سئو سایت کرم ی لوله ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کرم ی لوله ای در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مارکت ساز لایـو گالری | طراحی اپلیکیشن Android ، IOS و وب سایت ریسپانسیو.

سئو صفحه ی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند بطور شگفت انگیزی برروی فروش و بازاریابی فروشگاه شما تاثیر مثبت/منفی بگذارد از این رو بایستی این صفحات به شیوه ای درست و کارآمد از لحاظ سئو بهینه سازی شوند.

در این مقاله تکنیک ها و ترفندهای تخصصی جهت بهینه سازی صفحات محصول برای شما آورده شده است، با تیم سئو لایوگالری همراه باشید.

.

.

موضوعی که در رابطه با کارایی وب سایت ها اهمیت دارد آن است که صفحات یک وب سایت بطور مثال صفحه ی محصول آن بایستی علاوه بر آنکه برای کاربران جذابیت داشته باشد و تجربه ی کاربری خوبی را برای کاربر فراهم می کند، از نظر سئو نیز بهینه باشد.

در این مقاله مواردی که برای بهینه سازی صفحه ی محصولات از نظر سئو نیاز هست، آورده شده است همچنین در رابطه با هر مورد علت نیاز به انجام آن نیز ذکر شده است.

اولین چیزی که باید بدانید آن است که یک صفحه ی محصول در درجه ی اول یک صفحه مثل تمام صفحات دیگر سایت است، در نتیجه تمام اصول سئویی که در صفحات محتوایی سایت بایستی رعایت شود در این صفحات نیز بایستی رعایت گردد: موارد ذکر شده مفاهیم پایه ای و اصولی سئو هستند که بایستی در صفحه ی محصولات رعایت شوند و مسلما موارد بسیار بیشتری را می توان در این خصوص مطرح کرد.

در ادامه به توضیح تکنیک های فنی سئو صفحه ی محصولات میپردازیم و اطلاعاتی در خصوص داده های schema.

org و Open Graph به شما ارائه خواهیم داد.

به مثال زیر توجه کنید: در تصویر بالا دو قسمت برای شما هایلایت شده است.

این دو قسمت نشان دهنده ی داده های ساختار یافته ی schema.

org برای محصولات است.

اهمیت استفاده از این ویژگی در سئو صفحه ی محصول در آن است که اکثر موتورهای جستجوی مهم دنیا این نشانه (markup) را به رسمیت می شناسند.

گوگل، بینگ، یاهو و یانداکس همگی این markup را قبول دارند و از آن برای شناسایی آسان تر صفحه ی محصول و تمام ویژگی ها/عناصر یک محصول استفاده می کنند.

چرا موتورهای جستجو از این نشانه استفاده می کنند؟ 1) ایندکس بهتر صفحات 2) نمایش جامع اطلاعات در هنگام سرچ به کاربر نمونه: شانه (markup) سایت Schema.

org بطور کلی از دو بخش اصلی تشکیل شده است: Itemscope: این آیتم نشان دهنده ی نوع schema است.

   Itemprop: این ویژگی نمایانگر آیتم های درون یک schema خاص است.

در مثال مطرح شده برای Arnold’s Services دو itemscope تعریف شده است، یکی برای محصول و دیگری برای تبلیغات (OFFERS): ویژگی های دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید اما ویژگی های اصلی و پایه ای که در تمام وب سایت های فروشگاهی می توانند مورد استفاده قرار گیرند مواردی هستند که در اینجا ذکر شدند.

نمونه ای از استفاده ی گوگل از این اطلاعات: نتیجه:  به دلایل زیر بایستی از داده های Schema.

org برای سئو صفحات محصول خود استفاده کنید: استفاده از این اطلاعات سبب می شود تا یک صفحه ی محصول توسط موتور جستجوی گوگل آسان تر تشخیص داده شود و تمام اطلاعات تکمیلی نیز به گوگل ارائه شود.

از طرف دیگر شما می توانید با این کار انتظارات کاربران خود را نیز مدیریت کنید، به عنوان مثال زمانی که شما خیلی واضح به کار خود اعلان می کنید که این محصول موجودی دارد و قیمت آن X تومان است مسلما تجربه ی کاربری بسیار بهتری را برای او رقم می زنید.

 عملکرد Open Graph tags و  Twitter Cards(توئیتر کارت: اگر شما در صفحه خود توییتر کارت را داشته باشید، هنگامی که شخصی یکی از لینک های شما را توییت می‌کند یک کارت به توییت او اضافه می‌شود که شما می‌توانید به آن عکس ، فیلم و نوشته مختصری را اضافه کنید و از این طریق ترافیک بیشتری را به سایت خود روانه کنید) بسیار شبیه به نشانه (markup) سایت Schema.

org می باشد با این تفاوت که این بار این نشانه ها یک صفحه ی محصول را به یک صفحه با قالب بندی درست و مشخص برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و پینترست تبدیل می کنند.

