت)، دارای هزینه های کمتری می باشند.

از جمله مزایای چنین دفاتری، حضور افراد و شرکت ههای نوپا می باشد که درصورت تمایل و برقراری ارتباط، می توانید: مجموعه خود یا فعالیت هایتان را گسترش دهید، با شریک احتمالی خود ملاقات کنید، سرمایه گذار یا فرصت های جدید فعالیت بدست آورید و ….

لذا، درصورت علاقه به راه اندازی شرکت در ترکیه و نیز عدم تمایل به دراختیار داشتن دفتر مرکزی برای کسب و کار، می توانید بواسطه این دفاتر مجازی، از داشتن یک آدرس معتبر جهت فعالیت و نیز سایر خدماتی که در زیر بدانها اشاره شده، بهره مند شوید: از این رو، هزینه دفاتر مجازی صرفا مبلغی ماهانه جهت دراختیار داشتن فضای موردنظر بوده، درحالیکه درخصوص دفاتر سنتی، هزینه های مختلفی چون: خرید ملک یا اجاره دفتر، شارژ ماهیانه، پرداخت قبوض حامل های انرژی، خرید و نگهداری وسایل و تجهیزات لازم، کارمندان و …، باید درنظر گرفته شوند.

در حالی که امروزه، حوزه فناوری یکی از فعال ترین زمینه ها در هر کشور می باشد، در زیر برخی از مشاغل پردرآمد در ترکیه را در این حوزه خدمتتان معرفی می نماییم:   منابع: نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * ایپک اویز (IPEK EVIZ) یکی از زیر مجموعه های اصلی کمپانی ایپک یولی آراز فعالیت خود را به عنوان شرکت مشاور و کارگزار رسمی املاک و سرمایه گذاری در ترکیه آغاز کرده است.

مجتمع مسکونی باغ زیتون پروژه مسکونی هوم لند پروژه مسکونی پارک یاشام پروژه مسکونی جنگل طلایی مجتمع مسکونی کارشیاکا گرین مجتمع مسکونی ایزکا پورت ایپک اِویز (IPEK EVIZ) یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ “ایپک یولی آراز” ؛ یک شرکت مشاور و کارگزار حرفه ای املاک در ازمیر ترکیه است که از سال ۲۰۱۳ شروع به فعالیت کرده است.

ایپک اِویز بصورت بین‌المللی با استفاده از یک شبکه قوی از مشاوران و عوامل املاک و مستغلات با تجربه و قابل اعتماد کار می‌کند و بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری را به ایرانیان و خارجیان ارائه می‌دهد.

0090-543-413-1173 0914-402-1248 info@Ipekeviz.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map