سئو سایت کارخانه ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت کارخانه ها شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تلاش میکنیم تا بهترین ها و بدترین ها را صادقانه نشان دهیم به امید جهانی پویاتر.

با به روز رسانی و هوشمندتر شدن الگوریتم های گوگل، استفاده از روش های نادرست تولید محتوای سایت، نتایج جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

به همین جهت برای دست یابی به نتیجه ی مطلوب باید از متخصصان حوزه ی سئو کمک بگیرید.

سئو یا ( search engine optimization ) به معنای بهینه سازی رتبه در سرچ انجین ها ( گوگل در حقیقت یک سرچ انجین یا موتور جستجو است و البته قوی ترین آنهادر حال حاضر ) شامل تمام روش های بهینه سازی محتوا برای دستیابی موتورهای جستجو می شود.

این محتوا شامل انواع محتواهای گرافیکی، متنی و .

.

.

می شود.

اگر در محتوای سایت شما به درستی از قوانین سئو استفاده شده باشد، رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بالاتر رفته و در میان نتایج صفحه اول جستجو قابل نمایش خواهد بود.

زمانی که تعداد رقبای شما در هر زمینه از فعالیت زیاد میشوند شما نیاز دارید بیشتر و بهتر خودتان را به مخاطبانتان نشان دهید و ویژگی های بالقوه و بالفعلتان را به ایشان نمایش دهید اگر این رقابت را در گوگل در نظر بگیریم پس شما نیاز دارید تا رتبه بهتر و بالاتری را در موتور جستجوی گوگل در اختیار داشته باشید تا بتوانید بیشتر از سایر رقبایتان دیده شوید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 شرکت برتر ایران در زمینه سئو سایت بپردازیم.

اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای برون سپاری سئو محتوای سایت خود می گردید، این مقاله را تا انتها بخوانید و آمار تحلیلی مقاله را به طور کامل ببینید.

ایران وب لایف در کمتر از یک دهه خود را به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی سایت و سئو به فعالان این حوزه شناسانده است.

این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در حوزه ی طراحی سایت آغاز کرد و در حال حاضر مدتی است که تمامی خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

دلایلی از جمله موفقیت در انجام پروژه های بزرگ و متعدد، همکاری با استارتاپ های موفق ایرانی، سابقه همکاری با شرکت ها و کارخانه های بزرگ و.

.

.

شاهد این ادعا هستند.

این شرکت علاوه بر فعالیت های طراحی سایت و سئو داخل ایران، سابقه همکاری با شرکت های خارج از ایران و بین المللی نیز داشته است.

مجموعه ی این دلایل موجب جلب اعتماد کارفرمایان شده و تا کنون پروژه های موفق متعددی در حوزه ی سئو به مرحله اجرا رسانده اند.

مزیت رقابتی ایران وب لایف نسبت به سایر رقبا این است که هزینه ی نهایی پروژه نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

این شرکت علاوه بر خدمات سئو، خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی انواع سایت های اختصاصی و وردپرسی را نیز انجام می دهد و شما می توانید تمام خدمات مورد نیاز کسب و کار آنلاین خود را در قالب یک پکیج کامل دریافت کنید.

به همین علت در صدر لیست 10 شرکت برتر سئو ایران قرار گرفته است.

مهمترین خدمات این شرکت در زمینه سئو عبارت است از: · تولید محتوای خلاقانه، کاربر پسند و بهینه سازی شده بر اساس قوانین سئو · ساخت انواع محتوای گرافیکی پیشرفته و پویا · مشاوره و اجرای کمپین های برندسازی اینترنتی · نگارش رپورتاژ آگهی · مشاوره رایگان · پشتیبانی فنی و محتوایی · بهینه سازی کدها · بهینه سازی رتبه سایت · تحلیل سایت های رقیب و ارائه برنامه رقابتی مناسب .

امکان ارائه تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت یکجا برخی از مشتریان ایران وب لایف: · مجموعه کارخانه های اکسیرکادوس · بانک پاسارگاد (شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد) .

گروه صنعتی پاکسان · Gileadhold (انگلستان) · Arsense (کانادا) · مجتمع چاپ ایران کهن · افتخار سهام · چاپ مدرن .

O2obazar (امارات) .

تهران شرق .

دکتر تهران بیوتی به گفته مشتریان این شرکت، ایران وب لایف یک آژانس خلاقیت به تمام معناست.

شعار تبلیغات ی این شرکت (Creative of web) یا راهکار های خلاقانه وب، مهر تاییدی بر این ادعاست.

2.

شرکت خدمات وب سایت سئو کار سئو کار فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر دانشگاه علوم تحقیقات آغاز کرد.

این پروژه با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار و با هدف به دست آوردن فرآیندی جهت بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو انجام شد.

پس از انجام موفقیت آمیز پروژه، سئو کار بر ارائه فرآیندی مبتنی بر تکنیک های سئو متمرکز شد تا به توسعه دهندگان وب سایت ها کمک کند رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهند.

این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های سئو و بهینه سازی سایت به شمار می آید.

