شرکت سئو در سید خندان در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با شرکت سئو در سید خندان در تهران شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مجتمع فنی تهران در سال 1358 تاسیس گردیده و همواره در آموزش دوره های فنی و مهندسی،  طراحی وب سایت ، انواع برنامه نویسی، عکاسی، معماری و موارد متعدد فنی و مهندسی دیگر پیشرو بوده است و با داشتن بیش از 60 شعبه در سراسر کشور، سهم بسیار مهمی در آموزش بیش از 1.

5 میلیون نفر را داشته است.

دوره آموزش SEO یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو توسط پارتنر رسمی گوگل کانادا در مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان از مهر سال 1395 در حال برگذاریست و در هر دوره علاقه مندان به سئوی علمی و حرفه ای مطالبی در مورد عملکرد الگوریتم های گوگل، سرویس هایی مانند گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و همچنین مواردی مانند اصول تولید محتوا، نقشه سایت، استراکچرد دیتا، دستورالعمل های گوگل وبمستر و موارد متعدد دیگر می آموزند.

شما می توانید جهت ثبت نام در کلاس آموزش سئو مجتمع فنی تهران نمایندگی سید خندان به وبسایت آن مرکز به آدرس https://www.

mftsk.

com مراجعه نمایید.

دانشجویان گرامی در هر دوره می توانند با هماهنگی با استاد SEO خود در آزمونهایی که به صورت آنلاین برگذار می گردد شرکت کنند.

در صورتیکه دانشجو مجتمع فنی تهران نمایندگی سید خندان هستید، جهت شرکت در آزمون سئو مورد نظرتان پس از هماهنگی با استادتان، با کلیک بر روی دکمه مربوطه، میتوانید اقدام به پاسخ به پرسش ها نمایید.

لازم به ذکر است جهت شرکت در آزمون های آنلاین SEO به اکانت Gmail نیاز دارید و هر دانشجو فقط یک بار می تواند در هر آزمون شرکت کند.

آزمون SEO شماره 1 آزمون SEO شماره 2 سلاممنظور از ازمون سئو همونیه که میشه از گوگل مدرک گرفت؟هزینه ازمون چقدره؟ سلام، خیر.

این آزمون ها بخشی از آزمون هایی هستند که دانشجویان در مجتمع فنی تهران نمایندگی سیدخندان در دوره آموزش سئو در آن شرکت می کنند.

سلام بر استاد جعفری، از شما به خاطر آموختن سئوی واقعی متشکرم.

فکر می کنم دید اکثر دانشجویانی که از کلاس شما فارق التحصیل می شوند به سئو نسبت به روز اولی که در دوره سئو ثبت نام کرده بودند به طور کلی تغییر کرده باشد.

از اینکه کلیه امتحانات به زبان انگلیسی بود نیز بسیار راضی هستم چون به نظرم برای پیشرفت در کارهایی که به وب و طراحی سایت مرتبط می شود، دانستن زبان انگلیسی از واجبات است.

سلام بر استاد جعفری عزیزهر دو آزمون سئو بسیار چالش برانگیز بودند ولی در کل محک خوبی بود که خودمان متوجه بشویم که آیا مباحث سئو را درک کردیم یا فقط مطالب را حفظ کردیم.

دوره بسیار مفیدی بود.

از شما متشکرم استاد با اینکه امتحان به زبان انگلیسی بود و یک جاهایی مشکل زبان داشتم ولی در کل از نوع سوالها راضی بودم چون سوالها کمتر جنبه حفظی داشتند و دانشجویانی که به مواردی که شما در کلاس فرموده بودید عمل کرده بودند، راحت تر می توانستد به سوالات پاسخ دهند.

دوره بسیار مفیدی بود.

متشکرم به نظر من کلاس آموزش سئو ( SEO ) رو باید سالی یک بار در آموزشگاه های معتبر گذراند چون اصول بهینه سازی سایت برای گوگل دائماً در حال تغییر هست من مواردی را که در دوره آموزش سئوی سایت در 4 سال پیش در آموزشگاه خوارزمی دیدم با مطالبی که شما به عنوان پارتنر رسمی گوگل درج کردید کاملاً متفاوت هست.

ممنونم و خواهش میکنم مقالات سئوی پیشرفته بیشتری منتشر کنید.

سلام استاد جعفری عزیز، تست های دوره اول آزمون آنلاین آموزش سئوی سایت چالش برانگیز و عالی بود و محکی خوبی برای درک ما از مفاهیم سئو بود.

انصافاً همه بچه های کلاس سئو در مجتمع فنی خیلی از تجربیات SEO شما تعریف میکنند و تاثیر آموزش سئو را در سایتشان دیده اند.

با تشکر سلام، من پارسال دوره آموزش سئو را در یکی از آموزشگاه های خصوصی تهران گذراندم و با تعریفی که از برگذاری دوره جدید سئو توسط پارنتر گوگل شنیده بودم و به خاطر اهمیت سئو سایت خودم، مجدد ترم گذشته در دوره سئو مجتمع فنی تهران شعبه سیدخندان شرکت کردم و واقعا متوجه تفاوت سطح کلاس قبلی و کلاس اخیر شدم و میخواستم از این طریق از جناب استاد جعفری عزیز تشکر کنم چون واقعاً با پیاده سازی استانداردهای سئوی حرفه ای روی سایت شرکتمون که در این دوره در مجتمع فنی آموختم هر روز شاهد موفقیت ها و بهبود رنکینگ سایت شده ایم.

با اجازه شما این مقاله آموزش دوره بهینه سازی سایت رو در شبکه های اجتماعی با افتخار منتشر میکنم.

به امید موفقیت همه هم کلاسی های مجتمع فنی تهران نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * Rating: you're currently offline

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map