سئو سایت مواد فیلتراسیون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت مواد فیلتراسیون شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران ممکن است سایت شما، از زمانی که در سئو محبوب می شود، دائما از سوی کشورهای مختلف مورد حمله قرار بگیرد به همین دلیل، فکر می کنید که اگر دسترسی سایر کشورها را برای سایت خود ببندید شاید این کار به نفع شما باشد! برای مثال سایتی در کشور استرالیا است و صاحب سایت ، دسترسی تمام کشور های دیگر ، به جز استرالیا را به سایت خود ببند، به دلیل اینکه فکر می کند که دسترسی از سایر کشورها به سایت او کاری بیهوده می باشد و ارزشی برای او ندارد! بزرگترین نگرانی که در اینجا وجود دارد، این است که آیا این کار بر روی سئو تاثیر خواهد گذاشت؟ تا آنجایی که ما می دانیم این کار مسلما بر سئو تاثیر خواهد گذاشت.

آیا فاکتور دیگری برای سئو وجود دارد که بر روی ترافیک وب سایت تاثیرمنفی بگذارد؟ همانطور که vpn ها هر روزه رایج تر می شوند، تمام افراد در سراسر جهان می توانند خیلی راحت به سایت های دیگر و در نقاط دیگر جهان وصل شوند.

شاید باور نکنید، زمانی که تمرکز خود را برای افزایش امنیت بالا می برید و دسترسی سایر کشورها را محدود می کنید ، چقدر به کسب و کار شما می تواند آسیب برساند.

اما در اینجا دیدگاه دیگری نیز وجود دارد .

فیلترینگ ، می تواند سئو را تحت تاثیر قرار دهد، اما بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید: آیا فیلتر کردن آی پی کشورهای دیگر، برای وب سایت شما مزیتی دارد؟ بله، این کار می تواند مزایایی هم داشته باشد ، نه تنها داده های تحلیلی را پاک می کند، بلکه فروش را بالا برده و چشم انداز واقعی از کسب و کار شما در همه سیستم ها را نشان می دهد.

همچنین می توانیم اینطور بگوئیم که 20 درصد ترافیک وب سایت از کشور چین می باشد که شما هیچ فروشی به آن کشور ندارید.

پس چه مزیتی برای شما دارد؟ در واقع فیلتر کردن می تواند مزایایی هم داشته باشد ، زیرا شما می توانید اطلاعات دقیق تری از مشتریان واقعی داشته باشید.

همچنین ممنوعیت ورود از کشور های دیگر به وب سایت شما، می تواند تعداد تماس ها وایمیل های ناخواسته و درخواسته های وب را کاهش دهد.

همچنین می تواند به شما تصویر واقعی تری از نحوه انجام وب سایت، در منطقه و بازار هدف را بدهد.

همچنین ، اگر ربات گوگل قادر به خزیدن وب سایت نباشد، مسدود کردن آی پی ها می توانید بر روی ترافیک جستجوسایت شما از کشور مقصد تاثیر بگذارد.

ولی پیشنهاد می شود این ریسک را نکنید.

ربات اصلی گوگل ، سایت شما را از یک آی پی که در کالیفرنیا می باشد ، بررسی می کند، به همین دلیل مسدود کردن برخی از آی پی ها در آمریکا می تواند خطرناک باشد.

شما به سادگی نمی توانید که به ربات دسترسی بدهید و مسدود کردن کل آی پی های ایالات متحده می تواند بر عیله سیاست های گوگل باشد.

مسدود کردن کشورهای دیگر هم خالی از مشکلات نیست، پس مسدود کردن کشورها ، بهترین استراتژی برای دفاع از خود در برابر حملات احتمالی نمی باشد .

زمانی که ربات گوگل از کشور دیگر آمده است ، باید با آن مانند هر ربات دیگری رفتار کنید.

برای مثال: اگر شما کاربران آمریکا را از دسترسی به محتویات وب سایت خود محروم کرده اید، ولی به کاربران استرالیا اجازه دسترسی به محتویات وب سایتتان را می دهید، سرور شما ربات گوگل که از ایالات متحده آمده است را نیز، مسدود خواهد کرد، ولی اجازه دسترسی یک ربات گوگل که از استرالیا آمده است را می دهد.

