استارت اپ در ریو گراند دو نورته برزیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در ریو گراند دو نورته برزیل شما میتوانید جزو اولین ها در منطقه و یا شهر و محله خودتان باشید. راه اندازی استارت آپ خودتان را به تیمی پرتجربه و با دانش بسپارید تا در زمینه های مختلف از جمله طراحی بیزینس پلان و استراتژی شرکت و بازاریابی دچار مشکل نشوید.

یک ایده زمانی به مرحله ظهور و استقبال میرسد که قابل اطمینان و پایدار باشد. شرکت سیماگر با تکیه به کادری مجرب و حرفه ای نیاز شما را رفع خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آماده شدن سالن برای ورود اولین ایرباس هما گزارش لحظه ورود هواپیما به حریم هوایی کشور لحظه قبل از نشستن اولین ایرباس! انتظار خبرنگاران در فرودگاه جشن واتر سالوت یا آب پاشی به افتخار ایرباس! فرود هواپیما در مهرآباد گزارش هیجان زده مشخصات فنی ایرباس توسط رسانه دولت .

.

.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: سایر خبرها روزنامه تماشاگران امروز - سیامک رحمانی، نیلوفر منصوریان، مهدی افخمی: در بین نمایندگان پرشماری که با فهرست امید به مجلس دهم راه پیدا کرده اند، تنها چندتایی چهره شده اند.

نمایندگانی که فعال ترند یا با صحبت ها و پیگیری هایشان توانسته اند نظرات را به خود جلب کنند و تبدیل به سلبریتی های این دوره شوند.

مجلس که گفته می شود بیشتر، مجلس کار است و نه مجلس پرشور رسانه ای.

همین را هم پروانه .

.

.

به گزارش ایسنا، ژورژیک آبراهامیان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ریشه های ایثار و دگر خواهی را باید در تاریخ بررسی کرد چرا که این ارزش انسانی در تاریخ با دین هم نشین شده و جایگاه ویژه ای در فرهنگ پیدا کرده است.

وی با ذاتی خواندن روح ایثارگری در زندگی مردم، گفت: ازخودگذشتگی، هنجار شناخته شده ای است که هم بخش تاریخی دارد و هم بخش تربیتی؛ برای همین است که با زندگی مردم عجین .

.

.

به گزارش تهران پرس ، زن اول آمریکا، ملانیا ترامپ ، پس از هر بار حضورش در ملاء عام نه به خاطر سخنانش بلکه به خاطر لباسش، روی خط خبری قرار می گیرد.

از این رو خواننده پاپ روسی ، ویکا تسیگانووا (Вика Цыганова)یک شال کشمیری که با پوست سمور تزیین شده بود را برای همسر ترامپ فرستاده است.

اداره پست دولت ی روسیه این شال که 1.

5 کیلو وزن دارد را از طریق یکی از خطوط هواپیمایی روسی پس از 10 ساعت .

.

.

به گزارش بولتن نیوز، بر این اساس، لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور که اهداف 5 سال آینده کشور را هدفگذاری و پیش بینی می کند، سرانجام پس بررسی 5 هفته متوالی و 49 نشست علنی مجلس در قالب 144 ماده به پایان رسید.

این برنامه تکالیفی را برای دولت در جهت استخدام، محاسبه مستمری بازنشستگان، همسان سازی حقوق شاغلان، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران، بیمه بیکاری و اضافه شدن دو .

.

.

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ فرید سجادی حسینی که پیش از این به عنوان کارگردان سینما فیلم خط آتش را در کارنامه کاری خود ثبت کرده و در فیلم های سینمایی متعددی همچون مدرسه پیرمردها و عشق شیشه ای و همچنین مجموعه روزگار قریب به ایفای نقش پرداخته است، درخشان ترین حضور خود را در عرصه بازیگری سینما با فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی تجربه کرد.

این هنرمند عرصه سینما .

.

.

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ یک سال از اجرایی شدن توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 موسوم به برجام گذشت.

طی یک سال اخیر اتفاقات زیادی در عرصه بین الملل رخ داده است که این اتفاقات هم به مثابه متغیرهایی در عرصه روابط بین الملل و روابط خارجی ایران تاثیرگذار بوده است، ادامه بحران در سوریه و ورود روسیه به این کارزار، تداوم بحران پناهجویان در اروپا، برگزیت و جدایی انگلیس از اتحادیه .

.

.

