سئو سایت خدمات تاكسي بار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خدمات تاكسي بار در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سامانه‌های سفارش تاکسی، جستجوی نزدیک‌ترین راننده به مسافر، سیستم‌های سفارش بارگیری و جابه‌جایی اثاثیه و خدماتی از این دست را می‌توانید با طراحی اپلیکیشن حمل و نقلی مدیریت کنید.

از ۲ میلیون تومان از ۲۰ روز کاری شرکت‌های حوزه حمل ونقل و یا بارگیری، ایده‌های استارت آپی همانند اسنپ، شرکت های جابه‌جایی لوازم و از این دست اگر کسب و کار یا ایده‌هایی در زمینه باربری، سرویس‌های جابه‌جایی مسافر، مدیریت سفرها یا مدیریت بخش حمل و نقل مجموعه خود دارید، ما طراحی اپلیکیشن حمل و نقل راحیل همراه با سامانه مدیریت یک‌پارچه را پیشنهاد می‌کنیم.

با طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS ، کسب‌وکار یا خدمات حمل و نقلی شما می تواند همیشه در دستان مشتریانتان باشد.

سامانه‌های سفارش تاکسی، جستجوی نزدیک‌ترین راننده به مسافر، سیستم‌های سفارش بارگیری و جابه‌جایی اثاثیه و خدماتی از این دست را می‌توانید با طراحی اپلیکیشن حمل و نقلی مدیریت کنید.

چرا طراحی اپلیکیشن موبایل برای سامانه‌های حمل و نقل ضرورت دارد؟ ⦿ دسترسی آسان مشتریان⦿ ثبت آسان سفارش و پیگیری راحت⦿ هزینه تمام شده پایین‌تر = رضایت راننده و مشتری⦿ هماهنگی و ثبت سیستمی آسان راننده⦿ اطمینان تدریجی کاربران برای سفارش در هر ساعت روز⦿ امکان پرداخت آنلاین و حذف مراحل قیمت‌گذاری ⦿ قابلیت توسعه بی انتها یک مزیت رقابتی طلایی برای شما محسوب می‌شود.

هدف اپلیکیشن‌های حمل و نقل و تاکسی یاب همانند بعضی از اپلیکیشن‌های خدماتی، اتصال متقاضی به راننده و مسئول حمل است.

پس در کنار کاربران، سطح دسترسی دیگری برای مدیریت سامانه‌ی راننده‌ها مورد نیاز است.

⦿ اطلاع از درخواست های حمل بار یا جابه‌جایی مسافر⦿ مسیریابی ویژه برای راننده‌ها⦿ قابلیت تعامل در جزئیات فاکتور و درخواست مشتری⦿ مشاهده سوابق کاری و نرخ دستمزد و سایر اطلاعات مالی⦿ مشاهده امتیاز کسب کرده⦿ امکان اعلام غیبت به صورت زمان‌بندی شده و تعیین از قبل از مزیت‌های بزرگ سیستم‌های حمل ونقل و تاکسی آنلاین، انجام امور بر اساس قواعد نظام‌مند است.

در این سامانه‌ها تعیین قیمت به صورت سیستماتیک و کارشناسی شده انجام می‌شود.

کاربران می‌توانند نظرات واقعی خود را در مورد کیفیت خدمات انتقال داده و صاحبان کسب‌وکار عیار واقعی خود را بسنجند.

شیوه انتقال آنلاین پول به حفظ محیط زیست کمک کرده و باعث راحتی هر چه بیشتر کاربران می‌شود.

برای اطلاع از قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS برای خدمات حمل بار یا تاکسی یاب و .

.

.

با مشاوران ما تماس بگیرید.

یک تماس کافی است که برنامه‌ای جامع از کارشناسان با تجربه ما دریافت کنید.

راحیل تبلور تجربه کاربری متفاوت در طراحی سیستم‌های آنلاین است.

شرکت گسترش ارتباطات راحیل در سال ۱۳۸۷ در قزوین شروع به فعالیت کرد.

سابقه همکاری با نهادها و بخش های مختلف، ارائه خدمات مختلف طراحی وب سایت و اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی‌شده، طراحی پورتال‌ خاص سازمان‌ها، خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ از افتخارات این مجموعه به شمار می‌آید.

بر بال راحیل، اوج موفقیت ایده‌های خود را ببینید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map