شاید بزرگترین نقطه ضعف این مجموعه عدم فعالیت در بخش های دیگر دیجیتال مارکتینگ و بالخص طراحی سایت باشد که باعث میشود نتواند نیاز های مشتریان تماما برطرف نماید.

مهمترین خدمات این شرکت عبارت است از: · افزایش رتبه وب سایت · طراحی وب سایت با اصول سئو · مشاوره رایگان · انتخاب کلمات کلیدی · تخمین زمان حدودی رسیدن به هدف برخی از مشتریان سئو کار: · سایت ارانیکو · سایت پایان نامه سرا · سایت وکیل · سایت ایران پارس · سایت سپینود شرق تعدد نمونه کارها از جمله نکات مثبت این شرکت است که موجب جلب اعتماد کارفرمایان می شود.

33.

شرکت خدمات تبلیغاتی سیماگر سیماگر در سال 2012 میلادی به عرصه تجارت بین الملل پا گذاشت و تا کنون در زمینه تبلیغات و بازاریابی ثابت قدم باقی مانده است.

هدف سیماگر از همان ابتدا رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای ایران بوده است.

این شرکت یک طرح بازاریابی جامع به شما ارائه داده و آن را با مهارت به اجرا در می آورد.

از این رو یکی از بهترین شرکت های سئو و بهینه سازی سایت محسوب می شود.

شاید بزرگترین عیب مجموعه سیماگر را بتوان عدم فعالیت در حوزه طراحی وبسایت های کاملا اختصاصی برشمرد.

مهمترین خدمات این شرکت: · مشاوره سئو · پشتیبانی سئو · تولید محتوای استاندارد · ارائه لیست کلمات کلیدی به کارفرما در سه مرحله · تهیه گزارش دوره ای از پیشرفت و اقدامات صورت گرفته برخی از نمونه کارهای سیماگر: · سایت خودرو اسقاطی (آرمان خودرو آتیه) · سایت آموزشگاه هنر مادر · سایت خودروی فوری · سایت قیمت خودرو · سایت آموزشگاه رانندگی نیم کلاج وب سایت دوم این شرکت که با عنوان آکادمی سیماگر در حوزه آموزش سئو فعالیت دارد، نیز یکی از برترین سایت های ایرانی در حوزه ی سئو است.

4.

سئو 24 تیم سئو 24 با بیش از ده سال فعالیت در زمینه طراحی و سئو سایت، به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه سئو و بهینه سازی سایت شناخته می شود.

این تیم زیرمجموعه وب سایت های وب 24 است که در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم افزارهای تحت وب فعالیت می کند.

تنوع بالای خدمات (سئو سایت های گردشگری، خبری، نیازمندی، فروشگاهی و .

.

.

) از جمله ویژگی های این تیم است.

قراردادهای سئو 24 معمولا یک ساله میباشد که این خود یک نقطه ضعف به شمار می آید.

برخی از خدمات سئو 24: · بررسی و تحلیل مشکلات داخلی سایت توسط نرم افزارهای تحلیل گر · بررسی و تحلیل سایت های رقیب · پیشنهاد بهترین کلمات کلیدی با سرچ بالا و مرتبط با خدمات شما · مشاوره برای خدمات بازاریابی اینترنتی · استفاده از جدیدترین تکنیک های سئو برای کسب بهترین نتایج · آموزش تخصصی سئو برخی از مشتریان سئو 24: · وب سایت پیلتن شاپ · اخبار دنیای صفر و یک فارنت · وب سایت دکتر رضا شیرازی این شرکت علاوه بر فعالیت های سئو داخل ایران، سابقه همکاری با شرکت های خارج از ایران در کشورهای کانادا و آمریکا نیز داشته است.

5.

شرکت سیماگر سیماگر در طول پروژه های سئو خود، اهمیت زیادی برای مشتری مداری قائل است و تا آخرین لحظه پاسخگوی تمام سوالات کارفرما می باشد.

به طور کاملا جامع به شما در زمینه سئو مشاوره می دهد و پس از آن شما می توانید با خیال راحت به مشاهده پیشرفت آرام سایت خود بنشینید.

به این ترتیب، سیماگر به یکی از بهترین شرکت های سئو ایران تبدیل شده است.

شاید بزرگترین نقطه ضعف این مجموعه تعداد کم مشتریان و نمونه کارهای وی باشد.

برخی از خدمات سیماگر: · جستجوی کلمات کلیدی و آنالیزهای مربوطه · به کار بردن بهینه ی کلمات کلیدی · آنالیز لینک ها · ارائه ی گزارش های دوره ای از روند پیشرفت این شرکت معتقد است اعتماد مشتریان، بزرگترین دستاورد هر یک از پروژه های آن هاست.

6.

آژانس بازاریابی نوین «شفاف باشید، متفاوت باشید» این جمله شعار تبلیغاتی مجموعه نوین است.

این مجموعه با بیش از 10 سال تجربه و کار با 500 کسب و کار، می تواند در لیست ده شرکت برتر سئو در ایران قرار بگیرد.

بیش از 30 متخصص از اعضای این تیم هستند و در قالب تقریبا 10 سرویس بازاریابی خدمات خود را به کارفرمایان ارائه می دهند.

