سئو سایت مواد شیمیایی تصفیه سطوح

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مواد شیمیایی تصفیه سطوح در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فرمولاسیون سفیدکننده | خط تولید سفید کننده | وایتکس گروه شیمی مهندسی شکوه پرواز پاژ ارائه دهنده فرمولاسیون تخصصی سفیدکننده و راهنمای راه اندازی خط تولید آن در سراسر کشور و کشور های همسایه می باشد .

{ فرمولاسیون سفید کننده } سفید کننده های خانگی بخشی از زندگی روزمره است و تقریباً در هر خانه ایرانی ، معمولاً بیش از یک شکل از آن وجود دارد .

دو کلاس اصلی سفیدکننده خانگی وجود دارد : سفیدکننده های کلر و سفیدکننده های غیر کلر .

همه این سفیدکننده ها در طبقه ای از مواد شیمیایی هستند که به عنوان مواد اکسید کننده شناخته می شوند ، به این معنی که هنگام تماس با لکه های خاص ، میکروب های خاص یا ارگانیسم های دیگر و گاه رنگ آمیزی لباس باعث ایجاد یک واکنش شیمیایی به نام اکسیداسیون می شوند.

سفید کننده یک ماده شیمیایی بسیار مفید هم در خانه و هم برای استفاده در مقیاس بزرگ است .

برای از بین بردن لکه های لباس یا سفیدتر کردن لباس های خود می توانید از سفید کننده استفاده کنید .

این ماده برای ضد عفونی سطوح نیز به خصوص در آشپزخانه و حمام استفاده می شود.

پرسنل بیمارستان از سفید کننده به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می کنند ، هتل ها از سفید کننده برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن ملافه و سطوح تختخواب استفاده می کنند و رستوران ها سطوح تهیه مواد غذایی را با سفید کننده کلر ضد عفونی می کنند .

مردم از کلر موجود در استخرها برای تمیز کردن آب و بالا بردن pH استفاده می کنند و در غلظت های بسیار کمتری برای تصفیه آب و حذف عامل های میکروبی استفاده می شود .

شرکت ها گاهی اوقات سفید کننده کلر را به فاضلاب های صنعتی اضافه می کنند تا بو را کاهش دهند و کلر توسط صنایع شیشه ، شیمیایی ، دارویی ، نساجی ، کشاورزی ، رنگ و کاغذ استفاده می شود .

با کاربردهای فراوان ، محصولی بسیار آشنا خود را برای اکثر مردم سفید کنید.

استفاده و کاربرد بسیار از سفیدکننده ، آن را به یک محصول بسیار آشنا برای اکثر مردم تبدیل کرده است .

  در حالی که کلمه “سفید کننده” در حدود سال ۱۰۵۰ وارد زبان انگلیسی شد ، سفیدکننده حاوی هیپوکلریت سدیم برای اولین بار در سال ۱۹۱۳ در ایالات متحده آمریکا ساخته شد تا برای استفاده به عنوان ضد عفونی کننده نهادی و تصفیه آب استفاده شود .

قبل از آن ، مواد شیمیایی مانند بوراکس ، آمونیاک رایج ترین سفیدکننده ها در ایالات متحده بود و سفید کننده های ساخته شده با استفاده از کلر به طور کلی تا قرن بیستم برای تولید بسیار گران بودند.

Clorox Chemical ، بعداً به نام Clorox ، اولین بار نمونه هایی از سفید کننده را در سال ۱۹۲۲ برای مصرف خانگی در اختیار مصرف کنندگان قرار داد .

از آنجا که سفید کننده کلر سریعتر و مؤثرتر از سفیدکننده هایی بود که مردم از آن استفاده می کردند ، به سرعت محبوب ترین سفیدکننده خانگی شد.

امروز ، وقتی می گوییم “سفیدکننده” ، معمولاً منظورمان سفید کننده کلر است.

بنابراین سفیدکننده کلر دقیقاً چیست و چگونه کار می کند ؟ سفید کننده کلر حاوی ماده فعال هیپوکلریت سدیم (NaOCl) است ، در حالی که سفید کننده های غیر کلر دارای مواد فعال مختلفی برای اهداف مختلف هستند.

بنابراین ، دقیقاً چه اتفاقی می افتد که لکه سس گوجه فرنگی شما بر روی پیراهن سفیدتان هنگام استفاده از سفید کننده حذف می شود ؟ برای درک اینکه چگونه کلر سفید باعث از بین رفتن لکه می شود ، باید درک کنیم که رنگ ها چگونه کار می کنند.

نور هم ذره است و هم موج.

ذرات آن به نام فوتون در امواج حرکت می کنند که طول خاصی دارند.

همه طول موج های نور برای چشم انسان قابل مشاهده نیستند: طول موج های مادون قرمز برای دیدن چشم های ما خیلی طولانی هستند و طول موج های ماوراء بنفش خیلی کوتاه هستند.

