سئو سایت آرد مالت جو روشن و تیره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت آرد مالت جو روشن و تیره کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد این مطلب را به دوست خود ارسال کنید اطلاعات شما نزد فروشگاه آنلاین قنادباشی کاملا محفوظ می باشد با توجه به اختلالات بانک ملت، برای پرداخت از این درگاه لطفا از مرورگر کروم استفاده نفرمایید.

کاربرد: صنایع نانوایی، شیرینی پزی ، کیک و بیسکوییت بسته بندی : کیسه 10 کیلویی پذیرش سفارش: 9 صبح تا 6 عصر تحویل : 2 الی 7 روز کاری هزینه حمل به عهده خریدار است.

این محصول را به اشتراک بگذارید پودر مالت روشن از آسیاب نمودن دانه های جو جوانه زده تولید می شود.

این پودر فعالیت دیاستاتیک (فعالیت آنزیمی) بالایی داشته و تأثیر بسیاری در بهبود خواص نان دارد.

وقتی این پودر به خمیر نان اضافه شود، آنزیم های طبیعی آن، موجب شکسته شدن نشاسته شده و قندهای کوچکتر (مانند مالتوز و سایر قندهایی که به عنوان غذای مخمر هستند) را تولید می نماید.

در واقع علت فعالیت آنزیمی، جوانه زدن و تبدیل شدن دانه جو به دانه مالت می باشد.

به طور دقیق تر می توان گفت که این پودر دارای آنزیم آلفا آمیلاز است که کمک می کند قندهای پیچیده و نشاسته در خمیر به قند های ساده تر مانند مالتوز شکسته شوند که برای مخمر، غذای مناسبی است و تغذیه مخمر را آسان تر می کند.

به همین علت این پودر، با افزایش عملکرد مخمرها، در طول فرآیند تخمیر، نیاز به مخمر دیگر را کاهش می دهد.

همچنین این پودربه خاطر کمک به ور آمدن سریعتر و بهتر خمیر، سبب نرمی و افزایش حجم نان (پف کردن) می گردد و عطر و طعم مطلوبی به نان می دهد.

استفاده از پودر مالت در تهیه نان تیره چاودار به خصوص نان با دانه کامل، بسیار مفید است.

عصاره ی مالت را می توان با پودر مالت جایگزین نمود اما به علت طعم شیرین شربت عصاره، این کار را باید با دقت انجام شود.

پودر مالت دارای دو نوع دسته بندی است : - پودر مالت روشن - پودر مالت تیره - حاوی فیبر و پروتئین بوده و جهت رفع ناراحتی های گوارشی مفید می باشد.

- سبب کاهش کلسترول خون و رفع دردهای عضلانی می گردد.

- به دلیل داشتن مقادیر مناسب ویتامین های گروه B و آهن برای درمان کم خونی و فقر آهن مفید می باشد.

- سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که باعث تقویت قوای جنسی می گردد.

- به دلیل داشتن مقادیر قابل توجه روی، سلنیوم و فسفر برای تقویت حافظه و ایجاد تمرکز در دانش آموزان مفید می باشد.

- به دلیل دارا بودن فیبر و پروتئین مناسب برای کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی رنج می برند مفید است.

- حاوی ویتامین های گروه B بوده و در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی مؤثر است.

- سرشار از فیبر محلول و نامحلول و حاوی ارزش غذایی و خواص درمانی بسیار است.

- رفع یبوست ، بیماریهای گوارشی - جهت غنی سازی نان ، کیک ، بیسکویت ، پخت نان و کیک های خانگی کاربرد داشته و سبب افزایش ماندگاری، عطر و طعم آنها می گردد.

- در صنایعی از جمله قنادی ها، نان فانتزی، تولید بیسکویت، کراکرهای تخمیری، انواع کارامل، شیرینی و .

.

.

کاربرد دارد.

در مصارف تجاری و به عنوان نرم کننده خمیر در مقادیر بالا، در نان ، نان پیتزا ، کراکر، چوب شور، نان ساندویچ و.

.

.

استفاده می شود.

گلوتن پایین آن سبب می شود خمیر نرم تر، آرام تر و بافت مغز نان نرم و ترد تر شود.

در صنایع نان ، شیرینی ، کیک وکلوچه، در زمان تهیه خمیر بایستی به میزان 2 الی 5 درصد پودر مالت به آرد گندم اضافه شود.

درصد فوق به میزان قدرت و گلوتن آرد گندم بستگی دارد و برای هر نوع آرد باید یک نسبت مناسب استفاده نمود.

وزارت کشاورزی ایالت متحده آمریکا اجازه می دهد تا آرد مالت جو به عنوان افزودنی به تمام انواع آرد همه منظوره ، آرد گندم کامل (سبوس دار) و آرد گندم نانوایی اضافه شود.

در پخت نان لازم است که آرد مالت جو در ترکیب با آرد گندم استفاده شود.

برای محصولاتی که به آنها مخمر اضافه شده، میتوانید تا یک چهارم آرد مالت جو به کار ببرید.

برای محصولاتی هم که به آنها مخمر افزوده نشده مانند کوکی ها و نان های سریع، بایستی تا 1/2 و برای استفاده به عنوان قوام دهنده مانند خورشت، آبگوشت، سوپ و آش 100 درصد استفاده کنید.

هدف قنادباشی کمک به مشتریان از طریق سفارش آنلاین ( سفارش اینترنتی ) محصولات با کیفیت ، صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و ارائه ارزش افزوده و همچنین ارتقای کیفیت خدمات و محصولات تولیدکنندگان کیک و شیرینی خانگی و  تولیدکنندگان لوازم قنادی و مواد اولیه قنادی می باشد.

آدرس : تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان بهار جنوبی، برج تجاری بهار (پلاک 37) ، طبقه اول، واحد 249 تلفن : 09121442355 تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعق به سایت فروشگاه آنلاین قنادباشی می باشد.

هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات توسط مدیروب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map