ساخت سایت موزیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت سایت موزیک کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

علاقه مندی افراد در رده های سنی مختلف به موسیقی در همه سطوح میتواند برای صاحبان هر وب سایتی جالب باشد.

حتما خود شما هم که در حال خواندن همین مقاله هستید چندین آهنگ و آلبوم را به صورت رایگان از وب سایت های مختلف دانلود نموده اید و حتی وب سایت های دانلود فیلم و سریال را همه به دوستان خود معرفی نموده اید.

عموما وب سایت های دانلود فیلم و موزیک مطالب جالب و خواندنی در رابطه با محصول فرهنگی در اختیار مخاطبان خود قرار میدهند و سعی دارند تا هرچه بیشتر کاربران آنلاین زیادی را جذب وب سایت خود نمایند.

صاحبان این وب سایت ها طبیعتا این آگاهی را دارند که وب سایت آنها در نهایت بازدید کنندگان زیاد خود را خواهند داشت.

اگر با دقت بیشتری چنین وب سایت هایی را رصد نمایید و زیر ذره بین بگیرید حتما متوجه خواهید شد که منبع اصلی مالی و درآمدزایی آنها از گرفتن تبلیغ میباشد به طوریکه تمام ناحیه های صفحه وب سایتشان را تعرفه بندی نموده و در قبال قرار دادن آگهی کسب و کارهای مختلف دیگر کسب درآمد مینمایند.

میتوان بزرگترین وب سایت در این عرصه را وب سایت youtube در نظر گرفت.

البته در ایران هم چند وب سایت حرفه ای در زمینه دانلود موزیک و ویدئو و سریال و کارتون فعالیت دارند که حتی به واسطه گرفتن آبونماه از کاربران آنلاینشان کسب درآمد مینمایند.

1.

طراحی صفحه بیوگرافی: زندگینامه و شرح احوال، سوابق هنری و کارها و فعالیت های انجام شده موسیقی دانان و هنرمندانی که آثارشان بر روی سایت قرار گرفته در این قسمت بیان می شود.

2.

طراحی بخش اخبار داغ: برای انعکاس خبرها و رویدادهای عرصه موسیقی همچون اخبار کنسرت ها و …، خبرهای جدید و جذاب در مورد هنرمندان، اخبار جشنواره ها و گردهمایی های موسیقی این بخش در طراحی سایت موسیقی تعبیه شده است.

3.

صفحه آلبوم ها: آلبوم های خوانندگان و آهنگسازان به ترتیب الفبایی یا بر اساس معیارهای دیگر مانند از قدیم به جدید در این صفحه طبقه بندی شده و نام هرکدام به همراه تصویری از آلبوم قرار گرفته و کاربر با وارد شدن به هر کدام از آلبوم ها به آهنگ ها و موزیک های مربوطه دسترسی پیدا می نماید.

در زیر هر کدام از آهنگ ها توضیح مختصری در مورد سال تولید، گروه همنوارزان  یا ارکستر و مواردی از این قبیل ارایه می شود.

همچنین بخش رتبه بندی برای امتیاز دهی کاربران به هر یک از آهنگ ها و نیز امکان نظر دهی مخباطبان فراهم شده است.

ساخت سایت موزیک رایگان 4.

طراحی صفحه خوانندگان / آهنگسازان: در این بخش تمامی آهنگسازان و خوانندگان بصورت الفبایی همراه با عکسشان قرار گرفته که نام هنرمند و تعداد آلبوم های موجود وی بر روی سایت، زیر عکس نوشته شده و کابر با انتخاب هر کدام به آلبوم های خواننده یا آهنگساز دسترسی پیدا می نماید.

اصلی ترین نکته ایی که برای جذب بیشتر مخاطبان و بازدید از موسیقی ها و موزیک های شما مهم می باشد ، یافتن شما در نتایج موتورهای جستجوگر گوگل می باشد .

هر اندازه موزیک ها و موزیک ویدیو های شما در صدر نتایج گوگلباشد ، مخاطبان بیشتری جذب می کنید و آمار بازدید شما بالاتر می رود.

که این امر فقط با رعایت اصول سئو در طراحی سایت و بهینه سازی سایت با طراحی حرفه ای سایت میسر می شود .

تا بتوانید در کلمه ای کلیدی همانند موزیک یا موزیک ویدیو در رتبه مناسبی در گوگل قرار بگیرید.

اشتراک گذاری مقاله: نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * سه + 7 = فرستادن دیدگاه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت گردشگری طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت پزشکی طراحی سایت املاک © تمام حقوق مادی و معنوی برای پیشرو وب محفوظ است قوانین و مقررات | درباره ما | نقشه سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map