برخی از خدمات نوین: · آموزش مقدمات سئو · تحقیق کلمات کلیدی · بهینه سازی وب سایت · لینک سازی اصولی برخی از مشتریان این شرکت: · سلینوی کاله · گوشی شاپ · سفرستان شما می توانید با مراجعه به وب سایت نوین، نظر مشتریان این مجموعه را مطالعه کنید.

7.

سئو ایران: تیم فنی سئو ایران در حال حاضر بیش از 50 پروژه ی لایو و ارتباط به شدت قوی با بیش از 20 سایت با رتبه زیر 200 ایران برای همکاری در سئو دارد.

تیم محتواگذاری در برنامه هفتگی خود به گونه ای عمل می کند که حداقل یک روز در میان یک مطلب آموزنده در حوزه طراحی وب سایت و سئوی حرفه ای در مقالات سایت قرار می دهد.

همچنین برخی از این مقالات در سایت های معتبر ایرانی به صورت رپرتاژ منتشر می گردد.

مجموع این ویژگی ها سئو ایران را به یکی از برترین شرکت های سئو تبدیل کرده است.

برخی از خدمات سئو ایران: · افزایش رتبه سایت با سئو · لینک سازی حرفه ای · سئو شبکه های اجتماعی · برندینگ و کمپین های آنلاین با هم پوشانی سئو · گسترش تجارت با بهبود وضعیت سایت در حال حاضر بیشترین تمرکز سئو ایران روی سایت ها و پروژه هایی است که مشتریان سئو سایت بوده اند.

همچنین تیم مارکتینگ (بازاریابی) این شرکت برای جذب پروژه های جدید نیز تلاش می کند.

8.

سئو یاب شرکت بهینه سازی سایت سئو یاب 12 سال مستمر در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعال است.

این شرکت گواهی های حسن انجام کار از سوی سازمان های دولتی و خصوصی مختلف دارد که به جلب اعتماد مشتریان می انجامد و کارفرمایان سئویاب را به عنوان یکی از بهترین شرکت های سئو می شناسند.

بخشی از خدمات سئو یاب: · پشتیبانی آنلاین · بهینه سازی ساختار سایت · بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی برخی از مشتریان این شرکت: · نوین تاک · موسسه خیریه شهید فتاحی · سئو اجاره انبار و سوله میری · سایت فروشگاه حراجی مارکت 9.

سئو اکسپرت سئو اکسپرت مجموعه ای از متخصصان سئو و بهینه سازی سایت و صفحات وب می باشد.

این شرکت انواع خدمات سئو، مشاوره و آموزش سئو، افزایش بازدید سایت از گوگل و سایر موتورهای جستجو را به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد.

برخی از خدمات سئو اکسپرت · بهینه سازی سایت و صفحات وب · رپورتاژ خبری · تولید محتوای کاربردی · ساخت اپلیکیشن های موبایل · طراحی وب سایت · طراحی پورتال های شرکتی و سازمانی 10.

نیو سئو تیم نیو سئو از تیر ماه سال 1393 فعالیت خود را به طور محدود آغاز کرد و تا به امروز تا 35 نفر گسترش یافته است.

از جمله اهداف این مجموعه آموزش روش های مختلف توسعه کسب و کارهای اینترنتی است و در این راستا تلاش می کند.

موسس این مجموعه، امیر قمصری، در این زمینه تجربه کاری خوبی دارد و می تواند مشاور خوبی برای صاحبان کسب و کار باشد.

برخی از خدمات نیو سئو: · طراحی سایت · بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر · بازاریابی اینترنتی در تمامی سطوح · آموزش کسب درآمد از طریق اینترنت · طراحی و ساخت انواع اپلیکیشن ها · ساخت انواع طرح های گرافیکی · مشاوره ی رایگان برخی از مشتریان این شرکت: · ستاد بازسازی عتبات عالیات · پرتال جامع آستان قدس رضوی · تلوبیون · سایت تخفیف گروهی شادیاب · سایت گردشگری ای نشاط نتیجه گیری نهایی عکس زیر، به نوعی چکیده ی این مقاله است که در قالب یک جدول به ویژگی های رقابتی این شرکت ها میپردازد.

کلام آخر در این مقاله به بررسی ده شرکت برتر سئو در ایران پرداختیم.

شاید شما هم شرکت های دیگری در این حوزه بشناسید که بتوان آن ها را به این مقاله اضافه کرد.

اما با توجه به بررسی های انجام شده، سایت های معرفی شده در این مقاله از جمله معتبرترین شرکت ها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت هستند.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب شرکت مناسب برای انجام خدمات سئو کمک کرده باشد.

اگر تجربه ی سفارش و کار با این شرکت ها یا شرکت های دیگری که در این مقاله مورد بررسی قرار نگرفتند دارید، لطفا در بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید تا با این کار در انتخاب صحیح شرکت سئو و بهینه سازی سایت به یکدیگر کمک کنیم.

تلاش میکنیم تا بهترین ها و بدترین ها را صادقانه نشان دهیم به امید جهانی پویاتر.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map