طول موج هایی که می بینیم بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر است و از نظر ما رنگ به نظر می رسد.

به عنوان مثال ، هنگامی که نور با طول موج در حدود ۴۷۵ نانومتر به شبکیه چشم شما برخورد می کند ، رنگ آبی را درک می کنید.

نوری که از لکه کچاپ روی تیشرت تا شبکیه شما ایجاد می شود دارای طول موج در حدود ۶۵۰ نانومتر است که باعث می شود رنگ قرمز به نظر برسد.

دلیل اینکه لکه کچاپ منعکس کننده نور با طول موج ۶۵۰ نانومتر است با ترکیب شیمیایی آن ارتباط دارد.

مانند اکثر مواد دیگر ، سس کچاپ از چندین عنصر تشکیل شده است که توسط پیوندهای شیمیایی به یکدیگر متصل می شوند تا مولکول هایی تشکیل دهند.

الکترون های درگیر در برخی از این پیوندها بسته به ویژگی های پیوند شیمیایی ، قادر به جذب نور برخی از طول موج های خاص هستند.

نوری که الکترون های موجود در ماده قادر به جذب آن نیستند ، رنگ ماده را تعیین می کند.

بنابراین لکه کچاپ تمام طول موجهای نور طبیعی که به آن ضربه خورده است را جذب می کند – به جز نور ۶۵۰ نانومتری ، که بازتاب آن به چشم شماست و باعث می شود قرمز شود.

بسیاری از لکه ها شبکه ای پیوندهای مضاعف بین اتم های کربن دارند و این شبکه باعث جذب نور می شود.

سفید کننده کلر قادر است بسیاری از این پیوندها را اکسید کند ، آنها را بشکند و توانایی جذب ماده در نور را بگیرد.

وقتی این اتفاق بیفتد ، لکه “از بین می رود“.

هنگامی که سفید کننده سس را در تی شرت شما اکسیده می کند ، سس کچاپ قادر به جذب نور است.

سپس مانند بقیه پیراهن سفید به نظر می رسد.

بقایای سس کچاپ هنوز هم می تواند وجود داشته باشد.

شما فقط لکه را نمی بینید.

خیساندن و شستن پیراهن می تواند لکه نامرئی را از بین ببرد.

  چرا سفیدکننده رنگ لباس را می گیرد؟ از آنجا که هیپوکلریت سدیم یک ماده اکسید کننده قدرتمند است ، می تواند پیوندهای شیمیایی را نه تنها در لکه های روی لباس شما بلکه در رنگهایی که به لباس رنگ می دهند اکسید کند.

هرکسی که به طور تصادفی سفید کننده کلر را بر روی شلوار جین مورد علاقه خود ریخته و تاثیر سفید کننده موثر به عنوان یک ماده اکسید کننده را تجربه کرده است .

سفید کننده غیر کلر که از یک ماده اکسید کننده ضعیف تر استفاده می کند می تواند بدون شکستن پیوندهای شیمیایی قوی تر در رنگ لباس پیوندهای شیمیایی را در لکه های خاصی بشکند .

  استفاده از سفید کننده کلر به عنوان یک ضد عفونی کننده پزشکی برای اولین بار در سال ۱۸۴۷ در اتریش ثبت شد .

کارکنان بیمارستان عمومی وین شروع به استفاده از آن برای کنترل بیماری های عفونی کردند .

محلول سفید کننده کلر در حال حاضر برای ضد عفونی کردن تجهیزات دیالیز ، برخی از تجهیزات جراحی ، سطوح در بیمارستان ها و آزمایشگاه های پزشکی و حتی برخی از ضایعات پزشکی استفاده می شود.

صنعت فرآوری مواد غذایی از سفید کننده کلر برای از بین بردن باکتری های خطرناک مانند لیستریا ، سالمونلا و … در تجهیزات استفاده می کند.

ترکیبات کلر همچنین به آب آشامیدنی شهری اضافه شده تا تا باکتری های خطرناک موجود در برخی از آب ها را از بین ببرد .

سفید کننده کلر باکتری ویبریو را از بین می برد ، باکتری عامل ایجاد وبا ، بیماری که قبل از تصفیه آب باعث کشته شدن افراد می شد .

هنوز هم می تواند در کشورهایی که آب آشامیدنی تمیز در دسترس نیست ، از بین ببرد.

سفید کننده کلر همچنین می تواند باکتری ها و ویروس های خطرناک موجود در سطوح ستافیلوکوک اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) ، آنفولانزا و HIV را از بین ببرد.

سفیدکننده کلر به عنوان یک ضد عفونی کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا میکروب ها قادر به ایجاد ایمنی در برابر آن نیستند .

هنگامی که هیپوکلریت سدیم با ویروس ها ، باکتری ها ، قالب ها یا قارچ ها در تماس باشد ، مولکول های موجود در میکروب ها را اکسید می کند و آنها را می کشد .