به گزارش شیرازه ، بعد از ورود اولین ایرباس به فرودگاه مهرآباد و ترتیب جشن از سوی وزارت راه و شهرسازی در آشیانه انقلاب این فرودگاه، زمزمه هایی مبنی بر مرجوعی بودن این هواپیما ها از سوی یک شرکت هواپیمایی در اسپانیا به گوش رسید.

خبری که تاکنون از سوی مدیران وزارت راه و شهرسازی نه تایید و نه تکذیب شده است.

از این رو پایگاه خبری قدس آنلاین در گفتگویی با محمود مهران پور عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی .

.

.

ورود نخستین فروند از ایرباس های خریداری شده ایران ایر به آشیانه فرودگاه مهرآباد دوران تاریخی جدیدی را آغاز کرد که می تواند پس از سال های طولانی، بار دیگر ناوگان ایران را به جایگاه اصلی خود در منطقه بازگرداند.

جایگاهی که برای سال های طولانی خالی مانده و تنها بهره آن را ایرلاین های منطقه بردند.

نت شهر: به گزارش ایسنا، در حالی قرارداد خرید 100 فروند از ایرباس حدود 10 میلیارد دلار تخمین .

.

.

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، در این دوره برای تمامی بخش ها شاخص ها و ملاک های داوری ارائه شده است .

بر این اساس، هنرمندان می توانند با شناخت کامل این شاخص ها نسبت به ارائه آثار ارزشمندی در این دوره از برگزاری جشنواره اقدام کنند .

شاخص ها و ملاک های داوری عبارتند از: لاقیت، نوآوری و ابتکار موجود در طرح و تناسب رنگ، تطابق با شاخص های .

.

.

به گزارش ایلنا، مصدومیت های متوالی مجتبی جباری از ناحیه زانو در نیم فصل نخست لیگ ستارگان قطر لطمات جبران ناپذیری به اردوی الاهلی وارد کرد تا جایی که بعد از آخرین صدمه دیدگی که منجر به دوری یک تا دوماهه جباری از میادین شد مدیران باشگاه تصمیم گرفتند نام بازیساز ایرانی را از فهرست خود خارج و هافبکی آرژانتینی به خدمت بگیرند.

در شرایطی که رسانه های قطری از فسخ قرارداد جباری با الاهلی خبر .

.

.

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ دفتر رسانه ای وزارت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری های ارمنستان روز دوشنبه نوشت: افتتاح دفتر غذای حلال ایران در ایروان و دیگر مناطق ارمنستان و همچنین استفاده از این بازار برای افزایش مبادلات بازرگانی بین دو کشور بررسی شد.

تاراسیان در این دیدار افزایش همکاری ها بین ارمنستان و ایران را مهم دانست و گفت: امکانات بیشتری برای توسعه مناسبات دو کشور .

.

.

روزها برای درمان بیماری سرطان در آمریکاست تقدیم کرد.

به گزارش نامه نیوز ، در این روز ارکستر مهر (ناصر ایزدی، امید رفعتی و محمد صرفه جو) و کُر نامیرا و فیلارمونیک (فرهاد هراتی و علیرضا شفقی نژاد) در تالار وحدت، ارکستر بادی کارا (بردیا کیارس) و ترانه های ماندگار (آرمین قیطاسی) در سالن رودکی، کیان پورتراب و گروه بُمرانی در برج آزادی، گروه ژیوار و نگین در فرهنگسرای نیاوران، شهرام شکوهی و .

.

.

برنامه های این کمیته در بخش فرهنگی است.

منعم خاطرنشان کرد: در این ایام به همت هیئت ورزش همگانی استان مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می شود ضمن آنکه ورزش صبحگاهی عمومی بانوان و آقایان نیز برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه امسال باید مانند سال های گذشته برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با استقبال و حضور پرشور جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان برگزار شود، بیان .

.

.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ضریح حرم مطهر امام رضا(ع) در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی و امام جمعه مشهد و جمعی از علما و م سئو لان، غبارروبی و عطرافشانی شد؛ در ادامه نیز عکسی خاص از سردار قاسم سلیمانی را در این مراسم مشاهده می کنید.

/انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

.

.

.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از مشرق، مفهوم جنگ ترکیبی یکی از اصلی ترین و شامل ترین مفاهیم در حوزه استراتژی های نوین جنگ به شمار می رود.

این مفهوم شامل استفاده از ابزارهای نرم پیش از ابزارهای سخت برای رسیدن به مقاصد مدنظر در یک کشور هدف است.

جنگ اطلاعاتی و رسانه ای، اغوای سیاسی و دیپلماتیک، تحریم و جنگ اقتصادی، تحریک اختلافات قومی و نژادی، جنگ داخلی، انقلاب رنگی، تغییر رژیم و .