با استفاده از این نشانه ها شما می توانید مواردی نظیر تصاویر محصولات (product image)، قیمت (prices) و موجودی (availability) را مشخص و هایلایت کنید.

توجه: در وب سایت های وردپرس می توانید از پلاگین Yoast WooCommerce SEO برای این مورد استفاده کنید.

در مثال زیر، نشانه های og:type  و  twitter:cardبرای شما آورده شده است.

این نشانه ها عملکردی مشابه ویژگی itemscope  در Schema.

org دارند.

این آیتم ها به پلت فرم های شبکه های اجتماعی می گویند که محتوای این صفحه، در رابطه با محصول است.

در تصویر بالا (این صفحه دقیقا صفحه ی محصولی است که برای مثال Schema.

org نیز در بالا آورده شده بود.

) قسمت هایی که برای سئو صفحه ی محصولات اهمیت دارد و در صفحات دیگر استفاده نمی شوند، مشخص شده اند.

og:title / twitter : در این ویژگی در قسمت title بایستی نام محصول قرار گیرد.

og:description / twitter: در این آیتم نیز در قسمت description بایستی توضیحات محصول قرار گیرد.

این ویژگی ها در صفحات محتوایی نیز عملکرد مشابهی دارند و عنوان و توضیحات را مانند، به عنوان مثال، پست های فیسبوک نمایش می دهند.

در این تصویر ویژگی هایlabel1/label2/data1  و  data2نیز مشخص شده اند که البته این موارد جزئی از  کارت های محصولی توئیتر می باشند و برای استفاده از آنها شما بایستی از Summary Card ها و یا Summary Card with Large Image ها استفاده کنید.

توجه کنید: استفاده از تگ های Open Graph در وب سایت، نمی تواند بطور مستقیم برروی سئو درون صفحه ای (on-page SEO) شما تاثیر بگذارد، اما می تواند کارایی لینک های شبکه های اجتماعی شما را بهبود بخشد، پس توجه به آن اهمیت دارد و نباید نادیده گرفته شود؛ این مورد در رابطه با Twitter Cards ها نیز صدق می کند.

 مواردی که در بالا ذکر شد علاوه بر آنکه سبب می شوند تا اشتراک گذاری پست های شبکه های اجتماعی برای کاربر جذاب تر و حرفه ای تر به نظر بیاید، باعث می شوند تا CTR صفحه ی محصول نیز افزایش یابد و از این طریق به سئو صفحه ی محصول شما کمک می کنند.

شبکه های اجتماعی درست مانند بازارهای فیزیکی و معمولی هستند، اگر مردم در این شبکه ها در رابطه با محصولات شما صحبت کنند و از آن تعریف کنند محصولات شما از نظر کاربران ارزشمند هستند و فروش بیشتری خواهند داشت.

افزودن تگ های Open Graph و داده های Twitter Card سبب می شود تا زمانی که شخصی یکی از محصولات شما را به اشتراک می گذارد، این محصول به شکل یک بروشور با طراحی زیبا (و نه یک پست معمولی) به اشتراک گذاشته شود.

در پلاگین وردپرس، این امکان برای شما فراهم شده است که تصاویر مختلفی را تعریف کنید زیرا به عنوان مثال فیسبوک اجازه ی انتشار تصاویری را که کیفیت/ابعاد بالایی ندارند را نمی دهد.

در اینجا به طور مختصر ابعاد تصاویری که بهتر است در شبکه های اجتماعی مختلف از آنها استفاده شوند، آورده شده است: گر می خواهید بطور جدی برروی سئو صفحات محصول خود کار کنید، نباید تنها برروی بهینه سازی های معمول و متعارف سرمایه گذاری و تمرکز کنید بلکه بایستی عمیق تر و فنی تر به این موضوع بپردازید: 1- تگ های محصولی Schema.

org را به صفحه ی محصول خود بیافزایید، با این کار گوگل به سادگی خواهد توانست تمام جزئیات مرتبط با محصول شما را ایندکس کند و آنها را در صفحه ی نتایج خود به کاربر نشان دهد.

2- از تگ های Open Graph (برای فیسبوک و پینترست) و داده های متای Twitter Card (برای توئیتر) استفاده کنید، این کار سبب می شود تا در شبکه های اجتماعی پست هایی زیبا و درخور توجه از محصولات شما منتشر شود.

  توصیه ی اکید: حتما از همه ی موارد بالا استفاده کنید!! منبع: https://yoast.

com مطالعه بیشتر: رنگ بندی وب سایت 5 قدم تا راه اندازی استارتاپ! لینک نوفالو چیست؟ این بار از زبان گوگل بشنوید سئو تصاویر: 12 نکته برای جذب ترافیک ارگانیک بیشتر! با ما تماس بگیرید.

تا سریع تر پاسخگوی شما باشیم.

021-91028610 info@LiveGallery.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map