سئو سایت مواد مصرفی پزشکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مواد مصرفی پزشکی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نمایش 1–12 از 463 نتیجه لوازم مصرفی پزشکی می تواند یکبار مصرف و یا چند بار مصرف باشد.

به طور کلی لوازم یکبار مصرف پزشکی به منظور دارو رسانی به بیمار و یا در مسیر بهبود بیمار به کار گرفته می شود و پکیج بسته بندی شده فقط برای مصرف یک بیمار می باشد که به این فراورده ها لوازم یکبار مصرف پزشکی گفته می شود.

برخی از این وسایل شامل داروها، لوازم و تجهیزات مصرفی برای بیمارستان ها، وسایل جمع آوری، نگهداری نمونه، موادها و معرف ها می باشد که در اینجا به شرح برخی از آنها می پردازیم.

1.

آبسلانگ یک چوب ساده که برای معاینات گوارشی بیمار به کار برده می شود، به این صورت که آن را در دهان بیمار قرار داده و زبان را کنترل می کند تا معاینات دقیق تر انجام شود.

2.

آنژیوکت آنژیوکنت از دیگر لوازم مصرفی پزشکی است.

آنژیوکت یک لوله کوچه و بلند برای تزریق در رگ و یا حفره بدن است.

آنژیوکت یک وسیله چند کاره و پر مصرف در بیمارستان ها است.

3.

دستکش های جراحی دستکش های جراحی نه فقط در قسمت اتاق عمل و جراحی بلکه در پزشکی کاربرد های فراوانی دارند.

4.

آتل ارتوپدی آتل گچی سالم است که به صورت نوارهای آماده بر روی قسمت های آسیب دیده بدن قرار می گیرد.

5.

تنسوپلاست یک چسب جاذب که از موادی همچون پلی اتلین، پلی اورتان، فوم ساخته شده که دارای قدرت جذب بالا و چسندگی کم می باشد.

6.

فشارسنج از دیگر لوازم مصرفی پزشکی دستگاه فشار خون است.

یک دستگاه استاندارد که برای تشخیص فشار خون استفاده می شود و در دو نوع عقربه ای و دیجیتال وجود دارد.

7.

گوشی پزشکی یا استتوسکوپ وسیله ای که می توان صداهای داخلی ضعیف و مخلتف بدن را با آن شنید.

8.

لارنگوسکوپ این وسیله برای مشاهده حنجره، تارهای صوتی، و مجرای بین آنها استفاده می شود.

9.

گان و لباس آبی ( لباس اتاق عمل) لباس ها و پوشش های بیمارستانی معمولا به رنگ سبز و یا آبی هستند و جنس آن ها از پنبه است.

قوانین و مقررات خرید رویه های برگرداندن کالا اینستاگرام سدان مد پیگیری سفارشات تماس با ما بلاگ بزرگراه نواب شمال – نرسیده به پل کمیل – خیابان محبوب مجاز – خیابان خوشیاران جنوبی – بالاتر از بانک پاسارگاد – تجهیزات پزشکی سدان 021 – 09121442355 0933 – 283 19 33 توجه : تجهیزات پزشکی سدان هیچ شعبه دیگری و شماره تلفن یا واتس اپ دیگری به جز موارد ذکر شده در سایت ندارد کد تایید * کد تایید * نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map