فیلترینگ وب سایت برنامه ای است که مشخص می کند بعضی آی پی ها و کاربران از وب سایت استفاده نکنند.

این فیلتر محتوای یک وب سایت را بر اساس مجموعه ای از قوانین ارائه شده به وسیله شخص و یا شرکت که آن را نصب نموده است، چک می کند.

فیلترینگ وب سایت به شرکت ها و افراد اجازه می دهد که دسترسی صفحات وب سایت را از سایت ها و صفحاتی که محتوای تبلیغات ی، ویروس های جاسوسی، محتوای پورنوگرافی و یا محتوای غیرمرتبط دارند، حفظ کند.

فروشندگان فیلترینگ وب سایت ها ادعا می کنند که محصولاتشان، صفحات وب سایت ها را از تهدیدات موجود در اینترنت حفظ خواهند کرد.

همچنین برخی از فیلترینگ وب سایت ها ، گزارشی به نصب کننده فیلتر ارائه می دهند، مبتنی بر اینکه چه نوع ترافیکی فیلتر شده است و چه کسی آن را درخواست داده است.

در حالی که یک فیلتر وب می تواند مقدار مشخصی از نرم افزارهای مخرب را نمایش دهد، کارشناسان امنیتی در زمینه های دیگر، انواع متفاوتی از فرم های امنیتی را ارائه  می دهند، مانند : نصب نرم افزارهای حفاظتی دستکتاپ و شبکه.

یک فیلتر وب اغلب به عنوان بخشی از یک سرور پراکسی و فایروال نصب می شود.

یک سیستم فیلترینگ اطلاعات ، سیستمی می باشد که افزونه ها و یا اطلاعات ناخواسته که در جریان اطلاعات بارگیری شده به وجود می آیند، را حذف می کند.

هدف اصلی آن ، مدیریت بیش از حد اطلاعات می باشد.

برای انجام این کار، مشخصات کاربری با بعضی از مشخصات مرجع مقایسه می شود.

این مشخصات ممکن است از آیتم اطلاعات و یا محیط های اجتماعی کاربران ناشی شود.

یک سیستم فیلترینگ از این سبک ، شامل چندین ابزارمی باشد که به مردم کمک می کند تا اطلاعات ارزشمند را پیدا کنند، بنابراین با اختصاص دادن زمان کم برای خواندن، گوش دادن و دیدن ، می توانید به اسناد جالب و ارزشمند دسترسی پیدا کنید.

این فیلترها همچنین برای سازماندهی و ساختن اطلاعات به روش صحیح و قابل درک ، مورد استفاده قرار می گیرند.

این فیلترها در به دست آوردن نتایج موتورهای جستجو در اینترنت بسیار ضروری هستند.

کارکرد های فیلترینگ هر روز برای دریافت اسناد ، وب سایت ها  و پیام های کارآمد تر ، بهبود پیدا می کند.

یک سایت تجارت الکترونیک که طیف وسیعی از محصولات را عرضه می کند با چالش های مختلف سئو همراه می باشد.

مقابله با محتوای تکراری و انتقال لینک داخلی چند نمونه از آن می باشند.

راه اندازی هر نوع سایت تجارت الکترونیکی ، ساده نمی باشد زیرا موارد زیادی باید در نظر گرفته شود.

اگر چه خیلی از افراد تفاوت بین این دو یعنی، دسته بندی و فیلترینگ را درک نمی کنند ولی در واقع این موضوع، برای سئو سایت بسیار پر اهیمت می باشد.

اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده اید، بهتر است از خود بپرسید برای اینکه سئو بهتری داشته باشیم ، بهتر است از فیلترینگ استفاده شود و یا از دسته بندی ؟ هنگامی که شما به url یک وب سایت نگاه می کنید، بسیار راحت می توانید بگویید که آن وب سایت از یک فیلتر و یا از یک دسته بندی استفاده می کند یا نه.

موتورهای جستجو ممکن است به اشتباه صفحات دسته بندی را به عنوان صفحات فیلتر شده در نظر بگیرند.

صفحات دسته بندی برای بهینه سازی ساده تر می باشند و گوگل بیشتر تمایل دارد که مشتریان ، از یک صفحه دسته بندی به جای صفحه فیلتر شده استفاده کنند.

با این حال این فقط به این معنا نیست که شما فقط از صفحات دسته بندی شده استفاده کنید و از صفحات فیلتر شده استفاده نکنید.