.

.

به گزارش مشرق ، این حادثه تنها چند روز پس از کشته شدن 100 بازداشتی در دیگر زندان های برزیل در جریان درگیری های خونین میان گروه های تبهکاری و قاچاق مواد مخدر رخ داد.

خشونت در مرکز اصلاح الکاکوز بزرگ ترین بازداشتگاه در ایالت ریو گراند دو نورته، در هنگامی رخ داد که اعضای یک گروه تبهکاری توانستند به اعضای یک گروه تهبکاری رقیب در محل نگهداری آنان، حمله کنند.

این در حالیست که برخی رسانه های محلی می گویند حداکثر 30 تن در این درگیری های خشونت بار جان باخته اند.

.

.

.

به گزارش مشرق، سیدنواب حسینی منش در پاسخ به این پرسش که طرح ساماندهی موتورسیکلت ها و صدور مجوز آرم طرح ترافیک که مشروط به داشتن معاینه فنی امکان پذیر است یا نه گفت: در شهر تهران 10 خط معاینه فنی موتورسیکلت در 5 مرکز وجود دارد بنابراین مراکز معاینه فنی قابلیت صدور معاینه فنی برای موتورسیکلت های شهر را دارند.

وی ادامه داد: معاینه فنی به عنوان یکی از ارکان اجرایی این طرح توانایی انجام .

.

.

ایجاد یک استارتاپ همیشه سخت است، اما اگر رویای خود را دنبال نکنید هرگز نمی فهمید آیا موفقیت آمیز بوده است یا خیر.

حقیقت تلخ این است که اکثر کارآفرینان در شروع کار شکست می خورند.

هر استارتاپی داستانی دارد و از هر کارآفرینی که بپرسید که چه ویژگی برای شروع یک کار به عنوان کارآفرین لازم است به یکی از موارد زیر اشاره می کند: 1.

توانایی عملی کردن ایده گوگل به گزارش اقتصادآنلاین به .

.

.

نظرهایی هم وجود داشت که منجر به برگزاری جلساتی با ورود مجلس، دولت و دفتر مقام معظم رهبری شد و تمامی گزارش ها بررسی و اصلاحاتی نیز انجام شد.

برای مثال بحثی مبنی بر این وجود داشت که مالیات دریافت نشود زیرا به هزینه ها اضافه خواهد و یا اینکه نرخی ثابت باشد و.

.

.

که اصلاحات انجام شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر اینکه انعقاد قرارداد با شرکت های صاحب تکنولوژی که جزو .

.

.

به گزارش شفاف، روزنامه آلمانی "هانوفرشه آلگماینه سایتونگ" در مطلبی به مسئله اختلافات بین فلسطینیان و اسرائیل پرداخته و نوشت: آیا در این سال خطر به وجود آمدن جنگ جدیدی وجود دارد؟ نویسنده در ادامه نوشت: از تل آویو تا بیت المقدس فاصله زیادی نیست.

اما اگر آمریکا این مسیر کوتاه را طی کرده و سفارت خود را از تل آویو به بیت المقدس منتقل کند دیگر این یک مسئله کوچک نیست.

"مجدی خلدی .

.

.

برزیل را در کارنامه دارد.

معاونت گروه مپنا و مسئولیت انتقال فناوری از آلمان و ایتالیا در چندین پروژه مهم کشور از دیگر مسئولیت های پژوهشی و اجرایی او بوده است.

صنعت فضایی در ایران چگونه آغاز شد؟ شاطرزاده: سابقه ورود به حوزه هوا و فضا در ایران به دهه 60 برمی گردد.

در جریان جنگ تحمیلی که بیش از 45 کشور به صدام کمک می کردند و انواع تجهیزات موشکی در اختیار عراق قرار داده بودند و امکان .

.

.

به گزارش بی باک نیوز، زباله و آلایندگی های زیست محیطی آن یکی از موضوعاتی است که برای فراوری این طلای کثیف و بهره مند شدن از مزایا و درآمدهای پایدار آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند.

شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد که ازلحاظ جاذبه های گردشگری بی نظیر هستند، سالهای مدیدی است که از معضل زباله رنج برده و طبیعت بکر و دریای زیبایشان اسیر زباله و شیرابه هایش شده است.

.

.

.

ایران آنلاین / رسانه های پاکستان روز دوشنبه گزارش دادند در این حمله، آسیبی به شاهزاده قطری نرسید اما چند نفر از تیم محافظان پاکستانی وی که از نیروهای پلیس بلوچستان بودند، بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند.

