استارت اپ در کن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

شما با جستجو کلمه استارت اپ در کن بدنبال راه اندازی یک استارت آپ هستید.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان مجرب توانسته است یک شرکت معتبر در زمینه راه اندازی استارت آپ حضور پر رنگی داشته باشد. طراحی وب اپلیکیشن موبایل به صورت توزیع شده از جمله قابلیت های شرکت سیماگر میباشد که یک مزیت رقابتی نسبت با سایر رقبا و همکاران میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دنیای امروز سرشار است از مردمانی که هر روز یک ایده جدید در سر می پرورانند، آنها در رویایشان می خواهند بازنده نباشند و روزی خود، صاحب یک کسب و کار بزرگ گردند.

این افراد برای اجرا کردن تفکراتشان نیاز به فضای کار، مشاوره، مربی، حمایت، تبلیغ و… دارند.

بی شک خیلی از این افراد اگر حمایت شوند علاوه بر اینکه رویاهای خود را اجرا خواهند کرد به رشد و شکوفایی کشور و ایجاد اشتغال نیز کمک خواهند نمود.

با حمایت های مادی و معنوی این ایده ها می توانند روزی خالق یک شرکت بزرگ باشند و صاحب ایده را نیز صاحب یک کسب و کار دلخواه و لذت بخش نمایند.

پرواضح است کسب و کارهای نوپا اگر در ابتدای مسیر، بلد راه و مشاور خبره نداشته باشند به بیراه خواهند رفت و نابود خواهند گشت.

شتابدهنده ها آمده اند با یک ساختار ساده و به دور از بروکراسی اداری و پیچیدگی های ذاتی دولتی با کوله باری از تجربه به حمایت از شرکت ها و کسب و کارهای نوپا بپردازند.

بدیهی است قوانین و مصوبات متعدد و مبهم دولت نمی توانست حامی خوبی برای ایده های نوظهور باشد، از این رو بخش خصوصی با چابکی همیشگی خود با نام شتابدهنده و به عنوان حامی به کمک این شرکت های نوظهور و افراد صاحب ایده آمده تا به پیدایش آنها کمک کند و در رشد و شکوفایی آنها سهیم باشد.

در طرح پیدایش، گروه مهندسی آی کن با گردآوری خبرگان مختلف و متخصص در حوزه های مورد نیاز یک استارتاپ، آماده است تا بتواند گامی در شتاب دهی و حمایت از شرکت های نوپا و استارت آپ بردارد.

طرح پیدایش ماحصل حدود ۲ دهه تجربه شرکت آی کن در حوزه امکانسنجی، ایده پردازی، تحلیل، تولید، بازاریابی ، فروش، پشتیبانی، استقرار، توسعه و … نرم افزار می باشد؛ این تجربه آی کن را بر آن داشت که قدم هایی نیز در حوزه توسعه استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا بردارد.

گروه مهندسی آی کن در طرح پیدایش سعی کرده با یک روال ساده، روان و پرشتاب به حمایت مادی و معنوی از افراد صاحب ایده و استارتاپ بپردازد.

آی کن سعی نموده علاوه بر شتابدهی (که عموما تمام شتابدهنده ها (accelerators) انجام می دهند) همراهی های بیشتری نیز با افراد صاحب ایده داشته باشد.

به پشتوانه ارائه محصولات نرم افزاری با کیفیت جهانی همچنین سابقه طولانی در ارائه محصولات به بازار، آی کن درنظر دارد بطور واقع و درعمل راهنما و همراه افراد صاحب ایده و استارتاپ باشد، آی کن می خواهد از تمام توان و تجربه اندوخته خود در راستای مدیریت و مشاوره بهتر و حمایت مطلوبتر به منظور رشد و ارتقا استارتاپ ها بهره گیرد.

هدف آی کن این است که، بستری را آماده سازد تا پرسنل جوان و جویای نام بجز بحث اجرای درست و باکیفیت پروژه دغدغه دیگری نداشته باشند.

در زیر به سایر مواردی که می توانید از آی کن انتظار داشته باشید می پردازیم: گروه مهندسی آی کن در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را به عنوان یک استارتاپ آغاز کرد.

آی کن در ابتدای کار با همراهی چند جوان دانشگاهی و به پشتوانه طرح های تکفا دولت کار خود را شروع نمود.

شرکت آی کن در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت های نرم افزاری در حوزه B2B کشور مشغول به فعالیت است.

این اعتبار و خوشنامی حاصل همت والای موسسان شرکت بهمراه حمایت مادی و معنوی حامیان و همراهان آی کن بوده است.

گروه مهندسی آی کن با بیش از ۲۰۰۰ مشتری بزرگ و کوچک در بازار کشور بر آن شد تا با اجرای طرح پیدایش مطابق فرایند زیر به یاری شرکت های نوپا و استارت آپ که نیاز به حمایت مادی و معنوی بیاید و ایشان را تا شکوفایی کامل همراهی نماید.

امروز که آی کن یک شرکت صاحب نام در حوزه فناوری است در نظر دارد به منظور حفظ زنجیره حمایت از استارت آپ ها و شرکت های نوپا، از افراد صاحب ایده و استارتاپ حمایت نماید و گام های موثری در همراهی آنها بردارد.

گروه مهندسی آی کن با حدود دو دهه تجربه در حوزه فناوری اطلاعات، با مسائل و مشکلات متفاوت و زیادی روبرو شده است، عبور از این گردنه های گاها دشوار ما را به تجربه ای گران رسانده، از این رو پیشنهاد داریم فارغ از بحث اینکه شرایط همکاری مهیا باشد یا نه؛ بتوانیم یک جلسه مشاوره با افراد صاحب ایده یا استارتاپ داشته باشیم و در جلسه نقطه نظرات و تجربیات خود را به آنها منتقل نماییم.

دفتر مرکزی گروه مهندسی آی کن آدرس: تهران، بزرگراه حقانی، پلاک ۵۵ (حدفاصل چهار راه جهان کودک و میدان ونک) تلفن: 09121442355 – ۰۲۱ © کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه مهندسی آی کن می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map