برندینگ در Matabeleland شمال زیمبابوه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

برندینگ در Matabeleland شمال زیمبابوه یکی از اصلی ترین و قدیمی ترین روش ها جهت ارزشمند کردن یک شرکت میباشد که با قرارگرفتن در معرض دید و انجام دادن مجموعه فعالیت هایی مانند فعالیت در بخش های م سئو لیت اجتماعی و اهدافی هوشمندانه صورت میگیرد.

برندینگ با توجه به زیر ساخت تبلیغات و بازاریابی شکل میگیرد و برای توسعه بازار هر شرکت و سازمان و مجموعه ای از نون شب واجب تر است. شرکت سیماگر در این راستا آماده ارائه خدمات نوین در این زمنیه به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آمل – با آنکه بازارها در تسخیر برندها است اما جای خالی محصولات و تولیدات مازندران بین این برندهای با نام و نشان خالی است، علی امینی کارشناس اقتصاد بین‌الملل در یادداشتی به این مسئله پرداخته است.

علی امینی؛ خبرگزاری بازار - بیشتر کشورها تلاش می‌کنند کالاهای خود را با برندهای خاص به بازار مصرف عرضه کنند و برندینگ، یک ارزش باور نکردنی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد می‌کند تا کالایش را به‌راحتی به فروش رساند.

برندسازی قوی، ارزآوری را آسان‌تر می کند و بازار را در گردونه رقابت با رقبا تصاحب می‌کند، اصلی که کمتر در تولیدات استان مازندران به آن توجه شده است.

برای برخی شرکت‌ها و مدیران، برندسازی یک استراتژی جانبی و غیرضروری به شمار می‌رود و هرگز به این مسئله فکر نمی‌کنند، اما تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد واحدهایی بر روی عملیات برندسازی تکیه و سرمایه‌گذاری کردند، سود و فروش حاصله از آن نسبت به دیگران بیشتر بوده است.

برندسازی درواقع مزیت رقابتی ایجاد شده برای کالاها و خدمات است که برای اجرای آن باید از بازار و جامعه هدف پیش از برندسازی، تحقیقات لازم صورت گیرد تا مشتریان با برند مدنظر کالاها در جامعه آشنا شوند.

تقویت برندینگ برای عرضه کالا و خدمات ارزش انحصاری، انتخاب نام تجاری، ایجاد ارتباط عاطفی یا برندسازی عاطفی، استفاده مؤثر از انواع رنگ‌ها و برقراری ارتباط دائم با مشتریان و هویت برند به تقویت برندینگ برای عرضه کالاها و خدمات کمک خواهد کرد.

در مازندران سالانه کالاها و خدمات بسیاری توسط واحدهای تولیدی و خدماتی استان تولید می‌شود اما برندینگ و برندسازی به‌عنوان حلقه مفقوده به شمار می‌رود و گاه سبب می‌شود محصول استان با برند دیگران به فروش رود و ارزآوری برای آنان داشته باشد.

تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌دهد که لازمه حضور در بازارهای داخلی و خارجی برندینگ یا هویت یک برند است و نتایج حاصله حکایت از آن دارد که برندهای موفق بین‌المللی در ابتدا فعالیت‌هایشان را از سطح محلی و ملی آغاز کرده‌اند.

جولان برندهای بیگانه برندها درواقع با استفاده از جلب اعتماد شهروندان و مشتریان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی بازاریابی هویت خود را بین بازارها مختلف معرفی کرده‌اند و همین مسئله سبب شده تا امروز شاهد حضور و جولان برندهای خارجی و غیربومی در مناطق مختلف کشور از جمله مازندران باشیم.

نگاه بلندمدت به حوزه تجاری و جایگزینی تفکر بازار گرا بر تولیدگرا یکی از رازهای موفقیت و دستیابی به اهداف در حوزه برندها است و طبق بررسی‌ها برای توفیق برندها باید تمام اجزای یک مجموعه تولیدی از جمله حمل‌ونقل، تجارت و ناوبری، بسته‌بندی و تدارکات گرد هم آیند تا یک کالا به‌ عنوان برند معرفی شود.

همچنین برخی شرکت‌ها واحدهای تولیدی برای عرضه کالا و خدمات از نوع پوشش و چهره خندان فروشندگان و بسته‌بندی، حمل‌ونقل، تبلیغات مختلف بهره می‌گیرند تا کالای خود را در سبد خرید مشتریان جای دهند.

مازندران در زمینهٔ صنایع غذایی و تولیدات کشاورزی قابلیت‌های زیادی دارد و می‌توان تولیدات استان را با نام برند خاص در بین بازارهای داخلی و خارجی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین معرفی کرد زیرا امروز کسب مزیت در بازارهای تجاری بر کسی پوشیده نیست.

در حوزه صنایع لبنی به‌رغم وجود واحدهای مختلف تولید، کاله مازندران توانست با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف، کالاهای خود را با برند کاله به بازارهای مختلف کشور و جهان معرفی کند و حضور تولیدات این کارخانه در کشورهای همسایه و ارسال محموله صادراتی به اروپا و آمریکا نشان از توجه مدیران این مجموعه تولیدی به برندینگ و برندسازی است.

در برندسازی جایی نداریم بررسی‌ها و تحقیقات نشان می‌دهد که ایران و به‌تبع آن مازندران هنوز در حوزه برندسازی جای خود را پیدا نکرده است و به‌سختی می‌توان تعداد برندهای موجود در مازندران را به‌اندازه انگشتان یک دست پیدا کرد و این مسئله در حالی  است که برندسازی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی تأثیر به سزایی دارد و شرط تحقق آن تکمیل زنجیره طراحی گرفته تا فرآوری، بازاریابی، فروش و صادرات است.

از آنجایی‌که بیشتر واحدهای تولیدی مازندران از نوع کوچک و خرد محسوب می‌شوند، سیستم مالی این واحدها اجازه ایجاد برندینگ را نمی‌دهند و برای رفع این نیاز می‌توان با ایجاد هلدینگ ها و یا پایانه‌های صادراتی و شرکت‌های بزرگ، محصولات را در قالب برندی مشخص به بازارهای کشور و جهان عرضه کرد.

برندسازی محصولات همواره دغدغه فرآروی مدیران واحدها و مسئولان به شمار می‌رود و لازمه حضور دائمی در بازارهای داخلی و خارجی و کسب جلب اعتماد مردم، توجه به برندسازی سازی و هویت‌سازی محصول است و در غیر این صورت بازارها یکی پس از دیگر از دست خواهند رفت.

تمامی حقوق برای گروه رسانه های بازار محفوظ و بازنشر مطالب با ذکر منبع مجاز است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map