دانشمندان همچنین بر این باورند که اسید هیپوکلروز که با افزودن هیپوکلریت سدیم به آب تشکیل می شود می تواند دیواره های سلولی برخی میکروب ها را تجزیه کند.

به نظر می رسد که اسید هیپوکلروس قادر به ایجاد پروتئین های خاصی در باکتری ها است و سلول های آنها قادر به عملکرد نیست.

سفید کننده های غیر کلر که ماده اکسید کننده هستند نیز می توانند بعنوان ضد عفونی کننده در برخی از سطوح عمل کنند ، اما از سفید کننده کلر قدرت کمتری دارند.

سفید کننده کلر ، در صورت استفاده صحیح ، یک ماده ضد عفونی کننده عملی و مؤثر است.

از آنجا که سفید کننده کلر یک ماده اکسید کننده قوی است ، در صورت عدم استفاده صحیح از آن خطرناک است.

شما هرگز نباید کلر سفید را با هیچ کالای خانگی دیگری مخلوط کنید ، زیرا می تواند برای تشکیل مواد بسیار خطرناک واکنش نشان دهد.

به عنوان مثال ، مخلوط کردن سفید کلر با آمونیاک یا سرکه می تواند گاز کلر سمی را آزاد کند.

تمیز کردن و ضد عفونی کردن محصولات که به آنها سفید کننده نمی گویند نیز ممکن است حاوی هیپوکلریت سدیم به عنوان یکی از ترکیبات فعال آنها باشد ، بنابراین شما همیشه باید قبل از استفاده از یک محصول تمیز کننده برچسب را بخوانید.

اگر از مواد سفید کننده برای ضدعفونی سطوح خانگی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که منطقه به خوبی تهویه شده است و هیچ دودکشی را از آن تنفس نکنید.

دودهای ناشی از سفید کننده کلر می توانند باعث سرفه ، گلودرد و سوزش مجاری هوایی شوند و همچنین باعث تحریک چشم ها می شود.

از تماس کلرید کلر با پوست خودداری کنید ، زیرا می تواند باعث قرمزی و سوزش شود ، خصوصاً بعد از قرار گرفتن در معرض مکرر.

اگر سفید کننده به چشم شما می رسد ، سریعاً آنها را بشویید و با پزشک خود تماس بگیرید.

مصرف سفید کننده کلر به ویژه برای کودکان می تواند بسیار خطرناک باشد.

  آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) مطالعات علمی متعددی را در مورد تأثیر آب آشامیدنی کلرینه ارزیابی کرده است ، و این سازمان هیچ مدرکی مبنی بر خطر ابتلا به سرطان ، مشکلات تولید مثل یا نقص هنگام تولد پیدا نکرده است [منبع: آژانس حفاظت از محیط زیست].

براساس آژانس کنترل بیماریهای مرکز مرکز کنترل بیماری ، هنگامی که هیپوکلریت سدیم در هوا آزاد شود ، در اثر نور خورشید و مواد طبیعی موجود در محیط تجزیه می شود.

هیپوکلریت سدیم مانند برخی از مواد مانند جیوه در زنجیره غذایی جمع نمی شود.

وقتی هیپوکلریت سدیم وارد آب یا خاک می شود ، به یون های سدیم ، کلسیم و هیپوکلریت تجزیه می شود.

این یون ها به طور بالقوه می توانند با سایر مواد موجود در آب واکنش نشان دهند ، اما اثرات احتمالی مشخص نیست.

هنگام استفاده صحیح از آن ، سفید کننده کلر می تواند آشپزخانه شما را تمیزتر کند و لباس های سفید شما سفیدتر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرمولاسیون و فرآیند تولید سفید کننده ، با مهندسین ما در شرکت شیمی مهندسی شکوه پرواز پاژ در تماس باشید .

  … برای مشاهده ی دیگر خطوط تولید و فرمولاسیون های محصولات شوینده و بهداشتی اینجا کلیک کنید … نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

راه های ارتباطی ما با شما در شبکه های مجازی اطلاعات تماس شماره های تماس : 09121442355 ، 09121442355 شماره فاکس : 09121442355-051 شماره تماس مشاور فروش : 09121442355 ارتباط از طریق : پست الکترونیک : info@shokouhparvaz.

com آدرس : خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار وکیل آباد ، بلوار هاشمیه ، هاشمیه ۲۸ آدرس : افغانستان ، هرات ، بین خیابان هرات ۲۹ و ۳۱ Contact us Phone : 0098-09121442355 ، 0098-09121442355 Fax : 09121442355 Sales Phone : 0098-09121442355 Social Line : Email : info@shokouhparvaz.

com Address : Iran, Mashhad , Vakil Abad Blv , Hashemiye Blv , Hashemiye 28 Address : Afghanistan , Herat , Between 29th & 31th Herat کليه حقوق مادی و و معنوی اين سايت متعلق به شرکت شیمی مهندسی شکوهِ پرواز پاژ ميباشد طراحی سايت و سئو سايت توسط پارس وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map