برندینگ در منطقه پایتخت فدرال پاکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در منطقه پایتخت فدرال پاکستان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا نوشت: دولت پاکستان پس از ناآرامی های اخیر در پایتخت برای آرام کردن اوضاع و ممانعت از ناآرامی های بیشتر و برقراری مجدد نظم عمومی از ارتش خواست در پایتخت مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پس از درخواست دولت پلیس و نیروهای مسلح ارتش پاکستان امروز(یکشنبه) در خیابان‌های اسلام آباد  مستقر شده‌اند تا از بازگشت ناآرامی به شهر جلوگیری کنند.

از ششم نوامبر سال جاری میلادی اعضای گروهی موسوم به " جنبش لبیک یا رسول الله پاکستان" در بخش‌های از شهر دست به تحصن زده و باعث ایجاد اختلال در حرکت مردم و خودروها شده بودند.

پیشتر، حدود ۸۵۰۰ نیروی ویژه پلیس و شبه نظامی تلاش کردند که بزرگراه را باز کنند اما در پی ورود موج جدیدی از معترضان به صحنه، ناچار به عقب نشینی شدند.

پلیس و نیروهای امنیتی سعی کردند که با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی تظاهرات کنندگان را پراکنده کنند که معترضان با پرتاب سنگ به آنها حمله کردند.

براساس گزارش‌ها ۶ تن در جریان این درگیری ها کشته و ۱۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس دستور وزارت کشور پاکستان، دولت فدرال اجازه دارد که نیروهای کافی برای کنترل قانون و نظم در پایتخت تا زمانی که اطلاعیه بعدی صادر شود، مستقر کند.

این درحالیست که دسترسی به شبکه های تلویزیونی خصوصی و رسانه‌های اجتماعی چون فیسبوک، توئیتر و یوتیوب هنوز هم محدود است.

پلیس در کراچی نیز اعلام کرد که حدود ۲۰۰ معترض اقدام به بستن یک مسیر اصلی در این شهر کرده و در جریان درگیری میان نیروهای امنیتی و معترضان دست کم ۲۷ تن زخمی شدند که ۲۲ تن از آنها با شلیک گلوله آسیب دیده‌اند.

معترضان - که در بزرگراه فیض آباد دست به تحصن زده‌اند - زاهد حمید، وزیر دادگستری، را به توهین به مقدسات متهم کرده‌د و خواهان برکناری او هستند.

معترضان، وزیر دادگستری را به خاطر حذف لقب پیامبر اسلام (عبارت "خاتم الانبیا") در متن قسم نمایندگان جدید مجلس مورد انتقاد قرار داده و به توهین به مقدسات متهم کرده‌اند.

زاهد حمید با عذرخواهی از بابت حذف این قسمت، آن را ناشی از یک خطای سهوی دانسته ولی عذرخواهی وی تاثیری در آرام شدن اوضاع نداشته است.

به گزارش رسانه های پاکستان، معترضان به منزل زاهد حمید در ایالت پنجاب هم حمله کرده‌اند؛ هنگام حمله او و خانواده‌اش در منزل حضور نداشتند.

52310 شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

اسنپ به عنوان بهترین سرویس ارائه کننده خدمات حمل و نقل مسافر و بار در ایران مورد توجه ویژه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

به دلیل مزیت های زیاد درخواست تاکسی آنلاین با سوپر اپلیکیشن اسنپ حتی با وجود شیوع ویروس کرونا نیز خدمات این شرکت روز به روز در حال گسترش است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map