سایت بهینه سازی مصرف سوخت کشور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سایت بهینه سازی مصرف سوخت کشور شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در قالب اجرای طرح‌های ماده ۱۲، قرارداد تولید ۱۰۰ هزار قوای محرکه کم‌مصرف را با هدف جایگزینی خودروهای فرسوده امضا کرد.

وزیر نفت در حکمی علی مبینی‌دهکردی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت اعلام کرد: با حمایت وزارت نفت، یارانه صرفه‌جویی سوخت به مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: در بحث مترو، قراردادی ۲.

۲ میلیارد دلاری با مترو تهران و ۸ کلانشهر داریم که پیشرفت خوبی نیز داشته است.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: سالانه ۳۲۰ میلیون بشکه معادل نفت خام انرژی در سامانه حمل‌ونقل کشور مصرف می‌شود.

شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت ۱۵ میلیارد دلار پروژه ماده ۱۲ (قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر) مصوب شورای اقتصاد در حال اجرا دارد که ۷.

۵ میلیارد دلار آن مربوط به پروژه‌های حمل‌ونقل ریلی است.

بوشهر- استاندار بوشهر از توسعه نیروگاه‌های خورشیدی و آبیاری نوین خبر داد و گفت: برقی کردن چاه‌های کشاورزی از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار دارد که اجرای این طرح به صرف و صلاح اقتصاد است.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: در یک سال اخیر، یکهزار و ۵۲۵ واگن باری با حمایت وزارت نفت به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور پیوسته است.

مدیرعامل سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت می‌گوید پرداخت مستقیم بخشی از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها به حساب یک شرکت خودروساز، با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به‌منظور جایگزینی و اسقاط بخاری‌های مرسوم با بخاری‌های گازسوز دودکش‌دار بازدهی بالا اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت:ضرورت دارد صنعت خودروسازی نسبت به تغییر در کیفیت خودروها و مصرف خارج از استاندارد جهانی اقدام لازم را انجام دهد.

عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن از پرداخت سود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک بابت خرید ۲۰۰واگن باری که منجر به صرفه جویی در مصرف سوخت شده است، خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از دستور وزیر نفت بر همکاری دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه با شرکت راه آهن و حوزه حمل و نقل ریلی خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: ۵۰ درصد از یارانه انرژی، به سه دهک ثروتمند جامعه پرداخت می‌شود؛ در حالیکه هزینه‌های انرژی آنها، تنها ۳ درصد از مجموع هزینه خانوارشان است.

به گفته یک کارشناس انرژی گرچه افزایش قیمت انرژی در کاهش مصرف آن موثر است،اما این عامل برای کاهش مصرف به تنهایی کافی نیست و راه حل های غیرقیمتی نیز برای کاهش مصرف انرژی وجود دارد.

در جلسه مشترک میان شرکت بهره برداری متروی تهران و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، بر استفاده از فضای تبلیغات ی مترو برای فرهنگ سازی در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت تاکید شد.

یک کارشناس حوزه سوخت گفت: نتیجه کشف و ضبط قاچاق تانکری سوخت نشان می دهد که عمده قاچاق سوخت پیش از رسیدن به جایگاه عرضه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، با اشاره به اینکه قاچاق سوخت در کشور رقمی بین ۱۰ تا ۳۵ میلیون لیتر را به خود اختصاص می دهد، از مصرف ۳۰۵ میلیون بشکه نفت خام در حوزه حمل و نقل خبرداد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: نیمی از یارانه بنزین به دهک‎های پردرآمد جامعه اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به پرداخت ۲۳ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان به گازوئیل، گفت: با جایگزینی گاز به جای گازوئیل، صرفه جویی هایی در این زمینه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت تدبیر دستگاه‎های مسئول از جمله وزارت نفت در زمینه مهار مصرف بنزین گفت:راهکارهای ممکن را با جدیت پیگیری می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت گفت: شدت انرژی کشور بر اساس شاخص استانداردهای مصرف در هر استان بررسی و با هدف‎گذاری پنج استان پرمصرف، راهکارهای کاهش مصرف تدوین می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهینه‎‏سازی مصرف سوخت، تخصیص یارانه‎های غیرهدفمند به حامل‎های انرژی را سرمنشاء بسیاری از چالش‎های اقتصادی از جمله مصرف بالای انرژی، بهره‎وری پایین و تولید غیررقابتی دانست.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان ایران و ایتالیا، از گازهای مشعل‌ فاز ۱۲ پارس جنوبی، در ۲ مرحله برق تولید می‌شود.

مدیرعامل سابق شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت:اگر پشتکار لازم و کافی برای اجرایی شدن صادرات گاز به پاکستان وجود داشت می توانستیم این قرارداد را تاکنون اجرایی کنیم.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map