استارت اپ در کنگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در کنگ بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد رسانه کلیک - نبض فناوری و اطلاعات استارت آپ هنگ کنگی با نام GoGo Van شرکت ارائه دهنده خدمات لجستیک که وظیفه برقراری ارتباط میان رانندگان ون و مشتریان را برای حمل کالا بر عهده دارد، نخستین سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری خود را با هدف بدست آوردن بازاری فراتر از B2B انجام داده است.

گوگو ون (GoGo Van) و سایر شرکت های همکار مانند Lalamove به عنوان شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل شناخته می شوند، با این حال تعداد زیادی از مشتریان آنها از دنیای کسب و کار هستند.

GoGo Van یک میلیارد دلار برای ادغام با شرکت چینی «سوئون ۵۸» که خدمات رسانی به مصرف کنندگان را به عهده دارد، هزینه کرده است.

«سوئون ۵۸» مالک وب سایت «۵۸» با حدود ۱٫۲ میلیون راننده دارای ۱۰۰ شعبه در شهرهای چین بوده و گوگو ون علاوه بر ۸ شعبه در چین، مراکزی در تایوان، سنگاپور، کره و هند دارد.

شرکت ادغام شده که GoGo Van نامیده شده، با هدف ارائه خدمات این شرکت در مراکز «سوئون ۵۸» و هموار کردن مسیر برای فعالیت «سوئون۵۸» در خارج از مرزهای چین ایجاد شده است.

«استیون لم» مدیر عامل شرکت یک میلیارد دلاری در مصاحبه با وبگاه TechCrunch گفت: «با ادغام این شرکت ها، موقعیت رهبری در چین و برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی و فراتر از آن را خواهیم داشت.

همچنین در آینده ۲۰۰ میلیون دلار برای گسترش در دو یا سه بازار جدید سرمایه گذاری شده و در سال ۲۰۱۹ بازار خود را به استرالیا و کشورهای اروپایی گسترش می دهیم.

» برنامه مشترک دیگر، سرمایه گذاری «علی بابا»، شرکت تجارت الکترونیک چینی، از طریق صندوق کارآفرینی GoGo Van ادغام شده با “سوئون ۵۸” است.

«لم» یادآور شد: «هنگ کنگ نیز با افزایش تعداد شرکت های فن آوری می تواند مقصد بعدی «IPO» یا عرضه اوراق بهادار شرکت به عموم برای اولین بار باشد».

پست قبلی بلک بری KeyOne Black Edition معرفی شد؛ پرچمداری به رنگ مشکی پست بعدی سونی، واکمن جدید خود NW-ZX300 را رو کرد! کلمه استارتاپ آپ ثبت شد آنچه استارت آپ ها باید در مورد سئو و نام دامنه بدانند در آینده فیبرنوری را به منازل می‌ آوریم استارتاپ ویکند گردشگری بهشتی 21 شهریور شروع به کار می کند آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم آخرین مطالب گزارشی از سخنان اسحاق جهانگیری سومین جشنواره مریم میرزاخانی خط مترو 5 پکن در حال آزمایش تورنستیل های هوشمند جدید است جزییات طرح مجلس برای مقابله با قمار آنلاین نبود شارژر در بسته بندی گوشی Mi 11 شیائومی تایید شد آموزش نصب ویندوز از روی فلش و هارد اکسترنال پنج بازی که باید در کنسول جدید سونی خود یعنی PS5 بازی کنید تریلر جدید وانداویژن از کاراکترهای فاز چهارم MCU رونمایی می… برقراری تماس تصویری در وب با استفاده از Google Duo پستهای اخیر گزارشی از سخنان اسحاق جهانگیری سومین جشنواره مریم میرزاخانی نحوه حذف نامه های الکترونیکی و بازیابی آن ها در Gmail آموزش روش ست کردن اپل واچ روی آیفون جدید آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲ روابط‌عمومی و تبلیغات : : 09121442355 ایمیل :‌ info@click.

ir سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map