طراحی اپلیکیشن در استادو دو سائو پائولو برزیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با طراحی اپلیکیشن در استادو دو سائو پائولو برزیل شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بنیاد حمایت از تحقیقات سائو پائولو برزیل (FAPESP) بزرگترین سازمان اعطای حمایتهای پژوهشی در برزیل، سال 1960 در شهر سائوپائولو تاسیس شده است و اکنون به ریاست پروفسور دکتر سلسو لافر با بهره گیری از یک درصد بودجه ایالت سائوپائولو (بزرگترین ایالت برزیل) تاکنون در راستای توسعه علم و دانش فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و بنیاد حمایت از تحقیقات سائو‌پائولوی برزیل (فاپسپی) جهت تقویت پیوند میان مراکز علمی دو کشور تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین تفاهمنامه علمی کشور، بین ستاد توسعه لعوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و بنیاد حمایت از تحقیقات سائو‌پائولوی برزیل (فاپسپی) جهت تقویت پیوند میان مراکز علمی دو کشور و اجرای پژوهشهای مشترک به همراه تبادل استاد و دانشجو در مطالعات "مغز و شناخت" امضا شد.

براساس این گزارش، پس از مذاکرات متعدد میان اساتید و پژوهشگران برجسته دو کشور، در راستای سیاست توسعه علوم و فناوریهای شناختی و گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی، ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حمایت از تحقیقات سائوپائولوی کشور برزیل تفاهمنامه همکاری علمی منعقد کردند.

بر اساس این تفاهمنامه طرفین توافق کردند تا همکاری‌های علمی و فناوری میان پژوهشگران دو کشور را از طریق تامین بودجه پژوهش‌های مشترک خود در زمینه‌های مورد علاقه و نیاز دو کشور تا دستیابی به نتایج مطلوب را بر اساس برابری و منافع متقابل گسترش دهند.

بنیاد حمایت از تحقیقات سائو پائولو برزیل (FAPESP) بزرگترین سازمان اعطای حمایتهای پژوهشی در برزیل، سال 1960 در شهر سائوپائولو تاسیس شده است و اکنون به ریاست پروفسور دکتر سلسو لافر با بهره گیری از یک درصد بودجه ایالت سائوپائولو (بزرگترین ایالت برزیل) تاکنون در راستای توسعه علم و دانش فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.

در حاشیه مذاکرات اولیه برای عقد این تفاهم نامه پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و برزیل با حمایت ستاد علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توانستند در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی دوکشورحضور یافته و به تبادل نظر و همفکری بپردازند.

این تفاهمنامه 20 آذر سال جاری برای مدت 5 سال توسط دبیر ستاد علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتر کمال خرازی و دکتر سلسو لافر برزیل امضاء شد و از همان تاریخ به اجرا گذاشته شده است.

غلبه نگاه کیفی و خلاقیت‌محور در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار ارزشمند است نیمی از مستاجران وام ودیعه مسکن گرفتند سبدی متنوع از حمایت‌ها؛ ارائه خدمات به دانش‌بنیان‌ها گسترده‌تر می‌شود کلیه آزادراه‌های کشور تا پایان امسال به سامانه اخذ اکترونیکی عوارض مجهز می‌شوند ادب، م سئو لیت‌پذیری و جرات ورزی سه خروجی طرح خوانا برای دانش آموزان است افزایش صادرات کالا از طریق رو-رو کامیون به کشورهای حوزه CIS راه‌اندازی خط دریایی مسافری بین ایران و پاکستان تسریع در فرآیند ترخیص کالاها با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در بندر شید رجایی تعادل در بازار پتروشیمی بر اساس گزارش های دریافتی ارتقاء داخلی سازی در پروژه‌های عظیم کشور تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بوده و استفاده از منابع آن با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2016 Dolat.

ir All rights reserved.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map