پلیس بلوچستان اعلام کرد که تعدادی از مظنونان این حمله از جمله برخی از نیروهای امنیتی این ایالت شناسایی شده و تحقیقات در این زمینه درحال انجام است.

ماه گذشته نیز گروهی از شکارچیان عرب .

.

.

به گزارش ایسنا، هر چند در این جلسه که دو روز قبل (25 دی) برگزار شد، مشکلات معمول این محوطه ی ارزشمند مورد توجه قرار گرفت، اما با توجه به صحبت های منتشرشده از سوی رسانه ی سازمان میراث فرهنگی، به نظر می رسد هیچ صحبت جدی یا راهکاری برای برطرف کردن مشکلات در این زمینه مطرح نشده است.

با یک جست وجوی کوتاه با کلید واژه هایی مانند شهر تاریخی توس در اینترنت و شبکه های مجازی، با مشکلاتی که این بافت تاریخی .

.

.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، برای من، موفقیت در ایجاد فضایی سرشار از احترام متقابل، دلواپسی، انطعاف پذیری و فرصت ها هیچ گاه کار آسانی نبوده است.

در طول سال هایی که کارمندان زن را در تیمم مدیریت کرده ام، همواره مجبور بوده ام سبک مدیریتی خود را با آنها سازگار کنم.

اعتراف می کنم در این مسیر اشتباهاتی داشته ام.

همچنین شاهد بوده ام که دیگر صاحبان کسب وکار زن نیز خطاهایی مرتکب .

.

.

؛ یعنی چند ماه پس از اظهارات حسن روحانی، دو فروند قایق جنگی آمریکایی حامل 10 ملوان توسط نیروهای یگان دریایی سپاه پاسداران در محدوده آب های سرزمینی ایران در جزیره فارسی به دلیل ورود غیرقانونی به آب های سرزمینی ایران دستگیر شدند.

بازتاب این شکست توسط رسانه های دنیا، موجبات شرمندگی نظام پوشالی آمریکا را فراهم کرد و پاسخی به مسئولین داخلی داد که در مقابل آمریکا ترسی به خود راه ندهند! آقای روحانی در .

.

.

به گزارش ملیت به نقل از تماشاگران امروز،محمد جمعه ای ؛ او بی شک یکی از نزدیک ترین ها به آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است.

سال های سال در مقام محافظ، کنار او بوده و بعد از بازنشستگی هم اینقدر نزدیک بوده که در مراسم شست و شوی پیکر آیت ا.

.

.

و بعد تدفین ایشان، در حلقه اصلی نزدیکان باشد.

او که حالا چندسالی است یکی از اعضای هیأت مدیره مؤسسه پیشکسوتان پرسپولیس است، در گفت وگویی با تماشاگران امروز از .

.

.

به گزارش ملیت به نقل از خبرآنلاین، کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی پس از کتاب زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای از 1318 تا کنون به قلم جعفر شیرعلی نیا از سوی انتشارات سایان منتشر شده و در ادامه پروژه شخصیت های جمهوری اسلامی است.

این کتاب تاریخ هشتاد سال زندگی پرفراز و نشیب و انقلابی آیت الله هاشمی رفسنجانی را دستمایه بازآفرینی قرار داده و این اثر یک .

.

.

.

.

.

.

.

.

به نمایش گذاشته است.

طبق گزارش رسیده؛ علی رغم توزیع فیلم فروشنده در شبکه نمایش خانگی در ایران و پخش نسخه غیرمجاز آن در فضای مجازی، با همت و تلاش گروه آمریکایی و شید فیلم در کنار هم و مقابله با نسخه های غیرمجاز و حمایت ایرانی های مقیم خارج از کشور از این فیلم، اکران های ویژه آن در سینماهای آمریکا با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

فروشنده که قرار است به طور رسمی از 27 ماه ژانویه (8 بهمن ماه) به .

.

.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده با اشاره به فرسوده بودن 1700 دستگاه از تاکسی های ناوگان تاکسیرانی این شهربیان کرد: از این تعداد 1100 متقاضی برای نوسازی ثبت نام کرده اند که تاکنون بیش از 400 دستگاه از این تعداد تبدیل به احسن شده است.

وی با تأکید بر اینکه بقیه متقاضیان نیز تا پایان سال خودروهای نو را تحویل می گیرند، از دارندگان تاکسی های فرسوده خواست تا هرچه زودتر در .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map