سئو سایت کفپوش عایق برق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کفپوش عایق برق در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وحید یدالهی: 09121442355 - 09121442355 - 09121442355 بهترین فروشنده کفپوش عایق برق ( flooring electrical insulation ) فروش کفپوش عایق برق فشار ضعیف کلاس ZERO در ضخامت و مقاومت های الکتریکی مختلف جهت خرید کفپوش عایق برق فشار ضعیف ( کفپوش عایق برق ولتاژ پایین ) با ما تماس بگیرید .

این محصول دارای تائیدیه از مراجع استاندارد داخلی از قبیل : پژوهشگاه وزارت نیروی ایران ، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت کار و همچنین تائیدیه های بین المللی از مراجع معتبر CESI و ABB می باشد .

--------------------------------------------------------------------- ** مشخصات کفپوش عایق برق کلاس ZERO ( کفپوش عایق برق کلاس 0 ) : 1- این محصول دارای : ضخامت 2.

5 mm - دانسیته بالا 1.

50 g/cm3 – عرض 1m – مقاومت الکتریکی عایقی 5000 اهم و دارای تاییدیه برای کاربری با ولتاژ 1000 ولت می باشد .

2- این محصول در رنگ های آبی روشن تولید شده و دارای استاندارد ( IEC60243-11998) و نیز استاندارد ( BS EN 61111 : 2009 ) می باشد.

3- کفپوش عایق برق فشار ضعیف کلاس ZERO به منظور جلوگیری از برق گرفتگی اپراتور هنگام کار با تابلوهای کنترلی AVR ، تابلوهای کنترلی دیزل ها و تابلوی شارژ باطری بکار می رود .

4- این محصول در برابر عبور جریان های الکتریکی مستقیم و متناوب برق مقاومت استاندارد دارد .

5- سطح این کفپوشها به گونه ای است که دارای سطح مطلوب جهت حرکت ترولی های تجهیزات مکانیکی و تجهیزات الکتریکی سیار می باشد و از این جهت مانع از سرخوردن و لغزش در حین کار می شوند .

6- کفپوش عایق برق فشار ضعیف دارای ماهیت سخت اشتعالی بوده و مانع از برق گرفتگی شده و همچنین ضریب ایمنی اتاق های برق را افزایش می دهد .

7- این محصول در مقابل آب ، رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت فیزیکی بسیار خوبی داشته و جهت استفاده در مکان هایی که با مواد شیمیایی کار می کنند بکار می رود .

8- در تولید این محصول از هر نوع مواد با مشتقات هادی جریان مثل کربن به عنوان فیلر اجتناب شده است .

9- در تولید کفپوش های ایمنی عایق برق از جنس پی وی سی سخت با دانسیته بالا استفاده شده و از این جهت دارای خاصیت ضد سایشی بسیار خوبی هستند .

10- طبق آزمایشات صورت گرفته بر روی کفپوش عایق برق فشار ضعیف کلاس ZERO عدم شکست مقاومت الکتریکی در ولتاژ تحت تست گزارش گردیده است .

----------------------------------------------------- ملاک ولتاژ آزمون این ولتاژ در واقع ولتاژ مشخصی است که به یک دستگاه یا قطعه مورد آزمون در زمان و شرایط خاص وارد شده که در نتیجه در آن ولتاژ مقاومت الکتریکی عایق بالاتر از مقدار مشخصی قرار دارد .

مقاومت در برابر ولتاژ آزمون یا تست دی الکتریک : در این ولتاژ یک قطعه آزمون بدون هیچ نوع نشتی الکتریکی و یا دیگر شکست های الکتریکی در مقابل ولتاژ تست تحت شرایط خاص مقاومت نماید .

این تست توسط جریان برق A.

C یا جریان متناوب صورت می گیرد .

کفپوش عایق برق فشار ضعیف کفپوش عایق برق وحید یدالهی البرز > محمد شهر 09121442355 - 09121442355 - 09121442355 آدرس: کرج، محمدشهر؛ بلوار امام نبش خیابان حافظ؛ برج تجاری اداری میلاد نور طبقه 4 واحد 11 همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۳۷۴۰ به روز رسانی: ۱۰ ماه پیش شناسه آگهی: ۷۷۰۲۹۸ تولید و عرضه انواع فیبر های نسوز فایبر گلاس ، فیبر نخدار ، فیبر استخوانی در ابعاد و ضخامت های درخواستی بهترین نوع عایق برای الکتریسته و تحمل حرارت ابر شارلاک 811 (عایق الکتریکی شفاف دو جزئی) کد محصول : 25 ابر شارلاک عایق الکتریکی دوجزیی شفاف کلاس حرارتی تا 280 درجه سانتی گراد پایه رزین بر لاک عایق.

.

.

نردبان عایق برق کامپوزیت یکی از راه های که میتوان از بروز حادثه برق گیری جلوگیری نمود عایق نمودن بدن تعمیر کار است .

یکی از مواردی که علاوه براستحکام مکانیکی .

.

.

آرکا ترانس یکی از وارد کننده های عمده انواع سیلیکاژل و رطوبت گیر می باشد و با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه میکند در ضمن آرکا ترانس سابقه طولانی در زمینه .

.

.

شرکت بهینه توازن تولید کننده کفپوشهای عایق برق دارای گزارش تست از آزمایشگاه فشار قوی پژوهشگاه نیرو 500 ولت ضخامت 2 میلیمتر 1000 ولت ضخامت 3 میلیمتر 20 کیل.

.

.

شرکت کسری تولید کنندۀ تخصصی کفپوشهای عایق برق مطابق با استاندارد بین المللیIEC-61111 و با نشان تجاری E-KASRA M@T (کسری مت) در ایران می باشد.

کفپوش عایق برق ک.

.

.

فروش داکت های شیاردار / کاناهای ساده خانگی برند رعد داکت های کف خواب وینی تیپ_بی جی_تایگر_واندر_داتیس_عقاب آلمانی_چینی_انگلیسی لیست و نمونه کالا رادرکانال تلگرام Navarchasbepvc مشاهده بفرمایید جهط همکاری در توزیع محصولات باشم.

.

.

رنگ عایق الکتریسیته انواع رنگ و پوشش بیرنگ عایق الکتریسیته دبکو مرکز تولید و پخش رنگ عایق الکتریسیته و پوششهای بی رنگ و شفاف عایق برق با مقاومت الکتریکی 22.

.

.

پخش رنگ عایق الکتریکی انواع رنگ و پوشش بیرنگ عایق الکتریکی مرکز تولید و پخش رنگ عایق الکتریکی و پوششهای بی رنگ و شفاف عایق برق با مقاومت الکتریکی 22000 و.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map