فیلترها یک هدف دارند ولی استفاده بیش از حد از صفحات دسته بندی شده می تواند برای خوانندگان و همچنین ربات ها گیج کننده باشد، در زیر توضیح داده شده است که هر کدام را در چه زمانی استفاده کنید: هر آنچه که بیشترین حجم را در جستجو شما داشته باشد باید به عنوان دسته بندی در سایت شما در نظر گرفته شود .

سعی کنید که موضوع محصول خود را در ابزار کلید واژه گوگل ، تایپ کنید و ببینید که افراد برای محصولات وب سایت شما چه چیزهایی را سرچ می کنند.

مثال زیر در مورد یک وب سایت فروشگاه گل گفته شده است: در این مثال می توانید ببینید که بسیاری از مردم علاقه مند به ارائه گل هستند.

بنابراین ممکن است منطقی باشد که یک فروشگاه آنلاین برای گل داشته باشید.

شما حتی می توانید در این مورد تخصصی تر و عمیق تر کار کنید .

مثلا می توانید انواع گل های خود را به صورت تخصصی مانند: گل های عروسی ، گل های جشن تولد ، گل های تشیع جنازه و غیره دسته بندی کنید.

در ابتدا ، اولین چیز هایی که باید فیلتر شوند ، قیمت ، سایز، رنگ ،  اندازه و برخی چیزهایی مانند برند می باشد.

با توجه به همان منطقی که در بالا ذکر شد، اینها مواردی هستند که حجم جستجو زیادی را نمی گیرند ،به طورمثال : مردم برای خرید گل، در گوگل " ارسال گل" را سرچ می کنند نه "رنگ گل".

البته اگر شما یک شرکت باشید که فقط گل در رنگ های مختلف را می فروشید ممکن است که اگر کلمه کلیدی خود را "رنگ گل" بگذارید برای شما مفید باشد.

برخی از مثال های معمول از فیلترینگ شامل: قیمت ، سایز و رنگ  می باشد.

این نوع فیلتر مقدار نتایج قابل مشاهده وب سایت شما را برای کاربران محدود می کند.

این کار به کاربران کمک می کند تا مواردی را پیدا کنند که ممکن است به راحتی در نتایج جستجو قابل مشاهده نباشد.

چگونه گوگل می تواند بین دسته ها و بخش ها که نیاز به تبدیل شدن به یک صفحه جداگانه دارد و فیلتر کردن ، مرتب سازی و یا گزینه های صفحه بندی  که شما ممکن است آن را نادیده بگیرید ، تفاوت قائل شود ؟ گوگل چند پیشنهاد دارد.

اگر از متغییر های GET  ، استفاده می کنید ابزار وب مستر به شما اجازه خواهد داد، که چگونه هر متغییر را مدیریت کنید، به این ترتیب گزینه های فیلتر مانند "آیتم رنگ" می تواند چشم پوشی شود.

نرم افزارها ، وب سایت ها و ادیتورها می توانند بر اساس فیلترینگ قیمت گذاری شوند.

یک راه برای اینکه خود را در صنعت خودتان شناخته شده کنید ، تبدیل شدن به یک منبع به عنوان منبع اخبار و اطلاعات در صنعتتان می باشد.

در عین حال همه نمی خواهند به عنوان یک سردبیر و یا ادیتور تبدیل شوند.

دو نوع فیلتر اصلی وجود دارد.

فیلتر کلمات کلیدی که بر یک لیست اصطلاحات از قبل تعیین شده، متکی می باشد.

اگر محتوای آن شامل یک یا چند جمله از آن اصطلاحات باشد ، دسترسی به وب سایت مسدود خواهد شد .

به طور مثال اصطلاحی مانند "جرم و جنایت" و یا یک بخشی از یک صفحه که حاوی این اصطلاح باشد، ممکن است حذف شود.

از معایب این متد این است که ممکن است ، به اشتباه متن و یا اصطلاح و یا کلماتی حذف شوند که معنای بدی نداشته باشند.

گزینه ی دیگر استفاده از فیلتر های وب سایت می باشد.

در این فیلترینگ ، دسترسی می تواند برای برخی از مناطق وب سایت مسدود شود.

با توجه به رشد مدام اینترنت، این روش نمی تواند جامع باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map